Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Білім беру ұйымдарына Web-технологияны енгізудің дидактикалық мүмкіндіктері

Информатика, Қашықтықтан білім беру
Білім беру ұйымдарына Web-технологияны енгізудің дидактикалық мүмкіндіктері

Мақала авторы: Нургожаев Олжас Бекжанович
Жұмыс орны: «Абай ауылындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ
Лауазымы: Информатика пәнінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 24.06.2017
Журнал қорына жариялаған: Нургожаев Олжас Бекжанович


 Курстық жұмыс

Тақырыбы:    Білім беру ұйымдарына Web-технологияны енгізудің дидактикалық мүмкіндіктері

 

Жоспар

  1. Кіріспе.
  2. Ақпараттық-комуникациялық технологияны қолдану саласы бойынша педагог мамандардың біліктілігін арттыру.
  3. Web-сайт құруда бағдарламалау тілдерін пайдалану.
  4. Пайдаланған әдебиеттер мен материалдар.
  5. Қорытынды.

 Кіріспе

Осы курстық жұмыста барлық оқу орындарына педагогикалық практикаға, білім беру ұйымдарына Web-технологияны енгізудің дидактикалық мүмкіндіктері туралы жазылған. Ақпараттық-комуникациялық технологияны қолдану саласы бойынша педагог мамандардың біліктілігін арттыру, Интернет арқылы білім беру программасының дидактикалық мүмкіншіліктері қарастырылған. Web-сайт құруда бағдарламалау тілдерін пайдалану және  Web беттерінің қандай программада қалай құрылатыны жайлы мысалдар ретінде беріліп, презентация арқылы көрсетілген.

Көптеген жерлерде, шет елдерды алғанда қазыргі Интернет желісі арқылы қашықтық тан оқыту процессін қолданып жатқанын көптеп көріп жатамыз, әсіресе интернет-технологиясын жан-жақты ауқымды түрде білім алу үшін қолдануында екенін көреміз. Эксперт мамандарының анкеталық көрсеткіші бойынша болашақта интернет арқылы және таза комплексті (аралас) білім алудың пайыздық мөлшермен алғанда 13.7%-31.6%-ды құрайтынын айтады. АҚШ-та бұл көрсеткішпен салыстырғанда 20%-60% құрайды. Біздің бұл курстық жұмысымызда болашақта жас IT-маман иелеріне, ұстаздарға айта кетеріміз- болашақ 2011-2020жылға болашақ 12жылдық мектептің ашылуына ат салысып, тәжірбие алмасып, ой бөлісу болып келеді.

 

  1. Ақпараттық-комуникациялық технологияны қолдану саласы бойынша педагог мамандардың біліктілігін арттыру.

 

Мазмұндық құрылым информатика мұғалімдері үшін  келесі деңгейлер бойынша беріледі:

  1. Іргелі. Бұл ақпараттық технологияның мүмкiндiктерiн мамандық деңгейлерiне сәйкес шешуге мүмкiндiк беретiн бiлiм мен бiлiктiлiктердi және дағдыны қалыптастыру.
  2. Базалық. Оның мазмұны мұғалiмнiң ақпараттық-коммуникациялық технологияның мүмкiндiктерiн өз қызметтерiне жан-жақты пайдалана бiлуімен анықталады.
  3. Арнайы. Бұл “Информатика және ақпараттық технология” пәнiн берудiң әдiстемелiк мәселелерiн шешумен  анықталады

 

Білім беру мекемелерінің басшылары мен пән мұғалімдері үшін мазмұндық құрылым келесі деңгейлер негізінде анықталады:

  1. Педагог мамандардың қызметіне ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану бағытындағы   элементарлы-бейімделген деңгейі. Бұл деңгейде келесі мазмұндар қарастырылады: компьютермен және оның құрылғыларымен  жұмыс жасау техникасы; компьютерлік техниканы қолдану мүмкіндіктері; оқу процесіне қолданбалы программалық құралдарды қолдану дағдылары. Сонымен бірге келесі мәселелер де қарастырылады: білім беруді ақпараттандыруды нормативтік-құқықтық жағынан қамтамасыз ету; ақпараттық-коммуникациялық технологияны білім беру жүйесіне енгізудің тұжырымдамалық негіздері; білім беруді басқару жүйесіндегі ақпараттық технологиялар және т.б.

