| 1 |
Интерактивті SMART-технологияларды оқытуға енгізу |
| 2 |
Интерактивтік технологиялар арқылы мамандыққа деген қызығушылықты арттыру |
| 3 |
Компьютердің программалық құралдары |
| 4 |
Информатика сабағында ойын технологияларын қолдану |
| 5 |
Формативное оценивание в обучении информатике: подходы и инструменты |
| 6 |
Что делать, если компьютер заражен |
| 7 |
Инновациялық оқыту технологиялары |
| 8 |
Бейінді мектепте Web – программалау курсын оқытудың әдістемесі |
| 9 |
Ойын технологиясы арқылы оқушылардың информатика пәніне қызығушылықтарын арттыру |
| 10 |
Проектное обучение на уроках информатики в коррекционных школах |
| 11 |
Қазіргі заман педагогының рөлі мен кәсіби идеалы |
| 12 |
Python тілінде цифрлармен жұмыс істеу |
| 13 |
Шығармашылық тұлғаны дамытудағы заманауи оқыту технологиялары |
| 14 |
Компьютерлік пернетақтаның құрылымы және функционалдық мүмкіндіктері |
| 15 |
Паскаль тіліндегі шартты операторлар |
| 16 |
Информация және информатика: негізгі ұғымдар мен технологиялық даму бағыттары |
| 17 |
Білім берудегі веб-технологиялар: дидактикалық мүмкіндіктер |
| 18 |
Қазақ тілінің латын графикасына көшуі: техникалық аспектілер |
| 19 |
Использование межпредметных связей на уроках информатики |
| 20 |
Информатиканы оқыту үдерісінде оқушылардың жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру |
| 21 |
Гуманитарлық университет студенттеріне информатиканы оқытудағы жаңа технологиялар |
| 22 |
Создание игры на базе языка программирования Python |
| 23 |
Мобильді қосымшалар құру |
| 24 |
ThingLink интерактивті дидактикалық бірліктерді құру құралы |
| 25 |
Оқу үрдісін жаңғырту жағдайында информатика сабақтарында ақпараттық технологияларды қолдану |
| 26 |
UniSat білім беру хабының мүмкіндіктері туралы |
| 27 |
Что такое неттопы Clever Kits? |
| 28 |
Установка AdGuard Home на Ubuntu Server 22.04 LTS |
| 29 |
ХХІ ғасырдағы жаратылыстану ғылымдарының дамуы |
| 30 |
Жастардың қаржылық сауаттылығын арттыруға арналған оқу-ойындық бизнес-симулятор |
| 31 |
WebRank қосымшасы |
| 32 |
STEM жобаларын информатика сабағында қолдану |
| 33 |
Инновационная платформа для кибер-олимпиад по итальянским шашкам на основе искусственного интеллекта |