Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Түбір мен қосымша

Бастауыш сынып
Түбір мен қосымша

Мақала авторы: Мұхамед Оралгүл
Жұмыс орны: Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Еркіншілік ауылының ЖОББМ
Лауазымы: Бастауыш сынып пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 02.11.2021
Журнал қорына жариялаған: Нурбергенқызы Өскенгул


 

Пәні: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Дені саудың – жаны жау»

Сынып:3

Мектеп: Еркіншілік ауылының ЖОББМ

Мұғалім: Мұхамед Оралгүл

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы Спорт жарысына қатысамын

Сөз құрамы

Түбір мен қосымша

Оқу мақсаты 3.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушы: балаларға сөз құрамы соның ішінде түбір және  қосымшалары туралы кеңірек мағлұмат айта алады.

Көптеген оқушылар: оқушылар түбір сөз бен қосымшалы сөздерді ажарата алады. Түбір сөздерге тиісті қосымшалар жалғай алады.

Кейбір оқушылар: жұмысы барысында дұрыс талдаулар жасай біледі.

Бағалау критерийлері Берілген сөздерді сөз құрамына қарай талдап, түбір мен қосымшасын ажыратады.
Тілдік мақсат Түбір мен қосымша, жұрнақ, жалғау

Корень , суффикс и окончание.

Құндылықтарды дарыту Денсаулықтың мықты болу үшін спортпен шұғылдануға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Музыка, математика

 

Бастапқы білім Сөз құрамы

 

Сабақтың барысы
Сабақтағы жоспарланған кезеңдер Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық  дайындық

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз.

Орнымызға отырып,

Өзара көз тастаймыз.

Жаңа білім алуға,

Алға қарай бастаймыз.

Сәтті болсын сабағымыз,

Ашық болсын қабағымыз.

Топқа бөліну(сурет бойынша)

Спорт түріне байланысты бөлу.

Боксшылар

Шаңғышылар

Футболшылар

Өткенді пысықтау. «Кофе таяқшалары»әдісі

Таяқшаларда оқушылардың аты – жөні жазылған, таяқшаларды таңдап, сұрақ қойылады.

ҚБ: кубок суреті арқылы бағалау.

Үй тапсырмасы

30 – жаттығу.Тірек сөздерді пайдаланып, «Жеңіс» тақырыбында мәтін құрап жазу.

31 – жаттығу.Сурет бойынша әңгіме құрау.

Спорт түрлері туралы зерттеу

 

Қимылмен көрсету

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

Кофе таяқшалары

 

Сабақтың ортасы Бейнефильм тамашалау.

Ашық сұрақтар қою.

—          Бейнефильм не жайында болды?

—          Түбір дегеніміз не?

—          Қосымша дегеніміз не?

ҰЖ.Топ атауларына тоқталу.

боксшылар

шаңғышылар

футболшылар

Түбір мен  қосымшаны ажырату.

ҚБ:  мұғалім мадақтамасы

Оқулықпен жұмыс

32 – жаттығу. Кестедегі сөздерді оқы.

—          Кестеге қарап, түбір мен қосымшаның  өзгешелігін тауып көр.

—          Түбір сөздерде мағына бар ма? Қосымшада ше?

—          Өз қорытындыңды төмендегі ақпаратпен салыстыр.

Ережені оқып, салыстыру.

Тыңдалым. 33 – жаттығу

Тақырып бойынша мәтіннің не туралы екенін болжа. Мәтінді тыңда.

Топпен жұмыс.

Тапсырма

Боксшылар тобы.Мәтін не туралы айтылған? Мәтінді әрі қарай жалғастыр.

Шаңғышылар тобы. Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсыңдар?

Футболшылар тобы. Мәтіндегі қарамен  берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажырат.

ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір – бірін бағалайды.

Дәптермен  жұмыс

34 — жаттығу.Өлеңді көшіріп жаз.

Жұппен жұмыс

Өлеңде қарамен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат.

ҚБ: жұптар бір – бірін   бағалайды.

Жеке жұмыс

35 – жаттығу.Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзге әңгіме құра.

ҚБ: кубок суреті арқылы бағалау, мадақтау.

Сергіту сәті

«Қыдырып қайтайық»

Тақтамен жұмыс

36 – жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін тап.

Әр топтан бір оқушыдан шығару, жұмбақ шешуіндегі сөзді сөз құрамына талда.

ҚБ: кубок суреті арқылы бағалау.

«Тест»

ҚБТ

Тапсырма.Сөздерді оқы. Түбір сөздерге тиісті қосымшаларды сәйкестендір.

Берілген сөздерді сөз құрамына талдап, кестеге жаз.

Татулық, адалдық, мектепке, саяхаттан, әңгімешіл, спортшы, денсаулық

Дескриптор 

— түбір сөздерді тиісті қосымшалармен сәйкестендіреді;

— берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратып жазады.

 

Бейнефильм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы Қорытынды

Боксшылар тобы рингке бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша өз пікірлерін жазады, жапсырады.

Шаңғышылар алаңға бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша өз пікірілерін жазады, жапсырады.

Футболшылар тобы қақпаға бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша өз пікірін жазады, жапсырады.

Үй тапсырмасы

37 – жаттығу

Хабарландыруды оқу.Сұрақтарға жауап беру.

Ереже жаттау.