Шетел тілін оқыту үрдісін ұйымдастыру түрлері [Английский язык]
Автор статьи : Актокты М.
Организация : Ақтөбе қаласы, № 31 қазақ орта мектебі
Должность : мұғалім
Дата : 22.12.2019
Номер журнала : 01-10-2020
Организация : Ақтөбе қаласы, № 31 қазақ орта мектебі
Должность : мұғалім
Дата : 22.12.2019
Номер журнала : 01-10-2020
Английский язык
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі қазіргі таңда өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттіліктерді қанағаттандыра отырып, отандық білім саласын әлемдік білім кеңістігіне біріктіруге бетбұрыс жасауда. Бұл білім жүйесін жетілдіру және оны сапалы деңгейге көтеруді алға тартады. Осыған орай, ғылыми–зерттеу барысында әлемдік озық тәжірбиелер мен отандық білім жүйесіндегі ерекшеліктер зерделенуде. Оқу сапасын жетілдіруде білім мақсаттарының күтілетін нәтижеге бағдарлануы жан–жақты білімді, өз мамандығын жетік білетін, бәсекеге түсе алатын жеке тұлғаны дайындауға бағыттайды. Қазіргі уақытта жоғары білім болашақ маманның, әсіресе,студенттің оқу үдерісінде немесе университеттен тыс әлеуетін тиімді оқытудың өткір мәселесі болып табылады. Жоғары оқу орны біздің қоғамымызға жоғары білікті жастарды үздіксіз толтырудың жалғыз көзі болып келеді.
Шетел тілдері - кәсіби шеберліктің маңызды көрсеткіштерінің бірі, ол бизнесте, өнеркәсіпте және т.б. салаларда жиі кездеседі. Жоғарғы оқу орындарында шетел тілдерін оқытуда мамандықты есепке алу принципі үлкен рөл атқарады. Бұл принцип оқу жағдайларын және ауызша кәсіби қарым-қатынасты, мәтіндерді оқуды, мамандық бойынша әдебиеттерді, қажетті жазбалар үлгілерін қамтиды, себебі университеттерде тілдерді меңгеру-студенттердің болашақ мамандығына байланысты қиындықтарды қанағаттандыру үшін қажет. Тілдік емес мамандықтар бойынша оқитын студенттер үшін шет тілінің пәні қайталанады. Көптеген жағдайларда шет тілінің деңгейі төмен. Оқу үрдісінде бұл мәселе тиісті түрде қарастырылу қажет.
Оқу үдерісі адам мен ақпарат арасындағы өзара байланыстың дəлелденген негізіне бағдарланған. Оқу барысында белгілі бір білім нәтижелеріне қол жеткізіледі; білімнің әр түрлі салаларында үнемі жаңарып отыратын ақпараттық ағынмен жұмыс жүреді; өз ойлары мен идеяларын (ауызша және жазбаша) басқа адамдарға сенімді және дұрыс айтуды үйренеді; әр түрлі тәжірибелерді, идеяларды және ұғымдарды түсіну негізінде өз пікірін қалыптастырады; проблемаларды шешеді; топта жұмыс істейді. Шет тілдерін үйрететін университет үшін осы нәтижелерді іс жүзінде қолдану маңызды. Мұғалімнің міндеті - әрбір студенттің оқу үрдісінде ынталандыру, сабақта нақты коммуникативтік жағдай жасау. Осылайша, шет тілдерін үйретудің мақсаты - әр түрлі қарым-қатынас жағдайында шет тілін іс жүзінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Демек, мұғалім оқу үрдісінде:
- проблемалық міндеттерді енгізу керек;
- студенттерді оқыту үдерісіне белсенді қатысуға тарту керек;
- өз пікірін, ойын білдіруге, тәжірибе бөлісуге мүмкіндік беру қажет;
- жұпты және топтық жұмысты жиі ұйымдастыруы керек;
- өмірдің шынайылығына жақын жағдай жасауы қажет;
- студенттердің санасындағы «тәуелсіздік» түсінігін дамыту керек. Мақсаты мен міндеттері: