Постоянная дистанционная конференция с ускоренным подведением итогов на портале WWW.IAE.SU.

Международная ассоциация педагогов приглашает все желающих принять участие в образовательных мероприятиях через портал дистанционного образования.

Правила участия:
1. В мероприятиях могут принять участие педагоги организаций образования всех видов и типов.

2. Для участия необходимо выбрать тему, зарегистрироваться или авторизоваться в ЛИЧНОМ КАБИНЕТЕ, внести данные участника, загрузить доклад по теме конференции. Каждый участник может принять участие в любом мероприятий.

3. Работы принимаются постоянно. Доклады проверяются в течении ДВУХ рабочих дней. После отправления доклада по теме конференции данные участника будет включен в план программы конференции с указанием секции и даты. Выходные документы выдаются в электронном виде и их можно будет скачать в личном кабинете сразу же после участия.
...

1 Желтоқсан күні Қазақ елі үшін аса қуанышты мереке! Себебі, бүгін, қыстың бірінші күнінде Еліміздің Тұңғыш президенті күні!
1991 жылы 1 желтоқсанда Бүкілхалықтық сайлау нəтижесі бойынша Нұрсұлтан Назарбаев Əбішұлы тұңғыш президенті болып сайланды.

Елбасымыз ақылы мен қайратын, жігерін, ірі саясаткер талантымен, ел басқару ісіндегі мол тəжірибесімен ұштастыра отырып, елдің бірлігі, халықтың тыныштығы, мемлекеттің Тəуелсіздігі мен қадір қасиетін артып, еңбек етіп отыр. Елдің, мемлекеттің ақыл-ойын байытуға, абыройын асыруға, ар-ожданын ардақтауға қызмет етті жəне қызмет етіп те келеді.
Біздің осылай тыныш, қолайлы əрі еркін өмір сүруіміз Президент Н.Назарбаевтың арқасы. Салтанатты жарасқан қалалары бар, ұшан-теңіз байтақ даласы бар, аруақ қолдаған бабасы бар ел екендігімізбен жəне Елбасымызбен мақтан етеміз! Н.Назарбаев біздің мақтанышымыз!
...

Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Ағылшын тілін үйренушілерге арналған математикалық нұсқаулық

Математика
Ағылшын тілін үйренушілерге арналған математикалық нұсқаулық

Мақала авторы: Өтегенов Қолқанат Сәкенұлы
Жұмыс орны: Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының "Семей қаласындағы Шығыс Қазақстан облыстық дарынды балаларға арналған мамандандырылған "БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ" лицейі" КММ
Лауазымы: Математика пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 17.05.2021
Журнал қорына жариялаған: Өтегенов Қолқанат Сәкенұлы


Оқушы кезімде мен математикадан қиналатынмын. Неліктен кейбір сыныптастарым бұған табиғи түрде бейім келгенін түсінбедім. Алайда, артқа қарай отырып, мен өзіме тіпті ойлап та көрмеген артықшылығым бар екенін түсінемін — мен есептер жазылған “тілді” түсіндім, тіпті оларды қалай шешуге болатындығын түсінбейтін болсам да! Математика «әмбебап тіл» болғандықтан, көптеген ағылшын тілін үйренушілер (English Language Learners — ELL) математикада жақсы нәтижеге жетеді деп болжау оңай.

Мұғалімдермен сөйлесіп, осы мақалаға зерттеу жүргізген кезде, оқушылардың математикалық лексиканы түсінуіне және оны дұрыс қолдана білулеріне көз жеткізу өте маңызды екендігі айқын болды. Ауызша есептер шығару, нұсқауларды орындау, математикалық лексиканы дұрыс түсіну және қолдану — бұл дағдылардың барлығы кейде біз күткеннен асып түсетін тілдік шеберлікті қажет етеді. Біз математиканы мықты тілдік дағдыларды қажет етпейтін пән ретінде қарастыруға бейімбіз. Шындығында, математикалық пайымдаулар мен есептер шығару тілмен тығыз байланысты және негізгі математикалық лексиканы мықты түсінуге байланысты.

Көптеген оқытушылар үшін тіл мен математиканы біріктіру мәселесі салыстырмалы түрде жаңа болып табылады. Бұрын мазмұндық бағыттар (content area) бойынша сабақ бермеген ағылшын тілін үйренушілер (ELL) мұғалімдері қазіргі кезде математика саласында жетекшілік ету немесе қолдау көрсету сұрауда, ал өзін ағылшын тілі мұғалімі деп санамайтын көптеген математика мұғалімдері қазір ELL-ге тиімді математикалық нұсқаулық жасауды сұрауда.

