“Заманауи педагогика ерекшеліктері – 2022” тақырыбында өткізілетін
Республикалық конференция бағдарламасы.

Конференция материалдары (пленарлық және секциялық баяндамалардың тезистері мен мақалалары) конференция жұмысының қорытындысы бойынша
"ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280)
журналында жарияланатын болады. www.kzu.kz
...

ПРОГРАММА
проведения Республиканской конференции
“Особенности современной педагогики – 2022”

Рабочие языки конференции – казахский и русский.
Материалы конференции (тезисы и статьи пленарных
и секционных докладов) будут изданы в журнале
"ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280)
...

Қазақстан Республикасы бойынша 2021 жылдың 1 қаңтарынан бастап Зияткерлік технологиялар институтының ұйымдастыруымен “Qazaqstan Ustazy” қоғамы (kzu.kz), “Talimger” (talimger.kz) және “Tarim” (tarim.kz) қашықтықтан білім беру порталдары арқылы жүргізілетін конференциялардың баяндамалары “Әдістеме” (adisteme.kz) педагогикалық журналының арнайы шығарылымында жарияланатын болады.

Журналға жарияланатын әр мақалаға Идентификациялық нөмір (Identification Number, ары қарай – ID) беріледі және ID нөмірі бойынша ашық басылымда болады. 2022 жылдың 1-ші қаңтарынан бастап, Қазақстан Республикасы бойынша жүргізілетін конференциялық баяндамалардың материалдары арнайы нөмірге ID парақшалары бойынша жарияланады. Әр мақала парақтарында QR-код арқылы тексеру мүмкіндігі қарастырылған.
...

С наступающим! И пусть всё плохое останется в старом году :)
Для многих уходящий год выдался сложным. Давайте оставим все беды и печальные события позади. Поскорее собирайтесь всей семьёй в тёплом кругу за праздничным столом! Желаем вам и вашим близким быть здоровыми и счастливыми в новом году. А нашим ученикам — больших успехов и достижений. С Новым 2022 годом!
...

Қай кезде болсын белгілі бір қоғамның даму жолын алға жылжытуда жекелеген тұлғалардын феномені ерекше орын алатындығы баршаға белгілі. Өз елінің тәуелсіздігі мен ұлтының жарқын болашағы үшін күрескен ірі тұлғалар бүкіл адамзат өркениетіне маңызды үлес қосып келеді. “Аса көрнекті тарихи қайраткерлердің, шын мәніндегі мемлекетшілердің тұтас бір шоғырының” – жиырмасыншы ғасырдың бас кезінде-ақ қазақ мемлекеттілігінің даму мақсатын тұжырымдап берген тұлғалардың ұлттық мүдделерге қызмет етуінің ұлы тарихи үлгісі көз алдымызда тұр”, деп Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев өзінің “Тарих толқынында” деген еңбегінде жазғанындай, қазақ тарихындағы ірі тұлғалардың қоғамда алған орны мен олардың ұлт үшін жасаған еңбектерінің маңызын көрсете білу – біздің парызымыз.
Толығырақ: www.adisteme.kz
...

Әбдіжапар Жұманұлы Сапарбаев – Қазақстанның ғылыми ортасында кең танымал көрнекті ғалым, экономист-кибернетик, белгілі педагог және білікті жоғары мектеп ұйымдастырушысы. Ғылым және қоғам қайраткері, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым Академиясының құрметті академигі, Қазақстан Ұлттық жаратылыстану ғылым академиясының академигі, Нью–Йорк ғылым академиясының толық мүшесі, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген ғылым қайраткері, Қазақстан Республикасының мәдениет қайраткері, Қазақстан Республикасының білім беру ісінің үздігі және құрметті қызметкері, «Қ.И.Сәтбаев», «Ш.Ш.Уәлиханов» және академик «А.И.Бараев» атындағы мемлекеттік сыйлықтарының иегері, «Құрмет» және «Ахмет Байтұрсынұлы» Ордендерінің иегері, «Ерен еңбегі үшін», «Еңбек ардагері» және көптеген мерекелік медальдарымен марапатталған. ...

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласында дүниеге келген. 1990 жылы Семей кәсіптік-техникалық училищесін, 1995 жылы Шәкәрім атындағы Семей педагогикалық университетінің физика-математика факультетін бітірген. Алғашқы еңбек жолын Алматы қаласындағы №117 орта мектепте бастауыш сыныптар мұғалімі болып бастаған.
Толығырақ: "Қазақстан ұстазы" энциклопедиялық журналы, № 03-3-2016.
...

Постоянная дистанционная конференция с ускоренным подведением итогов на портале WWW.IAE.SU.

Международная ассоциация педагогов приглашает все желающих принять участие в образовательных мероприятиях через портал дистанционного образования.

Правила участия:
1. В мероприятиях могут принять участие педагоги организаций образования всех видов и типов.

2. Для участия необходимо выбрать тему, зарегистрироваться или авторизоваться в ЛИЧНОМ КАБИНЕТЕ, внести данные участника, загрузить доклад по теме конференции. Каждый участник может принять участие в любом мероприятий.

3. Работы принимаются постоянно. Доклады проверяются в течении ДВУХ рабочих дней. После отправления доклада по теме конференции данные участника будет включен в план программы конференции с указанием секции и даты. Выходные документы выдаются в электронном виде и их можно будет скачать в личном кабинете сразу же после участия.
...

1 Желтоқсан күні Қазақ елі үшін аса қуанышты мереке! Себебі, бүгін, қыстың бірінші күнінде Еліміздің Тұңғыш президенті күні!
1991 жылы 1 желтоқсанда Бүкілхалықтық сайлау нəтижесі бойынша Нұрсұлтан Назарбаев Əбішұлы тұңғыш президенті болып сайланды.

Елбасымыз ақылы мен қайратын, жігерін, ірі саясаткер талантымен, ел басқару ісіндегі мол тəжірибесімен ұштастыра отырып, елдің бірлігі, халықтың тыныштығы, мемлекеттің Тəуелсіздігі мен қадір қасиетін артып, еңбек етіп отыр. Елдің, мемлекеттің ақыл-ойын байытуға, абыройын асыруға, ар-ожданын ардақтауға қызмет етті жəне қызмет етіп те келеді.
Біздің осылай тыныш, қолайлы əрі еркін өмір сүруіміз Президент Н.Назарбаевтың арқасы. Салтанатты жарасқан қалалары бар, ұшан-теңіз байтақ даласы бар, аруақ қолдаған бабасы бар ел екендігімізбен жəне Елбасымызбен мақтан етеміз! Н.Назарбаев біздің мақтанышымыз!
...

Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Химияның негізгі стехиометриялық заңдары

Химия
Химияның негізгі стехиометриялық заңдары

Мақала авторы: Шамгонова Жанар Болатовна
Жұмыс орны: Құрманғазы атындағы саз колледжді МКҚК
Лауазымы: химия және биология пәндерінің оқытушысы
Порталға жариялану мерзімі: 15.12.2021
Журнал қорына жариялаған: Шамгонова Жанар Болатовна


Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім/бөлімшесі:

Бөлім: 10.1B Стехиометрия                                       

Сабақтың тақырыбы: Химияның негізгі стехиометриялық заңдары

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.1.1.1 химияның негізгі стехиометриялық заңдарының тұжырымдамасын, қолдану аясын атау; зат массасының сақталу заңы, көлем қатынастар заңы, Авогадро заңы;

Сабақтың мақсаты:          

Барлық оқушылар: Химияның негізгі стехиометриялық заңдарының тұжырымдамасын, қолдану аясын сипаттайды.

Оқушылардың көпшілігі: Бейорганикалық заттардың кластары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін айналымдарды жүзеге асырады.

Кейбір оқушылар: Стехиометриялық заңдарды есептер шығаруда қолданады.

Бағалау критерийі  :

— Зат массасының сақталу заңы, көлем қатынастар заңы, Авогадро заңдарының тұжырымдамасын, қолдану аясын атайды.

 — Бейорганикалық заттардың кластары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін айналымдарды жүзеге асырады.

— Стехиометриялық заңдарды қолдана отырып, есептер шығарады.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар қолданады: Кәсіби ғылыми ұғымдарды сәйкес химиялық терминологияларды қолданып талқылайды, стехиометриялық заңдардың анықтамасын біледі және есептеулер жүргізуде қолданады.

Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Авогадро саны, моль, молярлық масса, реагент, өнім, масса, атом саны, индекс, молекула саны, коэффициент эмприкалық формула.

Талқылауға арналған тармақтар:

Салыстырмалы атомдық масса дегеніміз……………… Кез – келген заттың 1 молінде …………………… болады. Оны ……………………… саны деп атайды.

Құндылықтарға  баулу                        Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады. Бұл құндылыктарға баулу топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау тапсырмалары аркылы жузеге асырылады.

Пәнаралық байланыс: Математика, физика — атом құрылысы.

Алдыңғы білім        7.3С Салыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула. 8.2А Зат мөлшері.  8.2C Стехиометриялық есептеу

Сабақ   барысы:

Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылар түгелденеді. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

«Ой қозғау» әдісі

  1. Атом, молекула, химиялық элемент деген не?
  2. Реагент дегеніміз не?
  3. Өнім дегеніміз не?
  4. Коэффициент қайда қойылады және ол нені білдіреді?
  5. Мына элементтердің салыстырмалы атомдық массасын есептеңдер. (калий, мырыш, фосфор)
  6. Химияның қандай стехиометриялық заңдарын білесіңдер?
  7. 8 сыныпта алған білімді еске түсіру. (learningapps.org сайтында жүзеге асырады).

Кері байланыс. Оқытушы «Мадақтама» әдісі арқылы кері байланыс жүргізеді.

Оқушылар қиындыларды құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Қиындыларды құрастырғанда заңдардың атаулары шығады, осылай жаңа сабақтың оқу мақсатын айқындаймыз.

