| 1 |
Ұстазымның құнды сөздері: педагогикалық ықпалдың тұрақтылығы |
| 2 |
Кураторы делятся опытом проведения интеллектуальных игр |
| 3 |
Нұрсұлтан Назарбаевтың тұңғыш президент ретіндегі рөлі және мұрасы |
| 4 |
Учитель новой формации: от традиции к конструктивизму |
| 5 |
Мұғалімнің кәсіби жаңашылдығы білім арттыру жүйесінде |
| 6 |
Наурыз мерекесінің педагогикалық потенциалы |
| 7 |
Үздіксіз білім беру: қазіргі заманның кәсіби даму кепілі |
| 8 |
Көшбасшы мұғалімнің оқытуды жетілдірудегі ролі |
| 9 |
Балаларды ұлттық құндылықтарға тәрбиелеу маңызы |
| 10 |
Никто не забыт, ничто не забыто |
| 11 |
О системе учета доз радиационного облучения |
| 12 |
Бақытты ұстаз: білім мен тәрбие мінін өрістеген педагогикалық тағдыр |
| 13 |
Мұхтар Әуезов: ұлттық мәдениеттегі ұлы тұлға |
| 14 |
Қоғамдық ұйымдардың жастардың белсенділігі мен дамуына әсері |
| 15 |
Менің танымдық әлемім |
| 16 |
XX ғасырдың соңында Шығыс Қазақстанның әлеуметтік-демографиялық дамуы |
| 17 |
Білім сапасын басқаруды тиімді арттырудың бағыттары |
| 18 |
Педагог кәсіби дамуының критерийлері мен бағалау жүйесі |
| 19 |
Қоғамдағы ұстаз мәртебесі |
| 20 |
Салауатты өмір салтының қазіргі мәні және қалыптастыру жолдары |
| 21 |
Балаларға бастауыш білім берудегі менің көзқарасым |
| 22 |
Ұстаздық еңбек: қоғамдағы рөлі мен кәсіби талаптар |
| 23 |
Мектеплерде әдебият пәни бойынша сабақтан тыс жумысларды шөлкемлестириу хаққында |
| 24 |
Жігіт сұлтаны |
| 25 |
Сыныптан тыс тәрбиелік жұмыстың маңызы |
| 26 |
Қазақстан тәуелсіздігінің 25 жылы: тарихи, әлеуметтік және мәдени аспектілер |
| 27 |
Елшінің ерлігі мен бірлігі |
| 28 |
Тәуелсіз елдің ұрпақтары |
| 29 |
Рухани жаңғыру және прагматизм |
| 30 |
Жаңа оқыту форматы: мұғалім мен мектептің даму стратегиясы |
| 31 |
Қоғамдық-гуманитарлық пәндерде студенттің өзіндік жұмысы |
| 32 |
Портфолио учителя: инструмент рефлексии и развития компетенций |
| 33 |
Әл-фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті мүмкіндіктер мекені |
| 34 |
Понятие самоисполняющегося пророчества |
| 35 |
Искусство 21-го века |
| 36 |
Направленность усилий на улучшение учебного процесса в сфере ТиПО |
| 37 |
Жаңа ұрпақты тәрбиелеу және «Мәңгілік Ел» идеясы |
| 38 |
Наурыз |
| 39 |
Мектеп жасына дейінгі баланың қауіпсіздігі |
| 40 |
Жапон императорлық орденімен марапатталған ғалым Ж.Қ. Таймағамбетовтің ғылыми еңбегі |
| 41 |
Мемлекеттік тіл: бүгіні мен болашағы |
| 42 |
Білім сапасын арттырудың заманауи әдіснамалары |
| 43 |
Мектептегі әдістемелік жұмысты жетілдіру жолдары |
| 44 |
Жаһандану жағдайындағы қазақ салт-дәстүрлері |
| 45 |
Жемқорлыққа қарсы күресу – әрбір азаматтың міндеті |
| 46 |
Жаңа жолдау – тиімділік тетігі |
| 47 |
Учитель я! Мои ценности и приоритеты |
| 48 |
Жаңартылған білім беру: қалыптастырушылық маңызы мен күндылықтары |
| 49 |
Ұстаз құрметі және оқу жылының аяқталуы |
| 50 |
Білім беру саласындағы жаңашылдықтың тұлғасы |
| 51 |
Қарақалпақ әдебиетін оқытуда "SWOT" талтау әдісін қолдану |
| 52 |
Жүз жылдық тарихы бар газет |
| 53 |
Учитель – это образ жизни |
| 54 |
Юсуф Хас Хаджибтің өмір жолы және «Құтадғу білік» поэмасының мұрасы |
| 55 |
Астана – сердце нашей Родины |
| 56 |
Моя будущая профессия |
| 57 |
Туған өлкем — Қазақстан |
| 58 |
Моя будущая профессия – геофизик |
| 59 |
Тіл - халық айнасы |
| 60 |
Цифрлық дәуірдегі білім: жаңа мүмкіндіктер мен сын-тегеуріндер |
| 61 |
ҚазҰУ – Қазақстанның білім мен ғылымдағы көшбасшысы |
| 62 |
ҚазҰУ: білім мен ғылымның ұлттық бренді |
| 63 |
ҚазҰУ студенттік ұйымдары: тұлға дамуының үлкен мектебі |
| 64 |
ҚазҰУ – белсенді өмір салтын қалыптастыратын жасампаз орта |