Мен, Өтегенов Қолқанат, математика пәнінің мұғалімі осы жылы ELL-ге арналған математика пәнін оқытқанда, математиканы оқытуда тілдің қаншалықты үлкен рөл ойнайтынын білдім. Оқушыларға қажетті негізді құрғым келгенімен, оқушылармен қажетті дәрежеде байланыса алмайтынымды немесе оларды сабақтарға жоғарғы деңгейде араластыра алмайтынымды сездім, жыл басында шаршап, көңілсіз күйге түстім. Мен тілді меңгерудің, білімді қалыптастырудың, оқушылардың тілдік деңгейін арттырудың және академиялық тілді нақты оқытудың маңыздылығын ұқтым. Осыған орай оқу жылын жаңа құралдар жиынтығымен және ағылшын тілін үйрену кезінде мазмұнды игеру үшін курстық оқулықтарды тереңірек түсінумен бастадым. Алдыма келген күрделі де қызықты зерттеуде барынша еңбек етіп жатқандықтан, биыл өзім мен оқушыларым үшін әлдеқайда табысты болатындығына сенімім мол болды.

Тиімді нұсқаулықтың нәтижесінде менің оқушыларым:

  • мазмұнын жақсырақ түсініп, оқудың шығармашылық жолдарын іздестіру үшін бірлесе жұмыс жасап үйренді
  • математиканы көбірек талқылап, мұғалімнің қолдауы бар нұсқаулықты қалай пайдалану керектігін түсінді
  • математикадан және өздеріне қажетті көмекті алу үшін сұрақтар қоюды үйренді.

Мен оларға математикалық ұғымдарды түсініп қана қоймай, сонымен қатар математика сабағынан тыс өзара қарым-қатынас жасау үшін неғұрлым жетілдірілген дағдыларды қалыптастыру қажеттілігін сезіндім.

Төменде өзім мен сөйлескен мұғалімдердің кейбіреулері осы жылы пайдалы деп санаған және математика сабағын ELL-ге оқыту кезінде ең жақсы тәжірибе ретінде ұсынған бірнеше стратегияларды келтірдім.

Академиялық лексиканы оқытудың маңыздылығы

Математиканы тиімді оқыту үшін лексикалық нұсқаулық қажет. Оның құрамына «пайыз» немесе «ондық» сияқты математикаға қатысты терминдерді оқыту ғана емес, сонымен қатар сөздің математикалық анықтамасы мен сол сөздің басқа анықтамалары арасындағы айырмашылықты түсіну кіреді.

Санта-Круздағы Калифорния Университетінің докторы Джудит Мощковичтің презентациясында келтірілген келесі мысал, сөздік қорды мазмұн аясында не үшін енгізу керек екенін көрсетеді

Бұл есепте оқушыға «х-ті табу» тапсырмасы беріледі. Оқушы «табу» сөзінің мағынасын білетіні анық, өйткені оны парақтан «тауып», дөңгелектеп белгілей алды. Оқушы мұғалімге жоғалған «х»-ті табуда көмектесу үшін парақшаға тіпті жазба қалдырды. Оқушы «табу» мағынасын бір контекстте түсінді, бірақ тиісті математикалық контекстте емес.

Жақында мен математика пәнінің мұғаліміне ашық сабақ дайындауға көмектестім және сабақтан кейін оқушылар ашық сабақта қолданылған сөздердің біраз бөлігін түсінбегендігіне таң қалдым. Оқуышалардың сөздермен таныс болмауы олардың математикалық есептерді шығаруға кедергі болды. Бұл жағдай сөздік қор мен математикалық тапсырмаларды түсінумен күресетін оқушылардың жағдайына деген терең эмпатия берді. Осыған орай төменде математикалық академиялық лексиканы нақты оқытуға арналған кеңестер тізімі ұсындым:

