1 |
Жаңартылған білім беру аясында мектептегі оқыту жүйесі |
2 |
Топтық жұмыс әдістері оқу процесін белсендірудің негізі ретінде |
3 |
Апау сенің арқаң... |
4 |
Методика внедрения модуля «Критическое мышление» в серию последовательных уроков |
5 |
Современные формы и методы работы классного руководителя с родителями |
6 |
Студенттердің білім деңгейлерін анықтауда жаңа технологиялық элементтерді пайдалану |
7 |
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау түрлері |
8 |
Оқытудың интербелсенді әдістерін сабақта пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту |
9 |
Білім алушылардың қызығушылығын ActivInspire бағдарламасы арқылы арттыру |
10 |
Ойын арқылы сабаққа оқушылардың қызығушылығын арттыру |
11 |
Оқытудың жаңа технологияларын педагогикалық процесте пайдаланудың тиімділігі мен ерекшеліктері |
12 |
Білім алушыларды оқытудың инновациялық әдістері |
13 |
Дарынды бала: оған қалай көмектесеміз? |
14 |
Ұлттық салт-дәстүрді ұлықтау арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу |
15 |
Әдістемелік жұмыс - ұстаз еңбегінің жемісі |
16 |
Жаңа буын оқулықтары бойынша тілдік дағдыларды дамыту |
17 |
Фребель ойындары |
18 |
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы бағалау саясаты |
19 |
Размышляя о будущем |
20 |
Жаңартылған оқу бағдарламасына пікір |
21 |
Тәрбие жұмысындағы кураторлық сағат нысандардың көптүрлілігі |
22 |
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын сабақтарда қолданудың тиімділігі |
23 |
Білім беру үдерісіндегі құзыреттілік ұстаным |
24 |
Жас мамандардың педагогикалық кәсіптік шеберлігін арттыру |
25 |
Жоғарғы мектепте оқытудың «Case» технологиясын қолдану |
26 |
Организация производственного обучения учащихся |
27 |
Жанартылған бағдарлама негізінде оқытудың тиімділігі |
28 |
Өз мамандығының шебері |
29 |
Сыныптағы сабақтың өткізілуін зерттеу тәсілі |
30 |
Направления воспитания |
31 |
Жас ұрпаққа жаңаша білім беру |
32 |
Коммуникативная технология в условиях организации лингвообразовательного процесса в системе ТиПО |
33 |
Оқушылардың өзіндік жұмыстарының ерекшеліктері және түрлері |
34 |
Білім берудің жаңа парагдимасы және мұғалімнің рөлі |
35 |
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру |
36 |
Заманауи сабақты ұйымдастырудағы ерекшеліктер |
37 |
Көптілді оқыту - қабілетті тануға мүмкіншілік беретін басты қажеттілік |
38 |
Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктері |
39 |
Білім беруді жаңарту - заман талабы |
40 |
Үш тұғырлы тіл моделі бүгінгі күнгі Қазақстан жағдайында |
41 |
Білім берудегі инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушыны өзіндік әрекетке дайындау |
42 |
Исследование действием |