Жол ережесін сақтаймыз! [Правила дорожного движения]
Бөлім: VII бөлім:Көлік және жол белгілері Педагогтің аты-жөні: Серикқазы Диляра Нұрлыбекқызы Күні: 16.02.2023 Сыныбы: 5 «Б» Қатысушылар саны: 18 Қатыспағандар саны: 0 Сабақтың тақырыбы: «Жол ережесін сақтаймыз!» Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты О5.2.5.1. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру Ж5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақтың мақсаты 1. Жол ережелеріне байланысты жол белгілерін сақтайды; 2. Мәтіннен сын есімнің түрлерін табады; 3. Сын есімнің түрлерін қатыстырып жинақы мәтін жазады. Бағалау критерийі • Сабақ барысында жол ережесін негізге алады; • Мәтін мазмұнын түсінеді; • Жинақы мәтін жазады.. Ойлау дағдыларының деңгейі Бағалау. Қолдану Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Психологиялық ахуал орнату мақсатында Әзілхан Нұршайықовтың 100 жылдығына орай сын есімдермен байланыстырып, ұлдарға арналған өсиеті мен қыздарға кеңесі мұғалім тарапынан оқылады. Ұлдар! Алдымен сөзімді сендерге арнаймын. Менің сендерден тілегім мынадай: Аз өмірді ардақтап, шамаң келгенше мағыналы, мәнді етіп өткізгенге не жетсін, шіркін. Жігіттер, қастарыңда отырған қыздарды құрметтеңдер,мәпелеңдер. Анаңды ардақтап, әжеңді құрметтесең – қызды сыйла, қарағым. Қыздар! Егер ертең шәкірттеріңе үлгілі ұстаз боламын десеңдер, еңбекшіл болыңдар! Өздеріңді алақанға салып әлпештеп отырған қоғамға адал перзент, асыл азамат боламын десеңдер, еңбекшіл болыңдар! Егер ертең, егде тартқанда, келісті ана, кемеңгер әже боламын десеңдер, еңбекшіл болыңдар! Әдемі болыңдар, әсем болыңдар! Сонымен бірге ақылды болыңдар! Сұлу болыңдар, сымбатты болыңдар! Сонымен бірге саналы болыңдар! 1.Бір- бірлерімен сәлемдеседі. 2.Әр оқушы берілген үзіндіден сын есімнің түрлерін анықтайды. Интерактивті тақта Оқулық, жұмыс дәптерлері Әрбір оқушыға смарт сағаттар өзін-өзі бағалауға таратылады Алдыңғы оқу 3 мин «Дұрыс» және «Бұрыс» әдісі арқылы сын есімнің мағыналық түрлері мен шырайларына байланысты сұрақтар қойылады 1. Сын есімнің мағыналық түрлері сапалық және қатыстық ; 2. Сапалық сын есім басқа сөз табының қатысуы арқылы жасалады; 3. Сұр сапалық сын есім; 4. Тәртіпті негізгі сын есім; 5. Күшейткіш буындар арқылы күшейтпелі шырай жасалмайды; 6. Үлкенірек күшейтпелі шырай; 7. Өте жақсы күшейтпелі шырай; 8. –ырақ, - ірек салыстырмалы шырайды жасайтын жұрнақтар; 9. Сын есімдер құрамына қарай дара және күрделі; 10. Күрделі сын есімдер жұрнақ арқылы жасалады. Үйге берілген тапсырманы айтады Жаңа сабаққа кіріспе 8 минут Оқушыларға жол белгілері көрсетілген табличкалар арқылы тақырып атауы беріледі. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру Тілдік бағдар бойынша сын есімнің заттануына байланысты презентация арқылы тақырып түсіндіріледі. Тыңдалым Жол белгелрі тақырыпты болжайды, жаңа сабақты меңгереді ҚБ: қатысып отырған оқушыларды «Жарайсыңдар!» деп бағалап отырамын Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 5 мин. 1- тапсырма «Пікір пирамидасы» әдісі арқылы тыңдалым мәтінңне жалпы сипаттама беру «Пікір пирамидасы» стратегиясы 1.Мәтін не туралы-1 сөз 2.Мәтінге сипаттама (ерекшелігі, айырмашылығы) -2 сөз 3.Әрекеті орны мен уақыты – 3 сөз 4. Мәтіндегі басты оқиға – 4 сөз 5. Мәтінді тыңдау барысында алған әсерің – 5 сөз Дескриптор: Жалпы - 2 балл; • Мәтін не туралы екенін анықтайды; • Мәтінге сипаттама береді; • өз әсерін білдіреді. Әр оқушы берілген әдіс арқылы шығармаға сипаттама береді Бағдаршам ның шамдарын тарату арқылы бағалаймын Оқушы өзін смарт сағат арқылы бағалайды. 8 мин 2-тапсырма Топтық жұмыс Мәтін мазмұнына сүйеніп, оқушылар қалаған көлік түрлеріне кластер жасайды, сипаттама береді, сын есімнің түрлерін қолданады. Дескриптор: Жалпы - 3 балл; • көлік түрлеріне сипаттама жасайды; • сын есімнің түрлерін қолданады; Барлық оқушылар көлік түрлеріне сипаттама жасайды. Оқушы өзін смарт сағат арқылы бағалайды. Мұғалім бағдаршам шамдарын таратады. 8 минут 3-тапсырма. (Саралау тапсырмасы) Мақал-мәтелдерден заттанған сын есімдерді теріп жазып, құрамына қарай ажыратыңыз І топ 1. Соқырдың тілегені екі көзі. 2. Көргенсізбен құрдас болма, Опасызбен сырлас болма. ІІ топ 1. Тентекке – келтек. 2. Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен. ІІІ топ 1. Жалғыздың үні шықпас, Жаяудың шаңы шықпас. 2. Жақсыда жаттық жоқ. Дескриптор: Жалпы балл – 2 балл; • Мақал-мәтелдерден заттанған сын есімдерді анықтайды– 2 балл; • Жасалу жолына, құрамына қарай ажыратады -2 балл. Оқушылар мақал-мәтелдерден заттанған сын есңмдердң тауып, жасалу жолын анықтайды Оқушылардың бағалауы «+,-,керемет» стратегиясы арқылы Сергіту сәті 1 мин ә ж а қ с ы а к д а т ц л к і е е с ұ р л к е н м ы у қ н а ж е і л м а п р д э к ө г і л д і р Кестеде жасырылған сын есімдерді тауып көр Оқушылар жасырынған сын есімдерді табады Тақырыпты бекіту 7 мин 4-тапсырма. Сын есімнің мағыналық түрлері мен заттанған сын есімдерді қатыстырып, «Жол ережесін сақтаймыз» тақырыбында жинақы мәтін жазу. Дескриптор: Жалпы балл – 3 балл; • Сын есімнің мағыналық түрлерін қолданады– 2 балл; • Жинақы мәтін жазады -2 балл. Барлық оқушылар жинақы мәтін жазады. Сабақтың аяқталуы 3 мин Рефлексия «3 Қ» әдісі Бағалау Оқушылар смарт сағаттағы баллды санайды Үйге тапсырма: 126-127 бет ереже жаттау, 128- бет, 10-тапсырма :Бөлім: VII бөлім:Көлік және жол белгілері Педагогтің аты-жөні: Серикқазы Диляра Нұрлыбекқызы Күні: 16.02.2023 Сыныбы: 5 «Б» Қатысушылар саны: 18 Қатыспағандар саны: 0 Сабақтың тақырыбы: «Жол ережесін сақтаймыз!» Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты О5.2.5.1. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру Ж5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақтың мақсаты 1. Жол ережелеріне байланысты жол белгілерін сақтайды; 2. Мәтіннен сын есімнің түрлерін табады; 3. Сын есімнің түрлерін қатыстырып жинақы мәтін жазады. Бағалау критерийі • Сабақ барысында жол ережесін негізге алады; • Мәтін мазмұнын түсінеді; • Жинақы мәтін жазады.. Ойлау дағдыларының деңгейі Бағалау. Қолдану Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Психологиялық ахуал орнату мақсатында Әзілхан Нұршайықовтың 100 жылдығына орай сын есімдермен байланыстырып, ұлдарға арналған өсиеті мен қыздарға кеңесі мұғалім тарапынан оқылады. Ұлдар! Алдымен сөзімді сендерге арнаймын. Менің сендерден тілегім мынадай: Аз өмірді ардақтап, шамаң келгенше мағыналы, мәнді етіп өткізгенге не жетсін, шіркін. Жігіттер, қастарыңда отырған қыздарды құрметтеңдер,мәпелеңдер. Анаңды ардақтап, әжеңді құрметтесең – қызды сыйла, қарағым. Қыздар! Егер ертең шәкірттеріңе үлгілі ұстаз боламын десеңдер, еңбекшіл болыңдар! Өздеріңді алақанға салып әлпештеп отырған қоғамға адал перзент, асыл азамат боламын десеңдер, еңбекшіл болыңдар! Егер ертең, егде тартқанда, келісті ана, кемеңгер әже боламын десеңдер, еңбекшіл болыңдар! Әдемі болыңдар, әсем болыңдар! Сонымен бірге ақылды болыңдар! Сұлу болыңдар, сымбатты болыңдар! Сонымен бірге саналы болыңдар! 1.Бір- бірлерімен сәлемдеседі. 2.Әр оқушы берілген үзіндіден сын есімнің түрлерін анықтайды. Интерактивті тақта Оқулық, жұмыс дәптерлері Әрбір оқушыға смарт сағаттар өзін-өзі бағалауға таратылады Алдыңғы оқу 3 мин «Дұрыс» және «Бұрыс» әдісі арқылы сын есімнің мағыналық түрлері мен шырайларына байланысты сұрақтар қойылады 1. Сын есімнің мағыналық түрлері сапалық және қатыстық ; 2. Сапалық сын есім басқа сөз табының қатысуы арқылы жасалады; 3. Сұр сапалық сын есім; 4. Тәртіпті негізгі сын есім; 5. Күшейткіш буындар арқылы күшейтпелі шырай жасалмайды; 6. Үлкенірек күшейтпелі шырай; 7. Өте жақсы күшейтпелі шырай; 8. –ырақ, - ірек салыстырмалы шырайды жасайтын жұрнақтар; 9. Сын есімдер құрамына қарай дара және күрделі; 10. Күрделі сын есімдер жұрнақ арқылы жасалады. Үйге берілген тапсырманы айтады Жаңа сабаққа кіріспе 8 минут Оқушыларға жол белгілері көрсетілген табличкалар арқылы тақырып атауы беріледі. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру Тілдік бағдар бойынша сын есімнің заттануына байланысты презентация арқылы тақырып түсіндіріледі. Тыңдалым Жол белгелрі тақырыпты болжайды, жаңа сабақты меңгереді ҚБ: қатысып отырған оқушыларды «Жарайсыңдар!» деп бағалап отырамын Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 5 мин. 1- тапсырма «Пікір пирамидасы» әдісі арқылы тыңдалым мәтінңне жалпы сипаттама беру «Пікір пирамидасы» стратегиясы 1.Мәтін не туралы-1 сөз 2.Мәтінге сипаттама (ерекшелігі, айырмашылығы) -2 сөз 3.Әрекеті орны мен уақыты – 3 сөз 4. Мәтіндегі басты оқиға – 4 сөз 5. Мәтінді тыңдау барысында алған әсерің – 5 сөз Дескриптор: Жалпы - 2 балл; • Мәтін не туралы екенін анықтайды; • Мәтінге сипаттама береді; • өз әсерін білдіреді. Әр оқушы берілген әдіс арқылы шығармаға сипаттама береді Бағдаршам ның шамдарын тарату арқылы бағалаймын Оқушы өзін смарт сағат арқылы бағалайды. 8 мин 2-тапсырма Топтық жұмыс Мәтін мазмұнына сүйеніп, оқушылар қалаған көлік түрлеріне кластер жасайды, сипаттама береді, сын есімнің түрлерін қолданады. Дескриптор: Жалпы - 3 балл; • көлік түрлеріне сипаттама жасайды; • сын есімнің түрлерін қолданады; Барлық оқушылар көлік түрлеріне сипаттама жасайды. Оқушы өзін смарт сағат арқылы бағалайды. Мұғалім бағдаршам шамдарын таратады. 8 минут 3-тапсырма. (Саралау тапсырмасы) Мақал-мәтелдерден заттанған сын есімдерді теріп жазып, құрамына қарай ажыратыңыз І топ 1. Соқырдың тілегені екі көзі. 2. Көргенсізбен құрдас болма, Опасызбен сырлас болма. ІІ топ 1. Тентекке – келтек. 2. Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен. ІІІ топ 1. Жалғыздың үні шықпас, Жаяудың шаңы шықпас. 2. Жақсыда жаттық жоқ. Дескриптор: Жалпы балл – 2 балл; • Мақал-мәтелдерден заттанған сын есімдерді анықтайды– 2 балл; • Жасалу жолына, құрамына қарай ажыратады -2 балл. Оқушылар мақал-мәтелдерден заттанған сын есңмдердң тауып, жасалу жолын анықтайды Оқушылардың бағалауы «+,-,керемет» стратегиясы арқылы Сергіту сәті 1 мин ә ж а қ с ы а к д а т ц л к і е е с ұ р л к е н м ы у қ н а ж е і л м а п р д э к ө г і л д і р Кестеде жасырылған сын есімдерді тауып көр Оқушылар жасырынған сын есімдерді табады Тақырыпты бекіту 7 мин 4-тапсырма. Сын есімнің мағыналық түрлері мен заттанған сын есімдерді қатыстырып, «Жол ережесін сақтаймыз» тақырыбында жинақы мәтін жазу. Дескриптор: Жалпы балл – 3 балл; • Сын есімнің мағыналық түрлерін қолданады– 2 балл; • Жинақы мәтін жазады -2 балл. Барлық оқушылар жинақы мәтін жазады. Сабақтың аяқталуы 3 мин Рефлексия «3 Қ» әдісі Бағалау Оқушылар смарт сағаттағы баллды санайды Үйге тапсырма: 126-127 бет ереже жаттау, 128- бет, 10-тапсырма :