  • Сөздік қордың бірнеше мағынаға ие болатындығын көрсетіңіз. Оқушыларға «кесте» және «ширек» сияқты сөздердің әр түрлі мағыналарын, сондай-ақ оларды математикалық жағдайда қалай дұрыс қолдану керектігін түсінуге көмектесіңіз.
  • Оқушыларды бір-біріне екі тілде қолдау көрсетуге шақырыңыз. Оқушылар материалды басқа оқушыға түсіндірсе, жақсы түсінеді, ал жаңа оқушыға түсініктемені өз тілінде түсіндірген ұтымды болады.
  • Көрнекі белгілерді, графикалық көріністерді, видеоларды, суреттерді беріңіз. Сөздік қорды меңгеру үшін оқушыларға заттармен және кескіндермен жұмыс жасау мүмкіндігін ұсыныңыз. Егер әр оқушыға арналған заттар жеткіліксіз болса, онда түрткі болатын әдістерді қолданыңыз және оқушылардың алдында сөздік қорды көрсетіңіз. Мысалы, мен үш бөліктен тұратын Математикалық Сөз Қабырғасын жасадым: негізгі лексика, «өз сөзіңізбен» түсіндірілетін анықтамалар және функцияны бейнелеудің әртүрлі тәсілдері. Мысалы, көбейту келесі белгілермен бейнеленеді: х, * және ().
  • Алдын ала оқыту үшін негізгі сөз тіркестерін немесе жаңа лексиканы анықтаңыз. Бұл стратегия оқушыларға қандай математикалық функцияны қолдану керектігін шешуге көмектеседі. Мысалы, «артық» сөзі «қосу» дегенді білдіреді.

Базалық білімді қалыптастырудың маңыздылығы

Мен оқушыларымның кейде контекстті түсінбегендіктен есепте «адасып» кететінін анықтадым. Төменде оқуышалардың базалық білімін қалыптастыруға көмектесетін бірнеше кеңестермен бөлістім.

  • Тілдің лингвистикалық күрделілігін өзгертіңіз және математикалық есептерді қайта құрыңыз. Оқушылар бұл мәселені қысқа сөйлемдерде және олар түсінетін тілде айтылса, жақсы түсінеді.
  • Оқушыларды сөз есептеріндегі қажет емес лексиканы сызып тастауға бағыттаңыз. Бұл оқушыларға қажетті математикалық контекстке назар аударуға мүмкіндік береді. Мысалы, математикалық есепті шығаруда бір фразаның мағынасы маңызды болмаса да, оқушылар оның маңызды еместігін білмеді, ал түсініксіздігі олардың шатасуына әсер етті.
  • Базалық білімді өмірден алынған шынайы мысалдармен қалыптастырыңыз. Оқушыларды ситуация арқылы бейнелейтін мысалдарды және тұжырымдамаларды нығайтуға тырысыңыз. Мысалы, егер сізге бөлмені бояу керек болса, қанша бояу сатып алу керектігін білу үшін, сіз бөлменің қанша аумақты қамтитындығын білуіңіз керек. Рецепттер, экономика туралы жаңалықтар немесе жеке шығындар әдеттерін талқылау сияқты оқушыларды қызықтыруға болатын таныс идеяларды немесе реквизиттерді іздеңіз.

Мазмұн саласындағы оқушылардың тілдік өнімділігін арттырудың жолдары

Математика сабағында оқушылардың қарым-қатынасын академиялық тілмен арттыруға арналған бірнеше кеңестермен бөлісуді жөн көрдім:

