Сыныптағы сабақтың өткізілуін зерттеу тәсілі [Педагогика]
Біздің мектепте 3 сыныпта сабақты зерттеу немесе Lesson Study тәсілін енгізген болатынбыз. Lesson Study сыныпты зерттеу нысандарының бірі, 1870 жылдары Жапонияда тәжірибені жақсарту мен жетілдіру мақсатында пайда болған үдеріс. Осы мақсатпен, яғни мұғалімдердің оқу сапасын арттыру үшін және оқушылардың оқу үдерісін зерделеуде біз, Оқу ісінің меңгерушісі: Алмагамбетова М.К және математика пәні мұғалімі Алимова А.Е 3«Ә» сыныбын таңдадық. Сонымен бірге бұл тәсілдің ерекшелігі бір мұғалім сабақ беретіндігіне қарамастан, зерттеу үшін бүкіл топ өзіне жауапкершілік алады. Сондай-ақ әріптестерімен бірлесіп жаңа тәсілді оқыту жолдарын және оқу бағдарламаларының аспектілерін модельдейді,бұнымен қоса жүргізілген зерттеулер туралы көпшілік талқысын ұйымдастырады және А (үздік) оқушы, В (орташа) оқушы, С (білім деңгейі төмен) оқушыны таңдап алдық. Мұндағы мақсатымыз жоғарыда айтылғандай оқушылардың білім деңгейін көтеру болатын.Біздің зерттеу сабағымыздың жоспарын бірінші деңгей курсын тәмамдаған қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі : Алмагамбетова М.К және математика пәні мұғалімі Алимова А.Е құрастырды. Біздің команда бірнеше топ мүшелерінен тұрады, топ мүшелері бірнеше рет отырыс жасап, жоспарымызды талқылап алған болатынбыз.
Қорыта айтқанда, Lesson Study нәтижесінде біз оқушылардың білімдерін жаңа тәсілдер арқылы кеңейте алдық және оқушыларымыздың оқу үдерісіне толыққанды қатысуына ықпал ете білдік.Сабақ соңында өз мақсаттарымызға жеттік, қалыс қалған оқушылар болған жоқ.Бағдарламаның жеті модулін ықпалдастыра отырып,оқушылардың сұрақтарға толық жауап беруіне,ойларын ашық айтуына дағдыландырдық. Болашақта осындай әдіс- тәсілдерді қолдана отырып оқушыларымыздың білім, білік дағдыларын арттырамыз. Талантты және дарынды оқушыларға күрделенген тапсырмалар беруге ізденеміз. Lesson Study-ді өткізген мұғалімдермен соңғы талқылау,талдау жұмысы мақсатында кедесу сағатын жасағанда, А атты әріптесім, өте үлкен сезіммен , толқып тұрып( бейнеүзікте) рахметін айтты және әрі қарай жалғастыратынын, енді басқа сыныптар үшін де қолданып көретінін ризашылықпен жеткізді. Осы жерде, « Мұғалімдер , өз кезегінде , өзінің сабақ беруіне емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударуы тиіс.Осы мақсатта мұғалім оқыту ортасын құру керек,