2.Қызметтік-ізденістік деңгей. Мұнда педагог мамандар  ақпараттық технологиямен жұмыс жасау негіздерін практикалық түрде меңгереді. Сондықтан мұнда жұмыс орындарын автоматтандыру процесін құру технологиясы (АЖО-директор, АЖО-оқу ісінің меңгерушісі, АЖО-сабақ кестесі, АЖО-кітапхана және т.б. ) және мультимедиялық электрондық оқу құралдарын жасақтау алгоритмі сияқты мәселелер  қозғалады. Сонымен бірге келесі сипаттағы мәселелер де қарастырылады:

—   білім беруді ақпараттандырудың теориялық негіздері;

—   білім беру жүйесіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізудің психологиялық-педагогикалық негіздері;

—   педагог мамандардың біліктілігін көтеру жүйесіне ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін қолданудың дидактикалық шарттары;

—   ақпараттық технология негіздерін оқытуда жобалау және итерактивтік әдістерді қолдану негіздері;

—   басқарудың ақпараттық жүйесін автоматтандыру моделі және оқу процестерін ақпараттандыруды дамыту технологиясы.

  1. Жүйелік-шығармашылық деңгей. Мұнда келесі мәселелер қарастырылады: электрондық оқу-әдістемелік құралдарын жасақтау алгоритмі; автоматтандырылған жұмыс орнын жасақтау технологиясы: «АЖО-директор»; «АЖО-оқу ісінің меңгерушісі»; «АЖО-бухгалтер»; «АЖО-сабақ кестесі»және т.б.; әлемдік ақпараттық кеңістікке ену мақсатында web-сайтты жасақтау; оқыту әдістерін жетілдіру және т.б.

Сонымен бірге педагог мамандардың біліктілігін және курстың сапалық өлшемін айқындайтын компьютерлік тест сұрақтарын құрастыру алгоритмі түсіндіріледі.

Оқу процесінде пайдаланылатын мулътимедиялық үйретуші программалардың, тексеру программаларының, электрондық оқулықтардың өскелең өмір талаптарына сай дайындалып, компьютерді окыту кұралы ретінде пайдалана алатындай деңгейде болуы керек. Бұл мәселе өз алдына үлкен ғылыми ізденістерді талап ететін мәселе, сондықтан осы мәселе жөніндегі зерттеулер одан әрі жалғасуда.

Қоғамды ақпараттар жағдайында үздіксіз білім беру жүйесі  мыналарға сүйенеді:

  • Білім берудің сапасын арттыру, даму қарқынын күшейту және дербестендіру есебінен қоғам  мүшелерінің ой-өрісінің  даму  деңгейін көтеру;
  • өз бетінше білім алу мүмкіндіктерін  кеңейту және міндетті емес білім беру жүйесінде қоғам мүшелерінің өз мамандықтарын қайта өзгерте алатындай жағдай туғызу.

Бағыт беруді ақпараттандырудың негізгі бағыттары:

Методологиясын жетілдірумен стратегиялық мазмұнын таңдау;

Әдістерімен формаларын ұйымдастыру;

Қоғамды ақпараттандырудың қазіргі жағдайында тұлғаны тәрбиелеу мен дамыту;

Оқытудың әдістемелік жүйесін жасау;

Педагог мамандардың инттелектуалдық потенциялын дамытуға бағыттау;

Өз бетімен білім алу біліктілігін қалыптастыру;

Информациялық-оқу, эксперименттік-зерттеу қызметінің өз бетімен түрлі іс-әрекеттерін жүзеге асыру;

Тестілік, диагностикалық бақылау әдістерімен  білім деңгейін бағалау.

Болашақта Қазақстанда білім беру жүйесін  ақпараттандыру телекоммуникациялық желілерді жасау және дамытумен ұштасады. Ал білім беру жүйесінің негізгі міндеттері біртұтас коммуникациялық желілерді жасау және  дамытумен ұштасады. Ал білім беру жүйесінің негізгі міндеттері біртұтас телекомуникациялық желіні құру  және дамыту арқылы  шешіледі. Олар:

  • Ақпараттық мәдениетті ұйымдастыру  мен жеделдету  процесін жоғары деңгейге жеткізу;
  • Жасалынған және дамып келе  жатқан телекоммуникациялық желілерді біртұтас  бүкіләлемдік информациялық кеңістікте интеграциялау;
  • Біртұтас  ақпараттық кеңістікте әртүрлі деңгейдегі ақпараттармен алмасуды қамтамасыз ету;
  • Білім беруді дербестендіруді қамтамасыз ету, дистанциялық оқытуға  мүмкіндік жасау.

Қоғамды ақпараттандыру жағдайында білім беру қызметкерлерінің біліктілігін ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану саласы бойынша көтеру негізгі міндеттердің біріне айналып отыр.

         Қоғамды ақпараттандырудың негізгі бөлігі – білім беруді ақпараттандыру. Олай болса, ол – білім беру қызметкерлерін ақпараттандыру саласы бойынша біліктілігін көтеру болып табылады. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыруда мұғалімдердің біліктілігін арттыру ерекше мәнге ие. Сондықтан білім беру қызметкерлерін ақпараттық-коммуникациялық технологияны өз қызметтеріне пайдалануға жан-жақты дайындық курстарын ұйымдастыруымыз қажет.

Білім беруді ақпараттандыру жағдайында компьютер оқыту мен дидактикалық құралға айналып отыр. Сондықтан қазіргі білім беру саласында мультимедиялық электрондық оқу құралдарын мектеп пәндерін оқытуға пайдалану өзекті мәселелердің бірі. Олай болса, бұл мәселелерді жан-жақты шешу үшін мұғалімдердің біліктілігін көтерудің орны ерекше.

Аталған мәселені дамыту үшін білім беру қызметкерлері үшін түрлі тренинг курстар өткізілу қажет. Ол үшін бір жүйеге келтірілген, әрі білім беру қызметкерлерінің категорияларының ерекшелігі ескерілген оқу бағдарламалары жасақталуы қажет. Бұл мәселе қазіргі таңда көкейкесті мәселелердің біріне айналып отыр. Аталған мәселені шешу бағытында ғылыми түрде дәлелденген және бір жүйеге бағытталған тұжырымдама жасақталды.

Оку кызметінде компьютерден рефлексивтік деңгейін жүзеге асыруды елестетсек, оның мүмкіндіктері ерекше үлкен. Компьютер кез келген ойдың өтімділігін, міндеттерінің күшті және әлсіз жақтарын көрсетіп бере алады. Шығарылуы күрделі, көпуакытты қажет ететін есепгерді компьютердің көмегімен тез орындауға болады. Нәтижесінде өте жоғары дәлдікпен есептелінген есептің нәтижесін аламыз.

Оқу процесіне жана информациялык технологияларды енгізу ісі математикамен де тығыз оайланысты. Пән ерекшелігіне қарай математика курсын толығынан компъютерлік негізге ауыстыруға болмайды.

Мысалы, аксиома, теорема, оларды дәлелдеулер жолымен оқушылардың абстрактылык ойлау қабілетін дамыту істері бұрынғы тәсілдермен жүргізілуі тиіс. Оқушылардьң пәнді жақсы игеруінің басты шарты мұғалімнің осы сабаққа деген кызығушылықты тудыра білуінен басталады.

Тестілеу жұмыстарын жүргізуде компьютерді пайдалану негізгі орын алып келеді, өзіндік жұмыстар, консультациялар ұйымдастыру және тест тапсырмаларын орындау оқушылардьң білім деңгейін көтерері сөзсіз. Компъютердің графикалык мүмкіндіктерін сызу, сурет сабақтарын өткізгенде пайдалану сабақтың сапалылығын арттырады.

Web-сайт құруда бағдарламалау тілдерін пайдалану

Мақсаты:

        Сайт құру барысынды бағдарламалау тілдері мен  басқару жүйелері негіздерін көрсете отырып өзара әдіс-тәсіл алмасу.

Web-сайт бұл дүниенін кішкентай моделі.  Не себептен мектеп курсына Интеренет технологияны оқыту керек болды? Web-мастер мамандығы қазіргі кезде өзінің кұпиялығын жоғалтып жатыр, ал сайт жасау технологиясы зертхана сыртына шығып көпшілікке белгілі болып жатыр. Бұның негізгі белгісі Интернет-жобаларға өсіп жатқан инвестициялар,  Web-сайттардың күрделі білімдік, ғылыми, комерциялық мүмкіндіктері.

Сайт жасауда дайын  сайтты басқару жүйелері яғни Joomla, Drupal, WordPress, Dle қолдануға немесе  сайтты  бағдарламалау тілдері яғни PHP, Python, Java, Perl, Asp арқылы өзінің басқару жүйесін жасау арқылы құруға болады.  Joomla – дүние жүзінде ашық кодты мәлеметтерді басқару жүйелері арасында бірінші орында. Ол бүкіл дүние жүзінде қолданылады, Joomla арқылы шағын сайттардан бастап үлкен жобаларға дейін жасауға болады.  Мысал ретінде PHP бағдарламалау тілі  және Joomla басқару жүйесі арқылы жасалған сегізінші гимназия сайтын жасау барысын қарастырып өтейік.

Web-сайт жасақтау жұмысын бірнеше кезеңнен турады:

  • Жоспарлау;
  • Элементтерді жасақтау;
  • Бағдарламау;
  • Тестілеу;
  • Жариялау;
  • Жарнамалау;
  • Бақылау;

Жоспарлау кезеңінде сайттың орны яғни хостинг анықталады. Хостинг жүйесін әртүрлі хостинг компанияларынан PS хост, ID хост, және Хоster немесе басқа компаниялардан таңдуға болады. Біздін сайт үшін қазақтелеком хостинг жүйесі таңдалды. Осы хостинг жүйесінде жеке сервер немесе виртуалды сервер тарифтік жоспарларын таңдауға болады. Мектеп сайты коп ресурсты қажет етпегендіктен виртуалды хостинг жүйесі таңдалған болатын, енді осы жүйе жұмысын қарастырайық. Келесі суретте қазақтелеком жүйесіне тіркелу  барысын қарастырайық.

 

www.idhost.kz

Алғашқы ретте Idhost.kz сайтына кіріп өзіміздін сайтқа лайықты тарифтік жоспарды таңдаймыз, біздің ретте хостинг жүйесі.

осыдан кейн хостинг тарифтік жоспарына кіретін ішкі жоспарды таңдаймыз, таңдау барысы сайттың ресурстылығына байланысты яғни сайттқа бөлінетін орын домендік атаулар саны, почталық адрестер саны, мәліметер қоры саны және т.б.-ға байланыста таңдалады. Біздің жағдайда  KZ1 тарифтік жоспары таңдалды. Сатып алу батырмасын басу арқылы келесі қадамға өтеміз.

Келесі қадамда  домендік атауды таңдау парақшасы ашылады

Домендік атау таңдалғаннан кейн келесі  тіркелу парақшасына өтеміз.

Тіркелу парақшасын толтырғанан кейін  келесі қадамда басқару панеліне өту қажет, яғни басты бетке оралып  Войти в систему батырмасын басамыз. Тіркелу барысында таңдалған логин мен құпия сөзді енгізіп басқару жүйесіне кіреміз.

Енді біздің сайт үшін Joomla басқару жүйесін орнату қажет, ол үшін
Диспетчер файлов  гипермәтінін шертіп файлдармен жұмыс істеу парақшасын шақырамыз. Осы интерфейс арқылы алдын ала дайндалып қойылған (http://joomla.ru/, http://joomlaportal.ru/) Joomla басқару жүйесінің  бастапқы орнату пакетін жүктейміз. Жүктелгенен кейн осы жүйенің орнату барысына көшеміз. Svobodni.idhost.kz адресіне өтіп орнату процесін бастаймыз.