Такырып: Химияның негізгі стехиометриялық заңдары

Мақсаты: 10.1.1.1 химияның негізгі стехиометриялық заңдарының тұжырымдамасын, қолдану аясын атау: зат массасының сақталу заңы, көлем қатынастар заңы, Авогадро заңы; Оқушылар шеңберде мұғаліммен бірге жиналып бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Сабақтың ортасы. 25-30 мин

Топтық жұмыс.

1 тапсырма.  «Шабарман» әдісі. Бейнероликті, оқулықты және берілген мәліметті оқып, берілген тапсырманы орындаңыз.  (әр топтан бір шабарман шығып өз тобының  мәліметін келесі топқа түсіндіреді және сол топта қалып қояды.) Ашқан ғалымдар, қай жылы, анықтамасы, қолдану аясы.

І топ. Зат массасының сақталу заңы

ІІ топ. Көлем қатынастар заңы                                

ІІІ топ. Авогадро заңы                                

Дескриптор

  1. Химияның негізгі стехиометриялық заңдардың қай жылы, кім ашқанын жазады.
  2. Химияның негізгі стехиометриялық заңдарын тұжырымдайды.
  3. Стехиометриялық заңдардың анықтамаларын, қолдану аясын түсіндіреді.

Жұптық жұмыс.

2 тапсырма. «Атау» әдісі

Берілген атауларды үш тілде жазыңыз.

 (кестені толтырғаннан кейін бір-бірімен кестені алмастырады.)

Қазақша              Орысша                 Ағылшынша

  • Cтехиометрия Cтехиометрия Stoichiometry
  • Зат массасының сақталу заңы Закон сохранения массы Mass conservation law
  • Көлем қатынастар заңы Закон постоянства состава веществ The law of constancy of the composition
  • Авогадро заңы Закон Авогадро Avogadro Law
  • Моль Моль Mole
  • Зат мөлшері Количество вещества Amount of substance
  • Молекула саны Количество молекул Number of molecules

Дескриптор

  1. Берілген атауларды қазақша, орысша, ағылшын тілінде жазады.

ҚБ: «Келісемін-V, келіспеймін-Х» әдісі жұптар бірін-бірі бағалау.

Саралау: ресурс, диалог және қолдау, топтастыру

 

Жеке жұмыс.

2 тапсырма. «Кім шапшаң» әдісі

Мына айналымдарды жүзеге асыр.

  1. Na→Na2О→ Na OH→ Na 2SO4
  2. Ca→ CaO→ Ca(OH)2→ CaCl2→ Ca(NO)3
  3. C→CO→CO2→H2CO3→CaCl2
  4. N→ N 2О5→ HNО 3→ Cu(NО3)2

Дескриптор

  1. Металдар арасындағы айналымды жүзеге асырады;
  2. Бейметалдар арасындағы айналымды жүзеге асырады;

ҚБ. «Плюс+ минус -» әдісі арқылы өзін –өзі бағалайды

Саралау:  ресурс, қарқын, тапсырма

Топтық жұмыс. «Қате жіберме?» әдісі

Берілген есептерді шығарады.

І топ. 

  • 6 л сутек қ.ж. қанша молекуладан тұрады?
  • Калийдің бір атомының массасын анықтаңдар.
  • Көлемі 2 л бутенді жағуға қажетті оттектің көлемін табыңдар.

ІІ топ.

  • 6 л оттек қ.ж. қанша молекуладан тұрады?
  • Күкірт қышқылының бір молекуласының массасын анқтаңдар.
  • Аммиак, көмірқышқыл газы, метан газдардың ауа бойынша салыстырмалы тығыздықтарын есептеңдер.

ІІІ топ.

  • 6л азот қ.ж. қанша молекуладан тұрады?
  • Азот қышқылының бір молекуласының массасын анқтаңдар.
  • Ауамен салыстырғанда тығыздығы 1,52 болатын газдың 50 литрінің (қ.ж.) массасын есептеңдер.

Дескриптор

  1. Есептің берілгенін жазады;
  2. Формула бойынша заттың көлемін, массасын, салыстырмалы тығыздықты табады;

ҚБ: «Жұлдызша» әдісі арқылы  мұғалім бағалайды

Саралау: диалог және қолдау, топтастыру, қарқын

Қорытынды: «Миллион кімге бұйырады?» ойыны

Сабақтың соңы 8-10 мин

Рефлексия: «Сұрақ конверті» әдісі

Мұғалімнің конверт сыртына жазған сұрағына (Жаңа тақырыптың қай тұсы саған түсініксіз болып қалды?) оқушылар жеке өз жауаптарын қағазға жазып, конвертке салады. Мұғалім сабақтан соң жазуларды қарап шығып қорытынды жасайды.

Сабақта қолданылған ресурстар:

https://learningapps.org/watch?v=pj99tk92k21

Үлестірме карточкала

Д.И.Менделеевтің периодтық кестесі.

Формулалар жиынтығы.

Авогадро саны – бір моль заттағы бөлшектер саны; NA = 6,02∙1023 моль–1.