Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Мүмкіншілігі шектеулі оқушыларды еңбекке баулу

Плагиат

Арнайы педагогика
Мүмкіншілігі шектеулі оқушыларды еңбекке баулу

Мақала авторы: Аубаева Айнур Амангельдиновна
Жұмыс орны: Сарқан қаласының облыстық зерде бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы мектеп-интернаты
Лауазымы: мұғалім
Порталға жариялану мерзімі: 18.09.2020
Журнал қорына жариялаған: Аубаева Айнур Амангельдиновна



Плагиат көшірме:

Мектептің оқу жүйесінің негізі — сабақ. Сабақ жоспары — мұғалімнің сабақ өтудегі негізгі қаруы. Қазіргі кезде дидактикада, әсіресе, жеке пәндерден сабақ беру әдістемесінде оқыту, үйрету, білдіру, әдістерінің проблемалары талас туғызып жүргені баршаға мәлім.

Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды еңбекке баулу сабағының ерекшелігі жоғарыда айтылғанындай сабақ жоспарын күнделікті қайталанатын жаттанды әдістен бөлек ұйымдастыру талап етіледі. Бұл сабақтың басқа білім сабағынан артықшылығы оқушының көруге, ұстауға, үйренуге деген бейімділігі, белсенділігі. Белсенділік дегеніміз — оқушылардың танымдық және шығармашылық әрекетін дамыту. Егер оқушылар алғашқы сабақтан бастап-ақ мұғалімнің сабағына белсенді қатынасса, онда оқушының білімге деген құштарлығы, ынта-ықыласы, төзімділігі, іскерлігі,-ізденімпаздығы, дүниетанымдық көзқарасы арта түсетіні анық. Осыдан келіп, оқушылардың белгілі бір кәсіпке бейімделуіне жол ашылады. Бұл кәсіпке бейімділікті танымдық әрекеті мен ақыл-ойын жетілдіру белсенділігін арттыру арқылы жүзеге асырып отырады.

Үлгермейтіндер мен қабылдауы баяу оқушыларды оқыту технология пәнінде еңбек тобын құрып арнайы бағдарламамен жеке оқыту жақсы нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мұғалімнің басты міндеті еңбек сабағында оқушылардың қабілеттеріне қарай топтап, сабақ жоспарын құру.

Даралап оқыту үлгермейтін оқушылардың технология пәнінде көрсетілген оқу бағдарламасын меңгеруіне мүмкіндік береді. Өйткені, үлгермейтін оқушылар еңбек тәсілдерін қалыптастыратын теориялық білімнің аздаған бөлігін ғана меңгереді.

Даралап оқыту үшін бір қатар зерттеушілер жеке тұлғаның қандайда бір басым қасиетіне қарай топтастыруды ұсынады. Осыған орай танымал орыс ғалымы В. Воронкова оқушылардың оқу үлгерімін өзіне тән басым қасиетінің сипаты болатын төменде көрсетілген төрт топқа бөледі:

  • Бірінші топқа – өз беттерімен жұмыс жасайтын, мұғалімнің тапсырмасын түсінетін, қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беретін оқушыларды.
  • Екінші топқа – оқуға қарым-қатынасы дұрыс емес, тапсырманы жалпылай әзер түсінетін, қойылған сұрақтарға шала жауап беретін оқушыларды.
  • Үшінші топқа – оқуға қабілеті жоқ; оқу жұмыстарының іскерлік-дағдылары дұрыс қалыптаспаған, қойылған сұрақтарға көмекпен жауап беретін оқушыларды.
  • Төртінші топқа – еңбек ете білмейтін; оқу-танымдық қызығушылығы жоқ, қойылған сұрақтарға жауап бере алмайтын оқушыларды жатқызады.

Мұғалім осы топтарды сабақ бастамас бұрын ұйымдастырады. Қажетті оқулығын, еңбек пәніне қажетті еңбек құралдарын түгелдейді, арнайы жұмыс киімдерін кигізіп, тексереді. Содан кейін сабақ өтуді бастайды. Жаңа материалды түсіндіруді мұғалім басты мақсат етіп қойса, онда ең алдымен оқушыларға жаңа сабақтың материалына: сұрақ — тестік картчкаларын, инструкциялық, операциалық, графикалық сызбаларды, технологиялық көрнекті және техникалық құралдарды орынды пайдалана отырып оқушы назарын жаңа білімді меңгеруге арнайды.

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіруде оқулықтағы материалдарды сабақ өтер алдында қалай пайдаланатынын өзі жазған жоспарында оның тартымды, әрі қызықты етіп өткізуін ойластыру керек.

Мұғалім сабақ жоспарын жасау үшін ең алдымен бағдарламалық материалдарды, қайта қарап күнтізбеге ғылыми тұрғыдан талдау жасай білуі керек. Оқушылардың әрбір сабақтың ғылыми незігін ұғынуы, мұғалімнің білім байлығының көптігіне көп ізденіп, қажымай-талмай еңбектенуіне тікелей байланысты.

Сабақ жоспарын жасауда уақыт ережесін ерекше ескеруді жөн деп санаймын. Уақыт нормасын, енгізу оқушылардың тапсырылған жұмысты қанша мерзімде орындау қажеттігі жөнінде толық түсінік болады. Сонда оқушылар тапсырылған жұмысты өз мерзімінде орындайды.

Бұл үшін әрбір мұғалімге «Технология» бөлім саласы бойынша стандартты, тұжырымдаманы, бағдарламаны, соған сәйкес жазылған оқулықты оқып, оны жете түсіну талап етіледі. Қазіргі кезде оқулықтағы материалдарды оқушыға ескі әдіспен баяндай беру сабақтың жаңа тақырыпты түсіндіруі мұғалімнің 5 минут көлеміңде нұсқау берумен шектеледі. Сабақтың 25-30 минуты өз бетінше берілген тапсырмаларды талдау, ойлану, жаңа ұғым, жаңа түсінік қалыптастыруға оған жетудің жолдарын іздес-

тіруге назар аударылады.

Мысалы: 1) Еңбек сабағын өткізудің мақсаты:

Біріншіден: сарамандық (практикалық) жұмыстары оқушылардың біліміне негіздеп құрылады. Яғни, сабақ қорытындысы берілген затты жасай, орындай білуге үйрену.

Технология пәнінен шеберханаларда өтетін тәжірибелік сабақтарда қажеттілікті қалыптастырудың бір бағыты құрал жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын меңгертіп сапалы бұйымдар жасау болып табылады. Ол үшін мұғалім сабақтың басында оқушылар жасайтын жаңа заттар мен бұйымдардың сұлбасын , оның оқып-үйренудің жоспарын, технологиялық картасын, өткен сабақтарда бұрын жасаған бұйымдарымен байланысын, бастапқы материалдан дайын өнім жасағанға дейінгі іс-әрекеттің негізгі кезеңдерін жан-жақты түсіндіріп беруі тиіс.

Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырып қарқынды еңбек әрекеттеріне жұмылдыруда мұғалімнің әрбір сабақтың мақсатын дұрыс қоя білуде маңызды рөл атқарады. Сабақтың жоспарында бұйымды жасаудың технологиялық картасы меңгерілуге тиісті еңбек әрекетінің тәсілдері мен іскерлік-дағдылардың тізімі түрінде берілуі тиіс.

Екіншіден: сарамандық жұмыс барысында оқушыға тапсырылған өңделетін материалдардың қасиетін, құрылысын, аспаптардың, механизмдердің, машиналардың, т.б. қолданылу мақсатын меңгереді. Сондықтан оқушы жұмысын бағалағанда, олардың бағдарламалық материалдарды қаншалық меңгергендігін ескерген дұрыс.