Орнатудың алғашқы бетінде сайт тілін  және басқа да параметрлерін таңдап оранатуды аяқтаймыз. Орнатылу аяқталғаннан кейін келесі адресті теріп  kazgimnazia8.kzadministrator басқару панеліне өтеміз.

 

Жалпы Joomla жүйесі мәліметтік материалдардан  осы материалдар кіретін категориялардан және мәзірден тұрады. Сонымен қатар joomla жүйесіне қосымша мүмкіндіктер қосу үшін модулдер және компоненттер қолданылады. Joomla шаблондық жүйе болғандықтан сайт интерфейсін әр түрлі шаблондар арқылы өзгертуге болады.

Сайтқа жаңа мәлімет қосу үшін Создать материал батырмасын басып жаңадан мәлімет қосу терезесіне өту қажет.

Жаңа мәлімет қосу бетінде  тақырыптың атауын және қай категорияға жататынын таңдап мәліметтерді келесі интерфейс арқылы  мәтіндік және мультимедиялық түрде толтыра аламыз.

Толтырылған мәліметтер сайт бетінде келесі түрдегідей көрінеді.

Сайт мүмкіндігін артыру үшін PHP және HTML тілінде фотогалерея жүйесі жазылды.

<html>

<head>

<title>Fresh Sliding Thumbnails Gallery with jQuery and PHP</title>

<meta http-equiv=»Content-Type» content=»text/html; charset=UTF-8″/>

<meta name=»description» content=»Fresh Sliding Thumbnails Gallery with jQuery and PHP» />

<meta name=»keywords» content=»jquery, images, gallery, full page, thumbnails, scrolling, sliding, php, xml»/>

<link rel=»stylesheet» href=»css/style.css» type=»text/css» media=»screen»/>

</head>

<style>

span.reference{

position:fixed;

left:10px;

bottom:0px;

font-size:9px;

}

span.reference a{

color:#aaa;

text-decoration:none;

}

span.reference a:hover{

color:#ddd;

 

}

 

</style>

<body>

<div class=»albumbar»>

<span>

<a href=»http://www.flickr.com/photos/2dogs_productions/sets/72157594522520053/» target=»_blank»>

Vincent Boiteau’s photostream

</a>

</span>

<!— The JavaScript —>

<script type=»text/javascript» src=»http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1/jquery.min.js»></script>

<script type=»text/javascript» src=»jquery.gallery.js»></script>

</body>

</html>

Сонымен жалпы жұмыс барысында фото галерея жүйесі құрылып,  www.svobodni.idhost.kz атаулы сайт  толығымен жасалып шықты.

 

 

Пайдаланған әдебиеттер мен материалдар

1.     Эрин Киссейн — Основы контентной стратегии

2.     Б. Бөрібаева, Г. А. Мадьярова. – Web-технологиялар

Қорытынды

Курстық жұмысымызды қорыта келгенде Білім беруді ақпараттандыру жағдайында компьютер оқыту мен дидактикалық құралға айналып отыр. Сондықтан қазіргі білім беру саласында мультимедиялық электрондық оқу құралдарын мектеп пәндерін оқытуға пайдалану өзекті мәселелердің бірі. Олай болса, бұл мәселелерді жан-жақты шешу үшін мұғалімдердің біліктілігін көтерудің орны ерекше.   Аталған мәселені дамыту үшін білім беру қызметкерлері үшін түрлі тренинг курстар өткізілу қажет. Ол үшін бір жүйеге келтірілген, әрі білім беру қызметкерлерінің категорияларының ерекшелігі ескерілген оқу бағдарламалары жасақталуы қажет. Бұл мәселе қазіргі таңда көкейкесті мәселелердің біріне айналып отыр. Аталған мәселені шешу бағытында ғылыми түрде дәлелденген және бір жүйеге бағытталған тұжырымдама жасақталды.