Талантты және дарынды балаларды оқыту

Бастауыш сынып
Талантты және дарынды балаларды оқыту

Мақала авторы: Нугуспанова Шынар Туленовна
Жұмыс орны: ШҚО, Семей қаласы, "№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені" КММ
Лауазымы: Бастауыш сынып мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 23.04.2016


«Талантты және дарынды балаларды оқыту»

 коучингтің жоспары

Дарынды-дарын таниды.

Таланттылар – раушан гүлі сияқты жан-жағына жұпар шашып, көңіл ашады.

Шерхан Мұртаза

 

Сабақ тақырыбы Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Сабақтың мақсаты Жеті модуль мәнмәтінінде әріптестеріме дарынды және талантты балаларды оқыту барысында қолайлы орта жасай отырып, олардың кең өрісті қабілетінің дамуына мүмкіндік туғызу аса маңызды мәселе екендігін дәлелдейтіндей тәлімгерлік ету.

 

Жалпы мағлұмат Талантты және дарынды балаларды оқыту арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізу.

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін жұмыстар жүргізу арқылы ойлау арқылы ойлануға жетелеу.

Сілтеме Мұғалімге арналған нұсқаулық  50-57 бет

Портал материалдары

Оқу нәтижесі Әрбір мұғалімнің  терең білім алуға, өз білімін жетілдіруге талпынуы;

-Оқушылардың шығармашылығына көп көңіл бөлу;

-Сын тұрғысынан терең ойлай білуі;

-Топпен бірлесіп отырып берілген тақырыптар бойынша пікір алмасуға қатынасу.

 

Түйінді идеялар Талантты және дарынды балаларды оқыту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы оқудың сапасын одан ары арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар Үлестірмелі  материалдар, қойындәптер, сызғыш, қаламсап, бейнефильмдер, А3,А4 қағаздары, стикер, плакат, графопроектор, 3 алма, «Аспан координаталары» макеті
Оқыту әдістері Оқыту мен оқудағы жаңа

тәсілдер

СТО

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқытуды басқару мен көшбасшылық

 

Бірлескен оқу

Топтық жұмыс

Диалогтық жұмыс

Жеке жұмыс

Дерек сөздер Талантты және дарынды балаларды оқыту жөніндегі нұсқаулық

Оқыту ізденіс ретінде  және ізденіс оқыту ретінде

/ С. Мерсеитова/ оқу құралы

Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері/А.Әлімов/

Ақылдың кені.Ұлағатты сөздер /Қ.Жарықбаев/.

Тапсырмалар Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, сұрақтарға жауап  беру, салыстыру. Постер жасау,қорғау, кластер жасау,қорғау,алмаларға байланысты сын тұрғысынан ойлау,рөлдік ойын, бағалау,Эйлер-Венн диаграммасында салу,рефлекция
Оқуға арналған тапсырма  Талантты және дарынды балаларды оқыту жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық Power Point

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс- әрекеті

 

 

1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтің  іс-әрекеті Мұғалімдердің

іс-әрекеті

/10 мин/ Көңілді сергіту сәті. «Қызыл өрік»

Топқа бөлу / фигуралар арқылы/

Коучингке  деген қызығушылығын ояту
2.Тапсырмаларды орындау
1-тапсырма

/7 мин/

Білу.(2 модуль,СТО).

Бұл заттар не үшін керек?

Қойындәптер, сызғыш, қаламсапты көрсетеу.

/ Топқа берілген заттар бойынша сабақтың тақырыбын анықтау,топқа бөлу /

Дарынды-дарын таниды.

Таланттылар – раушан гүлі сияқты жан-жағына жұпар шашып, көңіл ашады.

Шерхан Мұртаза

/Тұсаукесер/

Сұрақтарға сын тұрғысынан ойланып жауап беру
2- тапсырма

20 минут

Түсіну

(3 модуль.Оқыту үшін бағалау)

 

Дарындылық пен талант туралы сіздер қалай ойлайсыздар?

Олардың айырмашылығы неде?

/Тақырыпқа байланысты постер жасау /

Топпен талқылау

Кедергілер

Безендіру

Қорғау

Бағалау

Жеке және топпен жұмыс жүргізеді.

 

Постер қорғайды

 

 

 

 

 

 

18 минут

Қолдану

(6 модуль.Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу).

 

Бейнекөріністер: «Жансая»,  «Еркеш»,«Аким», «Жамбыл», «Фигуристка»

Осыдан тағы талантты және дарынды балалар туралы қандай ой-пікір туындады? Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?

Класстер жасау.

/Әр адам өз ойын А4 бетіне түсіріп, топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, А3 бетіне көрсетеді, ортаға салады. Тұсаукесердегі тұжырыммен салыстырады/.

Бағалау.

Бейнекөріністерді терең түсіну.

Жеке жұмыс.

Топпен жұмыс.

3 –тапсырма

Талдау (6 модуль.Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу).

(1модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер).

(7 модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық).

10  минут

«Үш алма»  сын тұрғысынан ойлау.

Рөлдік ойын :«Дарынды оқушы мен немқұрайды ата-ана», «Немқұрайды мұғалім мен талантты оқушы», «Немқұрайды оқушы-дарынды мұғалім» /топтар атын табады/

Бағалау

Жауапкершілікті сезіну  сын тұрғысынан ойлауға машықтану
6- тапсырма

Жинақтау

15 минут

«Алма мен түтікше» шығармашылық жұмыс

 

 Жұмыстарын қорғайды.

Қандай қиындықтар кездесті?

Қорытынды

Бағалау

10 минут

Коучингті «Блум таксономиясы» арқылы қорыту бағалау

Кері байланыс / 1 парақ қағазға ой қорыту, өлең жолдарымен/

«Алма ағашы » макетіне іліп қою.

1 шумақ өлең

Рефлекция арқылы ой қорыту

 

 

 

 

 

 

Нугуспанова  Шынар Туленовна

Конкурстар мен олимпиадалар - https://talimger.kz

Республикалық қашықтық олимпиадалар — http://clever.zti.kz

Республикалық конкурстар, курстар, конференциялар мен олимпиадалар — https://ukz.kz

Конкурстар, конференциялар және олимпиадалар — https://tarim.kz

Халықаралық семинарлар, олимпиадалар мен конкурстар — https://mriks.ru

Халықаралық педагогтар ассоциациясы - https://iae.su

Атаулы ертегілер - https://hansunqar.kz