| 1 |
Жаңартылған білім беру аясында мектептегі оқыту жүйесі |
| 2 |
Топтық жұмыс әдістері оқу процесін белсендірудің негізі ретінде |
| 3 |
Апау сенің арқаң... |
| 4 |
Методика внедрения модуля «Критическое мышление» в серию последовательных уроков |
| 5 |
Современные формы и методы работы классного руководителя с родителями |
| 6 |
Студенттердің білім деңгейлерін анықтауда жаңа технологиялық элементтерді пайдалану |
| 7 |
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау түрлері |
| 8 |
Оқытудың интербелсенді әдістерін сабақта пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту |
| 9 |
Білім алушылардың қызығушылығын ActivInspire бағдарламасы арқылы арттыру |
| 10 |
Ойын арқылы сабаққа оқушылардың қызығушылығын арттыру |
| 11 |
Оқытудың жаңа технологияларын педагогикалық процесте пайдаланудың тиімділігі мен ерекшеліктері |
| 12 |
Білім алушыларды оқытудың инновациялық әдістері |
| 13 |
Дарынды бала: оған қалай көмектесеміз? |
| 14 |
Ұлттық салт-дәстүрді ұлықтау арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу |
| 15 |
Әдістемелік жұмыс - ұстаз еңбегінің жемісі |
| 16 |
Жаңа буын оқулықтары бойынша тілдік дағдыларды дамыту |
| 17 |
Фребель ойындары |
| 18 |
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы бағалау саясаты |
| 19 |
Размышляя о будущем |
| 20 |
Жаңартылған оқу бағдарламасына пікір |
| 21 |
Тәрбие жұмысындағы кураторлық сағат нысандардың көптүрлілігі |
| 22 |
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын сабақтарда қолданудың тиімділігі |
| 23 |
Білім беру үдерісіндегі құзыреттілік ұстаным |
| 24 |
Жас мамандардың педагогикалық кәсіптік шеберлігін арттыру |
| 25 |
Жоғарғы мектепте оқытудың «Case» технологиясын қолдану |
| 26 |
Организация производственного обучения учащихся |
| 27 |
Жанартылған бағдарлама негізінде оқытудың тиімділігі |
| 28 |
Өз мамандығының шебері |
| 29 |
Сыныптағы сабақтың өткізілуін зерттеу тәсілі |
| 30 |
Направления воспитания |
| 31 |
Жас ұрпаққа жаңаша білім беру |
| 32 |
Коммуникативная технология в условиях организации лингвообразовательного процесса в системе ТиПО |
| 33 |
Оқушылардың өзіндік жұмыстарының ерекшеліктері және түрлері |
| 34 |
Білім берудің жаңа парагдимасы және мұғалімнің рөлі |
| 35 |
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру |
| 36 |
Заманауи сабақты ұйымдастырудағы ерекшеліктер |
| 37 |
Көптілді оқыту - қабілетті тануға мүмкіншілік беретін басты қажеттілік |
| 38 |
Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктері |
| 39 |
Білім беруді жаңарту - заман талабы |
| 40 |
Үш тұғырлы тіл моделі бүгінгі күнгі Қазақстан жағдайында |
| 41 |
Білім берудегі инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушыны өзіндік әрекетке дайындау |
| 42 |
Исследование действием |
| 43 |
Бастауыш мектепте қазақ әдебиеті пәні барысында оқушылардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру |