Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Тәуелсіз елдің ұрпақтары

Эссе
Тәуелсіз елдің ұрпақтары

Мақала авторы: Ерболекова Нурсулу Сулеймановна
Жұмыс орны: Фариза Оңғарсынова атындағы №29 жалпы білім беретін мектеп
Лауазымы: Мұғалім
Порталға жариялану мерзімі: 12.11.2021
Журнал қорына жариялаған: Ерболекова Нурсулу Сулеймановна


         Тәуелсіздік елдің ұрпақтары кімдер? Олар қандай? Дана ма, дара ма, шала ма? Өзім де тәуелсіз елдің ұланы болғандықтан, замандастарымды сырттай бақылау арқылы, бүгініме баға беріп,  осынау алтын уақыттың адамдары туралы жазып көрейін.

         Қазақ қазақ болғанға дейінгі кезеңнің әр тұлғасының әр қасиеті бүгінгі тәуелсіз елдің ұрпақтарының бойында жинақталған. Жаугершілік замандағы өр рух, кеңестік дәуірдегі терең білім бүгінгі бөлек дәуірдің еркіндігімен астасып, күллі әлемге өзін мойындатуға ұмтылған тұлғаны қалыптастырды. Бүгінгі жастар — тәуекелшіл. Таңдай қақтырар жаңалықтардың авторлары болуының себебі де осы. Батыс шоуын, шығыс дәстүрін тықпаласа да, тобырға ілеспей даралана біленетін  дарындар — бүгінгі қоғамның жеңісі.

         Әлем құшағын жайғанымен, ол құшаққа оңай қабылдамайды. Бірақ, әлемде орын тапқан адамға берер мұмкіндігі көп. Білімге бас қоямын десең, алдыңнан қайнар бұлаққа жол ашылады. Қалаған  көзінен шөліңді қандыр. Өз тарихыңды оқуға қысым жоқ. Шеңбермен қоршалмаған. Әлем сені тарихыңмен қабылдап, бөтенсімейді. Сондықтан, бүгінгі күннің ұрпақтарының тереңде жатқан тамырынан нәр алатын діңі мықты емен болуға әлеуеті жеткілікті.

         Тәуелсіз елдің ұрпақтарының тағы бір қыры – табандылық. Солай болуы  заңды да. Тәуелсіздіктің өзі төрт жүзден астам көтерілістің, қаншама күрестің нәтижесі екенін бағамдасақ, одан кейінгі туған ұрпақтың табиғатында табандылықтың болуы – парыз. Қазіргі жастың негативі көп заманда, сыни пікірі көп қоғамда өзінің жолын адаспай тауып, бағытын белгілеп, сол жолда табанды түрде  жұмыс жасап, өзін мойындатуы– жастармен бірге елдің де жасарып, дамуына үлесін қосып келеді.

         Тәуелсіздіктің таңының тәттілігінен бе, бүгінгі ұрпақ – өмірге шексіз ғашық. Өмірді сан түрлі бояуға құштар. Сондықтан, өнерге бейім. Өткенімізде жоқ, өнердің түрін ойлап табады. Бақыттың суретін салып береді. Әнменен әлемді тамсандырып, сөзімен сүйсіндіріп жүр. Тәуелсіз жас тәнті етеді.

         Кезінде қытайларға Ұлы Қытай қорғанын салдырған ғұндардың өр рухы бүгінгі ұрпақтың бойында бар. Қазіргі жас – рухани жаңғыруды мақсат етті. Білім саласынан бастап, барлық жобаларына осы мақсатты негіз етіп, барын сала жұмыстанды. Ұлттық киімдерді жаңашыл қоғамға қайтадан сәнді етті. Көненің көзін қайта әкелді,  салт-дәстүрге жақындай түсті. Мәдени мұраның өткеннің елесінде қалып қойған түрлерін зерттеп, көрермендерге ұсынды. Ұлы даланың ұрпағы екенін ұғынды. Жеті қырын жете түсінді.

         «Тәртіпке бағынған — құл болмас» деген Бауыржан Момышұлының пікірін ұраны еткен жастар заңды жетік біледі. Өйткені, бұл заңның қалай келгенін, қасиеті мен киесін құрметтей біледі. Заң сауаттылығы өз құқығын қорғай білетін ХХІ ғасыр тұлғасын қалыптастырды. Тәуелсіз елдің ұрпағына тән басты қасиет осы.

         Шындығында, ұлы даланың ғана емес, ұрпағының да бірнеше қыры бар еді. Жан-жақтылықты сыйлаған – еркіндігі. Ия, біз — еркінбіз. Біз – тәуелсізбіз.Біз нағыз алтын уақытта, бақытты кезеңде өмір сүріп жатырмыз. Бұл біздің басымызға бұйырған бақ. Тәңірден келген тәтті сыйдың иесі екеніміз – біздің қазақ ғұмырындағы ерекше толқын екендігімізді білдіреді. Махамбет қорғап, Бұқар баптаған, Абай түзеп, Ыбырай оқуға шақырған, Міржақып рухын  оятып, Мағжан сеніп өткен, Әлихан аманатын тапсырған, Қайрат еркіндігін сыйлап, Ләззат өзін құрбан еткен, қазақтың тағы бір толқыны — біздер, тәуелсіздіктің туындысымыз. Басымыз бұғауда, тіліміз тұсауда емес. Әнұранды айқайлап айтып, елімізде еркін жүреміз.Біз — көз жасы мен төгілген қанның өтемі болған бақытты ұрпақпыз. Біз — «өткен» аңсап кеткен «бүгінбіз». Біз — болашаққа бастайтын көпірміз. Тәуелсіз елдің ұрпағы ретінде, өз ойымды өлеңмен түйіндегім келеді:

 Күн болып ашқан мен түндік,

Қалдырмай жерде еш мұңлық.

Арман боп келген қазаққа

ОЛ баға жетпес Еркіндік!

 

Дұғасы болып тілінде,

Ұраны болып үнінде.

Қайтадан келдік өмірге

Тәуелсіздіктің күнінде.

 

Қыс өткенімен қыраусыз.

Қалмайды құны сұраусыз.

Менмін ғой Жарқын болашақ!

Азатпын, басым бұғаусыз.

 

Қарусыз белде асынар.

Нұр болып бейбіт тасынар.

Көк туда бар ғой зор еңбек.

Ананың қанша жасы бар?!

 

Көмілген боздақ құзы бар

Жүректе қатқан мұзы бар.

Тәуелсіздіктің жолында

Күш пенен қанның ізі бар.

 

Тәу етпес оған ел бостан.

Үлесі бар ер тең қосқан.

Санамда қалар жаңғырып.

Қасқалдақ ұшқан желтоқсан.

 

Мамыржай елді саялап.

Ойым жоқ күшті аямақ.

Мен Тәуелсіз ел ұланы

Өтемін оны аялап!