| 1 |
Жаңартылған білім беру аясында мектептегі оқыту жүйесі |
| 2 |
Жаңартылған білім беру аясында мектептегі оқыту жүйесі |
| 3 |
Топтық жұмыс әдістері оқу процесін белсендірудің негізі ретінде |
| 4 |
Ана ұғымының құндылығы мен қоғамдық маңызы |
| 5 |
Внедрение модуля «Критическое мышление» в серию уроков |
| 6 |
Современные формы и методы работы классного руководителя с родителями |
| 7 |
Жаңа технологиялық элементтерді пайдаланып студенттердің білімін диагностикалау |
| 8 |
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың түрлері |
| 9 |
Интерактивті оқыту әдістері арқылы оқушылардың шығармашылығын дамыту |
| 10 |
Білім алушылардың қызығушылығын ActivInspire бағдарламасы арқылы арттыру |
| 11 |
Оқыту үдерісінде ойын технологияларын пайдалану |
| 12 |
Педагогикалық процесте оқытудың жаңа технологияларын пайдалану |
| 13 |
Білім алушыларды оқытудың инновациялық әдістері |
| 14 |
Дарынды бала: оған қалай көмектесеміз? |
| 15 |
Ұлттық салт-дәстүрді ұлықтау арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу |
| 16 |
Әдістемелік жұмыс: ұстаздың кәсіби табысының негізі |
| 17 |
Жаңа буын оқулықтары бойынша тілдік дағдыларды дамыту |
| 18 |
Фребель ойындары: педагогикалық мүмкіндіктер мен қазіргі тәжірибе |
| 19 |
Білім беру жаңарғандағы бағалау саясатының өзгеруі |
| 20 |
Формирование навыков XXI века в современной школе: вызовы и подходы |
| 21 |
Білім беруді жаңарту: мұғалімнің рефлексивті тәжірибесі |
| 22 |
Кураторлық сағат: тәрбие жұмысының нысандары мен тиімділігі |
| 23 |
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын сабақтарда қолданудың тиімділігі |
| 24 |
Білім берудегі құзыреттілік тәсілі: теориясы мен тәжірибесі |
| 25 |
Жас педагогтардың кәсіби құзыреттілігін дамыту жолдары |
| 26 |
Жоғарғы мектепте оқытудың Case-әдісі |
| 27 |
Организация производственного обучения учащихся |
| 28 |
Жаңартылған бағдарлама негізінде оқытудың тиімділігі |
| 29 |
Мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту: әдістемелік тәжірибе және кемелдену жолдары |
| 30 |
Сыныптық сабақты зерттеу (Lesson Study) тәсілі |
| 31 |
Основные направления воспитания в современной школе |
| 32 |
Жас ұрпаққа жаңаша білім беру |
| 33 |
Коммуникативная технология в лингвообразовательном процессе системы ТиПО |
| 34 |
Оқушылардың өзіндік жұмысы: ерекшеліктері, түрлері және ұйымдастыру әдістері |
| 35 |
Білім берудің жаңа парадигмасындағы мұғалімнің рөлі |
| 36 |
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру |
| 37 |
Заманауи сабақты ұйымдастырудағы ерекшеліктер |
| 38 |
Көптілді оқыту - қабілетті тануға мүмкіншілік беретін басты қажеттілік |
| 39 |
Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктері |
| 40 |
Білім беруді жаңарту - заман талабы |
| 41 |
Үш тұғырлы тіл моделі бүгінгі күнгі Қазақстан жағдайында |
| 42 |
Білім берудегі инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушыны өзіндік әрекетке дайындау |
| 43 |
Beyond the Monolingual Mindset |
| 44 |
Исследование действием |
| 45 |
Бастауыш сыныпта қазақ әдебиетін оқыту арқылы адамгершілік тәрбие беру |
| 46 |
Интернетке тәуелділіктің оқуға әсері және оны жеңудің педагогикалық тәсілдері |
| 47 |
Жаңа дәуір – жаңа арна |
| 48 |
Заман талабына сай мұғалім – үздіксіз ізденістің иесі |