  • Оқушыларға шартты белгілерді сөзге айналдырып, сөйлемді жазуды ұсыныңыз. Мен бұл стратегияны оқушылардың есептер шығарылғанға дейін түсінуін тексеру үшін қолдандым. Мысалы, 3x+4=16 «х-тің үш еселігін төртке арттырғанда он алтыға тең» деп жазылады. Бұл оқушыларға сұрақтарға байланысты операцияларды өңдеуге көмектеседі және оны қалай шешуге болатынын ойластыруға мүмкіндік береді. Бұл сонымен қатар оқушыларға маңызды математикалық сөздермен танысуға мүмкіндік ашады.
  • «Сөйлем шеңберін» құрып, оны тақтаға іліңіз. Оқушылардың пікірталас кезінде қолдануын қалайтын сөйлем форматын жазыңыз, содан кейін оны қолданғанын қадағалаңыз. Мысалы, «Есептің жауабы _______ градус, себебі бұл _________ үшбұрыш.
  • Оқушылар есептерді шешу стратегияларымен бөліссін. Бұл «басқалар жауабын өзгеше жолмен тапты ма?» деген сияқты қарапайым сұрақ қоюды қамтиды. Содан кейін күтуге жеткілікті уақыт беріңіз, сонда оқушылар есептің шешу жолын ұсынып, талқылап, ұқсас немесе басқаша болғандығын туралы пікір алмаса алады.
  • Оқушыларға математика туралы ойларын талқылауға мүмкіндік беріңіз. Бұл сабақты мұғалімнен оқушыға әдісінен оқушыдан оқушыға әдісіне бағыттау тәсілі. Мысалы, оқушы «Ол қандай үшбұрыш екенін қайдан білуге ​​болады?» деген сұрақ қоюы мүмкін. Мұғалім жауап беріп, тақтаға шығып, олардың аттарын және әр түрлі үшбұрыштарды көрсетудің орнына, мұғалім жай ғана «біреудің жауабы бар ма?» немесе «біреу Жасқайратқа көмек көрсеткісі келеді ме?» деп сұрай алады. Олардың қалай математикалық тұжырымдама және ақпаратты есте сақтауға арналған кез-келген кеңестерімен өзара бөлісулеріне мүмкіндің беріңіз.
  • Математикалық журналдар сияқты жазу әрекеттерін қосыңыз. Бұл оқушылар үшін не үйренгендерін және қандай сұрақтар қою керектігін өңдеудің тамаша тәсілі. Журнал қарапайым нұсқаулардан басталуы мүмкін: «Бүгін мен бір нәрсені білдім …», «Мен бір нәрсені әлі түсінбеймін …», «Мен өзіме қажет көмекті алудың бір жолы …», «Бұл мәселенің жауабы …» Есептің жауабын жазу өте маңызды дағды болып табылады, өйткені көптеген мемлекеттік математика тестілері сұрақтарға нақты жауап беруді қажет етеді.
  • Оқушыларды өздері математикалық есептерді құрастыруға шақырыңыз. Егер оқушылар сіз сабақта қолданған мәселелерге ұқсас есептер құрастырса және олар өзара бір-бірімен есептер алмасса, бұл қызықты іс-шара болары анық. Есеп құрастыру және оның жауабын тексеру арқылы олар өздерінің білімдерін шыңдайды.

Технологияны қолдану

Cонымен қатар қазіргі таңда ELL үшін технологияны қолдану математикалық нұсқаулықта күшті құрал бола алады. Математика сабағында технологияны қолдануға болатын бірнеше идеялар:

  • Мектептің технологиялық құралдары мен бағдарламаларына ілесетін білім беру ресурстарын іздеңіз. Мұғалімдерге арналған онлайн немесе бағдарламалық жасақтама болуы мүмкін. Сыныпта электронды тақтасы бар мұғалімдер үшін қолжетімді және сыныпта оңай қолдана алатын көптеген ресурстар бар.
  • Оқушылардың математикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін интерактивті ойындарды іздеңіз. Nintendo DS-де арнайы бір тілге арналмаған Brain Age атты білім беру ойыны бар. Ойын нақты бір аралықта оқушылардың жақсаруын көрсететін сандар мен тапсырмалардың нәтижелерін көрсететін математикалық есепті қамтамасыз етеді.
  • Егер оқушылар графикалық калькуляторды қолданып жатса, оны қолдануды үйренгендіктеріне көз жеткізіңіз. Оқушылар білім мен тәжірибенің негізінде, калькуляторды қалай пайдалану керектігін және графикалық калькулятор сияқты кейбір күрделі модельдерді білмеуі мүмкін. Әр түрлі функцияларды қарастырғаннан кейін оқушыларға калькуляторларымен есептер шығаруға машықтануға мүмкіндік беріңіз.

Бастапқыда оңай болмаса да, ELL-ді математикаға қызықтырудың тәсілдері аз емес. Математиканы оқытуды жоспарлау кезінде олардың тілдік дағдылары мен қажеттіліктерін ескере отырып (және сіздің әріптестеріңізге солай етуге көмектесу арқылы) сіз оқушыларға математикалық түсініктер мен дағдыларды игеруге көмектесетін маңызды қадамдар жасайсыз — және кім біледі? Сіздің оқушыларыңыз қажет нұсқаулықты күткен келесі экономистер, ғарыш ғалымдары және математика мұғалімдері болуы мүмкін!

Пайдалынылған әдебиеттер:

  1. Дейл, Т.С & Куевас, Дж. (1992). Математика мен тілді оқытуды біріктіру. П.A. Ричард-Амато & M.A.Сноу , Көпмәдениетті сынып: мазмұнды аймақ мұғалімдеріне арналған оқулар.
  2. Джаррет, Д. (1999). Инклюзивті сынып: ағылшын тілін үйренушілерге математика және жаратылыстану пәндерін оқыту — бұл жай ғана жақсы оқыту.
  3. Мошкович, Дж. Н. (2008, желтоқсан). Сөзден тыс: тіл (-дер) және математикадан оқыту. Фремонт, Калифорния, Кремний алқабы математикалық бастамасының желтоқсан семинарында презентация.