Ағылшын тілі сабағында инновациялық технологияларды қолдану

Ағылшын тілі
Ағылшын тілі сабағында инновациялық технологияларды қолдану

Мақала авторы: Нурекешова Нургуль Нурлыбековна
Жұмыс орны: Қ.Жұбанов атындағы АӨМУ, Филология факультеті
Лауазымы: Шет тілі: екі шет тілі мамандығының 2 курс студенті
Порталға жариялану мерзімі: 26.04.2020


        Кілт сөздер: инновациялық технологиялар, халықаралық қарым-қатынас тілі, ақпараттық — коммуникативтік технология, мультимедиялық технологиялар, интернет-ресурстар.

        Қазіргі білім берудің міндеті тек білім беру мазмұнында ғана емес, сонымен қатар білімді жеке тұлғаны дамытуға бағытталған әлемді шығармашылық қырынан ұғыну құралына айналдырудан тұрады.

        Ағылшын тілі мектеп курсының ең қиын пәндерінің қатарына  кіреді, сондықтан негізгі міндеттердің бірі осы пәнге деген қызығушылықты арттыру, оқушыларда шығармашылық және зияткерлік күштерді ояту болып табылады. Ағылшын тілін үйрену-өз ой-өрісін кеңейту, есте сақтау, өмірде жаңа мүмкіндіктер алу дегенді білдіреді. Қазіргі әлемде ағылшын тілін білу әлемге өзіндік терезе болып табылады. Осы халықаралық қарым-қатынас тілін меңгере отырып, жаңа мүмкіндіктер арқылы алға қойылған мақсаттарға қол жеткізуге болады.

        Шетел тілдерін оқытудың негізгі мақсаты оқушылардың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру және дамыту, шет тілін практикалық меңгеруге үйрету болып табылады. Бұл мақсатқа мектепте жаңа ақпараттық технологияларды қолдану кезінде ғана қол жеткізуге болады. Оқытудың тиімді технологиялары мен әдістерін, білім беру және тәрбие үрдісін ұйымдастырудың жаңа формаларын игеру және қолдану, мектепте жаңа қарым — қатынасты қалыптастыру-бүгінгі күннің талабы.

        Мұғалімнің міндеті-шет тілін оқыту барысында оқушының танымдық қызметін жандандыру. Қазіргі педагогикалық технология: ынтымақтастықта оқыту, жобалау әдістемесі,
жаңа мультимедиялық технологияларды, Интернет-ресурстарды пайдалану оқытудың жеке тұлғаға бағытталған тәсілін іске асыруға көмектеседі, балалардың қабілеттерін, олардың оқыту деңгейін, бейімділігін және т. б. ескере отырып, оқытуды дараландыру мен саралауды қамтамасыз етеді.
Сабақтағы компьютерлік оқыту бағдарламаларымен жұмыс түрлері
шет тілін қамтиды:
— айтылу өңдеу;
— диалогтік және монологиялық сөйлеуді оқыту;
— хатқа оқыту;
— грамматикалық құбылыстарды өңдеу.
     Интернет — ресурстарды пайдалану мүмкіндігі зор. Жаһандық
ғаламтор желісі жер шарының кез келген нүктесінде орналасқан кез келген оқушыларға және оқушыларға қажетті ақпаратты: елтанушылық материал, жастардың жан дүниесінің жаңалықтары, газет пен журналдардан мақалалар, қажетті әдебиет  алуға жағдай жасайды. Коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеру қарым-қатынас тәжірибелерінсіз мүмкін емес және шет тілі сабағында Интернет — ресурстарын пайдалану бұл мағынада таптырмас: виртуалды орта уақыт және кеңістік шеңберінен шығуға мүмкіндік береді, оны пайдаланушыларға нақты әңгімелесушілермен екі тарап үшін өзекті тақырыптарға шынайы қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Алайда ғаламтор  – оқытудың көмекші техникалық құралы ғана екенін ұмытуға болмайды, және оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін оны пайдалануды сабақ үдерісіне сауатты біріктіру қажет.

         Сабақта және сабақтан тыс уақытта білім беру үдерісін ұйымдастырудағы жетекші технологиялардың бірі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар деп санаймын. Сабақтың барлық кезеңдерінде АКТ-ны қолдану маған білім беру үдерісін оңтайландыруға, уақытты тиімді пайдалануға мүмкіндік береді. Акт материалды беру құралы, сондай-ақ бақылаушы құрал болып табылады. Олар материалды берудің жоғары сапасын қамтамасыз етеді және әртүрлі коммуникативтік арналарды (мәтіндік, дыбыстық, графикалық, сенсорлық және т.б.) пайдаланады. Әсіресе,  PowerPoint бағдарламасында жасалған мультимедиа презентациялар кеңінен қолданылады. Олар жасау оңай және оқушыларды жақсы нәтижелерге бағыттайтын, ынталандыратын және бағыттайтын түпнұсқа оқу материалдарын жасауға мүмкіндік береді. Лексиканы бекіту кезеңінде, сондай — ақ қорытындылау және қайталау кезінде – интерактивті тапсырмалар, бақылау кезінде-интерактивті тесттер, жобаларды қорғау кезінде-компьютерлік презентациялар. Ағылшын тілі сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқушылардың мотивациясы мен танымдық белсенділігін арттырады, олардың ой-өрісін кеңейтеді және шет тілін интерактивті оқытудың жеке-бағытталған технологиясын қолдануға мүмкіндік береді. өзара әрекеттестікте оқыту.

      Сабақтарды өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану оқытушыға оқушылардың танымдық қызметін жандандыруға, ағылшын тілін үйренуге ынталандыруды арттыруға мүмкіндік береді,оқушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыру және дамыту үшін қосымша жағдайлар жасайды.

    Осылайша, мұғалім үшін компьютерді қолдану оқу материалдарын үнемі жетілдіру, оқу процесінің барысын жедел бақылау, оқытудың жаңа ұйымдастыру нысандарын енгізу мүмкіндігін қамтамасыз етеді.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі: 

1. Беляева Л.А., Иванова Н.В. Шетел тілдерін оқытудағы презентация және оның мүмкіндіктері, ИЯШ, 2008.

2.Гиркин И. В. Заманауи компьютерлік технологияларды қолдану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырудың жаңа тәсілдері. — Ақпараттық технологиялар 1998.

3.Белкова М. М. Информационные компьютерные технологии на уроках английского языка // Английский язык в школе. 2008.

Конкурстар мен олимпиадалар - https://talimger.kz

Республикалық қашықтық олимпиадалар — http://clever.zti.kz

Республикалық конкурстар, курстар, конференциялар мен олимпиадалар — https://ukz.kz

Конкурстар, конференциялар және олимпиадалар — https://tarim.kz

Халықаралық семинарлар, олимпиадалар мен конкурстар — https://mriks.ru

Халықаралық педагогтар ассоциациясы - https://iae.su

Атаулы ертегілер - https://hansunqar.kz