Ұлтаралық және дінаралық келісім [Религиоведение]
Сабақтың тақырыбы: Ұлтаралық және дінаралық келісім Оқу мақсаты: 7.4.1.4 Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Тақырыптың түйінді түсініктерін және идеяларын естеріне сақтайды,тірек сызбалар құрастырады. Көпшілік оқушылар:Дүниежүзінде және Қазақстанда ұлтаралықконфессиялардың келісімнің қажеттілігін түсінеді және дәлелдейді,картадан көрсете алады. Кейбір оқушылар:Ұлтаралық және дінаралық келісімнің маңыздылығын түсіндіреді,баға береді,тақырып бойынша ізденіс жұмыстарын дайындайды. Тілдік мақсат: Оқушылар ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді. Негізгі сөздер мен тіркестер:жаһандану,дінаралық келісім,Қазақстан халқы Ассамблеясы. Бағалау критерийі: Білу және түсіну:-Ұлттық бірлік күнін біледі -Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы біледі -Ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін түсіндіреді Қолдану:Қазақстан халқы Ассамблеясының міндеттерін атап береді. Құндылықтарға баулу: Бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс жүргізеді Сыни тұрғыдан ойлап, пікірлер айтады. Ұлттар арасындағы татулықты сақтау басты міндет екенін біледі. Пәнаралық байланыс:Тарих-жылдармен жұмыс,дінтану-діни бірлестіктер туралы Алдынғы білім: Әлемнің тарихи-мәдени аймақтары Сабақ кезеңдері уақыты: Сабақтың басы 5 мин,
- Ұйымдастыру кезеңі
«Сәлемдесу тренингі» Италияда құшақтасады Бразилияда иықтарын қағады Зимбавьеде арқа сүйейді Македонияда шынтақтасады Аустралияда қол шапалақтайды Жапонияда иіледі Тибетте тілдерін шығарады Қазақстанда қол алысады
- Үй тапсырмасы: «Сұрақты ұстап ал» әдісімен оқушыларды диалогқа түсіру(жұмсақ ойыншық арқылы)
- Қалыптастырушы бағалау: «Смайлик» Топқа бөлу. Ұлттар арқылы бөлінеді (суретті стикерлер арқылы )
1 топ –қазақтар 2 топ – орыстар 3 топ – өзбектер 4 топ – украиндер Сабақтың ортасы 32 мин, Қызығушылықты ояту. Сабақ тақырыбын ашу үшін бейнеролик көрсетіледі(интербелсенді тақтада) Роликтен не байқадыңдар? Өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. 1 – тапсырма. Мәтінмен жұмыс «Топтық пікірталас» әдісі арқылы мәтінді талдап түйінді тіркестермен жұмыс жүргізеді(оқулық ) «Кластерлер» әдісі бойынша тақырыпты графикалық түрде көрсетеді.(маркер,А3 қағаз) 1 топ – «Түймедеқ» 2 топ – «Кемпірқосақ» 3 топ - «Өзен аңғары» 4 топ - «Бір шоқ жұлдыз» Дескриптор: -мәтінді пайдаланып, кластер жасайды -Негізгі идеяларды ашып көрсетеді Қалыптастырушы бағалау: «Алма түстері» (алма бейнесіндегі стикер) Сергіту сәті: «Ұлттар биі» (интербелсенді тақта) 2 тапсырма «Идея туралы ойлар»(А4 қағаз,түрлі-түсті карандаш) Үнпарақшалар жасайды (ұлтаралық, дінаралық татулыққа байланысты) Сипаттап түсіндіреді Дескриптор: - мазмұнды үнпарақша жасайды - Ұғынықты түсіндіреді Қалыптастырушы бағалау «Алақан, жұдырық» Қорытынды (бекіту) «Бір сәтте миллионер болу» әдісі бойынша жуан, жіңішке сұрақтар беріледі 100Қазақстан аумағында қанша этнос тұрып жатыр? 500 Қазақстан халқы Ассамблеясы қай жылы құрылды? 1000 |
Қазақстан картасынан ислам және христиан дінінің таралу аудандарын көрсетіңдер?
5000 Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы заңда не айтылған? 10 000 Қазақстан халқы Ассамблеясының басты міндеттері? 50 000 Қазақстанның ішкі және сыртқы саясатының басты факторлары? 100 000 |
Жаһанданудың қандай жағымды және жағымсыз жақтары бар?
500 000 Діни саладағы қақтығыстырдың болу себебі? 1000 000 |
Неліктен жаппай қырып-жоятын қарулардың таралуын болдырмау адамзат үшін ең маңызды?
Дескриптор: - дұрыс жауап береді - Өз ойын айтады -құнды пікірлер қосады Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақ» Көп доллар жинаса – 3 рет шапалақ Орташа доллар жинаса – 2 рет шапалақ |
Аз доллар жинаса – 1 рет шапалақ Сабақтың соңы 3 мин Кері байланыс «Білім қоржыны» Өз ойларын жазып қоржындарға салады Үйге тапсырма: § 42 оқу «Қазақстан халық Ассамблеясы» эссе жазу