Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Туристік арқандар туралы жалпы түсінік

Плагиат

Спорт және туризм
Туристік арқандар туралы жалпы түсінік

Мақала авторы: Серикова Надежда Асылхановна
Жұмыс орны: Теректі ауданы балалар мен жасөспірімдер туризмі және экология орталығы
Лауазымы: Қосымша білім беру педагогы
Порталға жариялану мерзімі: 19.11.2021
Журнал қорына жариялаған: Серикова Надежда Асылхановна



Плагиат көшірме: https://stud.kz/referat/show/100113

Туризмде арқандар мен байлауларды дұрыс байлау, оларды кез келген жорықтарда, күнделікті тұрмыста қасиетіне қарай қолдана білу оның жіппесі болып табылады. Байлаулар арқылы жасанды өткелден өту, құтқару жұмыстары сол сияқты жеке сақтандыру мен қорғаныс жұмыстарында көптеген операцияларда қолданылатын болады. Туристік байлаулар қарапайым болып көрінгенімен оның байлануының техникасын меңгере білу сонымен қатар қажетті жағдайда қажетті байлауды дұрыс таңдай және дұрыс байлай білу маңызды болып табылады. Себебі кейбір байлаулар сырғып тұрса, кейбірінің бекіп қалатыны сонша оны кейін ағытып алу қиынға соғатын кездер болады.
Байлаулар дегеніміз- туризмде әртүрлі операциялар барысында туристік арқандардың, жіптердің, тростардың бір біріне өзара бекітілуі, қатысушылардың жеке және топтық сақтандырылуы немесе арқандардың ілмекті байлау арқылы орындалатын операцияға лайықты қажетті затқа бекітілуі (терекке, тасқа, бағанға, карабинге, бөренеге т.б). Туризмде байлауларға мынадай шарттар қойылады:
1. Оңай әрі тез байлануы қажет
2. Салмақ түскенде өз бетімен ағытылмауы қажет
3. Операция барысында сырғып, жылжымауы керек
4. Кейін ағытылмастай болып бекіп қалмауы қажет
5. Кез-келген операцияға лайықты таңдалуы қажет
Барлық туристік арқандардың немесе байлаулардың өздеріне тән жеке қасиеттері бар. Мысалы, кез келген туристік арқан аязды күндері 30% әлсізденеді. Сол сияқты суда қалған дымқыл арқан және үнемі арқанға салынған байлауларда оның беріктігін әлсіретеді. Мысалы, сегіздік байлауы 25%-ға, булинь байлауы 30%, ткатский байлауы 35%-ға беріктігін төмендетеді. Басқа көптеген байлаулар өз сапаларын осындай жағдайда және осындай дәрежеде жоғалтатыны дәлелденген. Мұндай арқандарды сақтандыру мақсатында да қолдануға болмайтынын ескерген жөн.

Туристік арқандар түрлері. Спорттық туризмде қолданылатын туристік арқандар сапасы дайындалу материалдарымен және дайындалу технологиясымен ерекшеленеді. Арқанның жеке сапасы яғни салмаққа төзімділігі, диаметрі жөніндегі ақпаратты арқан орамасында дайындаған зауыттың нұсқамасынан көруге болады. Қазіргі таңда туристік арқанның нейрон, капрон және полимедті волононнан дайындалған түрлері жиі қолданысқа ие. Соның ішінде капроннан дайындалған арқанды туристік жорықтарда кездесетін кедергілерді меңгеру операциясында сенімді түрде қолданылады. Туристік арқандардарды қолданылуына қарай негізгі және көмекші деп екі түрге бөледі.
Негізгі арқан- бұл жорық кезінде кедергіден өту барысында саяхатшының өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін арналған арқан түрі болып табылады. Негізгі арқанды негізінде операцияның қауіпті тұстарында қолданылады. Негізгі туристік арқандарға диаметрі 10,12,14,16,18 мм қалыңдықтағы арқандар жатқызылады.
Көмекші арқан- қатысушы топтың сақтандыруды ұйымдастыру мақсатында, сонмен қатар саяхатшылардың құрал жабдықтарын тасымалдап көтеруге т.б қосымша операцияларда қолданылады. Көмекші арқандарға диаметрі 3,4,5,6,7,8 мм репшнурлар жатқызылады. Бізде өндіріліп қолданылатын репшнурлардың диаметрі 6 мм. Капроннан және нейлоннан дайындалған арқандарда сапалы болғанымен белгілі себептерге байланысты өз қасиеттерін жоғалтады.
Туристік арқандардың сапасын жоғалту себептері:
• Арқанның иілген тұстарында 30% төмендейді. Мысалы: карабин бекітілген ілмекті байлауларда
• Туристік байлаулар үнемі орындалған арқандар 30% төмендейді
• Ылғалды ауа-райында пайдаланғанда
• Сыр немесе ерітінді тиген, боялған жағдайда 2-4 есеге төмендейді
• Қолдану мерзіміне, ұзақтығына қарай
Арқандардың сақталуы. Туристік арқандарды бухталанған немесе маркировкаланған күйінде арнайы салқындау орында ілулі сақтауға кеңес беріледі. Алайда арқан өте тығыз маркировкаланбауы қажет.

Арқанның кесілген шеті бөліктері тарқатылмас үшін күйдірілуі қажет. Кесіліп күйдірілген арқан изолента немесе скочпен оралғаны жөн.

Туристік арқандар өз сапасын сақталу және қолдану мерзіміне байланысты төмендейтіні туралы да есте сақтаған дұрыс. Тіпті қоңыр салқын жерде сақталған арқанның өзі 4-5 жылдан кейін бір сынама жұлқуды да көтермеуі ықтимал. Арқанға тікелей күн сәулесінің үнемі түсуі де оның сапасының төмендеуін әлдеқайда жеңілдетеді. Сондықтан 11 мм арқанның нормативті сақталу уақыты қалыпты жағдайда 2 жылды құрайды. Сапасының төмендеуіне немесе үзілуіне байланысты есептен шығарылған арқандарды пруссик ретінде де қолдануға қатаң тиым салынады.
Туризмдегі байлаулар жеке қасиеттеріне қарай төмендегідей жіктеледі:
Орындалатын операцияға қарай қажетті затқа бекітілетін негізгі байлаулар.
Диаметріне қарай : 1. Диаметрі бірдей туристік арқандарды жалғау байлаулары
2. Диаметрі әртүрлі туристік арқандаржы жалғау байлаулары.

Туристік операциялар орындауда қолданылатын көмекші байлаулар.
Бақылау байлауы (контрольный), (ізді жолаушы)академиялық, рифовый, ткатский, қарсы сегіздік т.б байлау түрлерін жатқызуға болады.

Қолданылған әдебиеттер тізімін көрсетіңіз!