Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Ультрадыбыстық датчиктер

Информатика
Ультрадыбыстық датчиктер

Мақала авторы: Күселбаева Әсем Мейрамқызы
Жұмыс орны: БҚО, Теректі ауданы, "Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
Лауазымы: Информатика пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 25.11.2021
Журнал қорына жариялаған: Күселбаева Әсем Мейрамқызы


Бөлім:

Робототехника

Күні:

 

Сынып:

Сабақ тақырыбы

Ультрадыбыстық датчик

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

 

4.5.1.2 ультрадыбыстық датчикті пайдалану

Сабақ мақсаты

объектіге дейінгі қашықтықты анықтау үшін ультрадыбыстық датчикті қолдану.

 

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.

 

 

 

 

4 мин.

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

3 мин

Ұйымдастыру сәті.

Қатысушыларды тексеру.

Сәлемдесу. Конфеттер таратып, түсі арқылы екі топқа бөлу.

Өткенді қайталау:

Оқушыларға робот құрығыларының суреттері таратылады. Оқушылар олардың атауын және қызметін анықтап айтуы керек. Ой жинақтауға 1 мин уақыт беріледі.

Өткен сабақтағы жаңа сөздерді қайталау. Ол үшін топтарға үш тілде сөздердің қиындылары таратылады. Оқушылар үш тілде сәйкестендірулері тиіс.

Іс-әрекет –движение — Action

Рульдік басқару – рулевое управление – Move steering

Сақтау – Сохранить — Save

Енгізу – Загрузить — Download

Бағдарлама – Программа – Program

 

Сабақ тақырыбын анықтау.

Ұшатын тышқанның кеңістікте қалай бағдарланатыны туралы бейнеролик көру.

Сұрақтарға жауап беруді ұсыну:

* Тышқан алдындағы кедергіні қалай анықтайды?

• Қандай шамалардың мәнін осындай датчиктің көмегімен анықтауға болады?

* Ультрадыбысты қандай жағдайларда қолдануға болатын мысал келтіріңіз(Автоматты есіктер, жаяу жүргіншілер жолдары, парктроник, жарықты қосу/өшіру)

* Қандай кәсіптердің адамдары ультрадыбыстық датчигі бар роботты қолданады және қалай пайдалана алады?

Мұғаліммен амадасады. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді.

 

 

Оқушылар робот құрылғыларының қызметтерін айтады.

 

 

 

 

Оқушылар 3 тілде берілген сөздерді өзара сәйкестендіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бейнеролик көреді, сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі түсті конфеттер

 

 

 

Робот бөлшектерінің суреттері

 

 

Сөз қиындылары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?

v=5cn84tIwbJ4

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

11 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

«KWL» кестeсінің бірінші және екінші бағанына стикерге жазып жабыстыру

Know

Want

 learning

Learned

 

 

 

Жұппен жұмыс істеу. Датчиктің құрылымын қарастыру, онымен жұмыс істеу ережелерімен танысу. Оқушылар датчикті роботқа қосып, компьютерде мәндерді анықтайды.

 

Сыныппен жұмыс

 

Ультрадыбыстық датчикті пайдалана отырып, эксперимент жүргізу. Қабырғадан немесе кедергілерден 15 см қашықтықта тоқтауы тиіс тік сызықпен қозғалатын роботтың бағдарламасын жазу.

 

Практикалық жұмыс:

Топпен жұмыс:

Робот тура жүрсін және оның алдында кедергі болсын. Робот тоқтағаннан кейін, ол 180 градусқа бұрылады және кедергіден алыс 5 айналым тікелей алға өтеді.

Дескриптор:

— Рульдік басқару блогын  роботты алға жүргізу үшін қолданады

— Ожидание блогын қолданып, ультрадыбыстық датчик режимін іске қосады

-Рульдік басқару блогын өшіреді

-Дыбыс блогын қолданып, Hom2  дыбысын орналастырады

 

 Қалыптастырушы бағалау: Ауызша мадақтау

 

Vacabulary(Жаңа сөздер):

Дәптерге жазғызу, бірге оқу.

Датчик – датчик — sensor

Түс датчигі  — Датчик цвета – Color sensor

Жанасу датчигі – Датчик касания —  Touch sensor

Ультрадыбыстық датчик- ультразвуковой датчик – Ultrasonic sensor

«KWL» кестeсінің бірінші және екінші бағанына стикерге жазып жабыстырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма критерийлерін мұғаліммен бірге құрастырады. Оқушылар топта робот программасын орындайды. Роботқа салып, нәтижесін көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақта өтілген жаңа сөздерді дәптерлеріне жазып, жаңа сөздерді мұғаліммен бірге бірнеше рет қайталап оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 балл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Датчиктің жұмысы туралы қосымша ресурс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ соңы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

1 мин

Сабақты бекіту.

Компьютерде 4 сынып CDдискідегі тапсырмаларды орындау

 

      Қалыптастырушы бағалау: Ауызша мадақтау

 

         «KWL» кестeсінің үшінші бағанға стикерге жазып жабыстыру

Know

Want

 learning

Learned

 

 

 

 

Үй тапсырмасы: Ультрадыбыстық датчик. Оқу. Жаңа сөздер жаттау

Рефлексия

     

CDдискідегі тапсырмаларды орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«KWL» кестeсінің үшінші бағанға стикерге жазып жабыстырады

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады

 

 

Көңіл күйлерін стикерді сәйкес смайлға жабыстырып кетеді

5 балл