Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Сөз тіркесі әлеміне саяхат

Қазақ тілі және әдебиеті
Сөз тіркесі әлеміне саяхат

Мақала авторы: Такен Саулет
Жұмыс орны: СКО Темирязов ауданы Белоградовка ауылы Белоградов орта мектебі
Лауазымы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 09.05.2017
Журнал қорына жариялаған: Рияпова Толкын Алпысбаевна


Солтүстік Қазақстан облысы
Темирязов ауданы
Белоградовка ауылы
Белоградов орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі:
Такен Сәулет

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сыныбы: 7
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы: Сөз тіркесі әлеміне саяхат
Мақсаты: сөз тіркесінің қасиеттерін өздігімен меңгерте отырып, сөйлем құрауда пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру
Міндеттері:
-сөз тіркесін синтаксис ұғымымен байланыстыра отырып түсіну, қасиеттерін білу;
— сөз тіркесін сөйлем құрауда шебер қолдану;
— алған білімді жинақтау, қорытындылау.
Күтілетін нәтижелер:
Сабақ кезеңдері
Уақыты Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе
2 мин

2 мин

4 мин

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі
«Сен бүгін…»
Мақсаты: бір-біріне жақсы сөздер айту

« Футбол » командасы
Мақсаты: топқа бөлу

«Галерияға саяхат»
Мақсаты: үй тапсырмасын тексеру (білу)

«2 жұлдыз, 1 тілек»
Мақсаты: өзін-өзі және сыныптасын бағалау, рефлексия жасау Шаттық шеңберін құрып, оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұрау.
Бір-бірлеріне жақсы сөздер айтқызу.

Оқушыларды футбол командасының атымен атау арқылы 2 және 3 оқушыдан тұратын 2 топқа бөлу.
Топтың атын, топ басшыларын оқушылармен ақылдаса отырып сайлау

Оқушылардың менталды карталарын тақтаға ілу, оқушылардың өздері бағалап, қорытынды жасау.

Оқушылар бірін-бірі бағалау үшін стикерлер беріледі
Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып, тілектер айтады. Әртүрлі тілде амандасады.

Оқушылар команда аты арқылы шағын топқа бөлінеді. Оқушылар өз ұсыныстарын білдіреді, бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды.

Өзін-өзі және басқаны бағалайды

Оқушылар «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы іс-әрекетті бағалайды.
«Керемет!»

Бәрекелді!

Жарайсың
дар!

Екі жұлдыз, бір тілек
Өте жақсы!
Топ атаулары жазылған парақшалар,
маркерлер

Стикерлер
Тұсаукесер
4 мин

«Миға шабуыл»
Мақсаты: түрткі сұрақтары арқылы тақырыпты ашу
(түсіну) Екі топқа тақырыптың мазмұнын ашуға арналған түрткі сұрақтар беру.
1.Қазақ тілінің қай саласын өтіп жатырмыз?
2.Синтаксиис нені зерттейді?
3.Сөз тіркесі дегеніміз не?
4.Сөз тіркесінің айрықша белгілерін ата!
5.Сөз тіркесінің түрлерін ата!
6.Сөз тіркесі бола алмайтындар!
7.Олардың бір-бірінен айырмашылығын ата!
8.Синтаксистік қатынастарды ата.
9.Сөздердің байланысу тәсілдерін ата!
10.Сөздердің байланысу түрлерін ата!

Бас бармақ

Слайд
Негізгі бөлім
10 мин

2 мин

10 мин Мағынаны ашу сатысы
«Домино» ойыны

«Ойлан, ізден, тап» (қолдану)
Мақсаты: жаңа тақырыпты жұпта, топта талқылау арқылы түсіну

«Көңілді күн»
Мақсаты: сергіту

«Кім жедел?»
Мақсаты:
Сөз тіркестерін құрастыру
Сөйлем құрастыру
(қолдану)

Оқушылар жасыныған сөзді тауып сабақтың не туралы болатыны жөнінде пікірлеседі. Сабақтың мақсатын анықтайды.
Топтардың жұппен және топпен жұмыс жасауын бақылау
Перфокартамен жұмыс.

Оқушыларға бейнебаян арқылы сергіту сәтін жасату

1- топ.
Еңбектеген …., келер …. жайнаған … , қауқиған …, ербиген …. , алатын …., істейтін …. .
2-топ.
Сөйлер …., масайраған ….айтылар ….,, бітер …. , оқитын …., көретін … , еңкейген ….. .
1-топ
Қара торы, мөлдір су, сурет салды, көзді-ашып жұмғанша.
2-топ
Жетпіс жыл, күннің көзі, жұмған аузын ашпады. Екі топ бірдей тапсырмалармен жұмыс жасайды.
Оқушылар алдымен жұппен, содан кейін топпен жұмыс жасайды. Нәтижесінде екі топ тақырыпты өздігінен түсіне отырып меңгереді, бірлескен шешімге келеді.

Оқушылар бейнебаян әуеніне қосылып билейді, сергіту жаттығуларын жасайды

Оқушылар жұппен, топпен бірлесе жұмыс жасайды, қарама-қарсы топқа толықтырулар енгізуге ұсынады, эксперттер тобы тексереді, нәтижесін әр топ тақтаға жазады

Стакандар

Тамаша!

«Критериалды бағалау» парақшасы

Оқулық

Маркерлер

Бейнебаян

Тапсырма
лар

4 мин «Конверттегі суреттер»
(жинақтау)
Мақсаты: суреттер арқылы тақырыпты қорытындылау Оқушыларға өтілген тақырыпты қорытындылау, жинақтау үшін тапсырма ұсыну Оқушылар конверттегі суреттерге қарап сөз тіркестерін құрайды, жауап беру арқылы білімді қорытындылайды, жинақтайды Стакандар
суреттер маркерлер
Қорытынды
5 мин «Критериал
ды бағалау»
Мақсаты: топтық іс-әрекетте оқушыларды бағалау Топ басшысына «Критериалды бағалау» парақшасы арқылы өз тобының оқушыларын бағалау ұсыну. Топ басшысы әділ түрде өз топ мүшелерінің жұмысына баға береді. «Критериалды бағалау» парақшасы Тапсырма жазылған парақшалар
Үй тапсырмасы Синтаксистен өткенді қайталап келу. «Біз бейбітшілікті сүйеміз» атты шығарма жазып келу. оқулық
«БББ»
Мақсаты: сабақтан алған әсерлерін анықтау Сабақтан алған әсерлерін жазу үшін стикер тарату Стикерлер арқылы сабақтан алған әсерін жазады. «БББ» Кері байланыс
Стикерлер
Сөз тіркесін синтаксис ұғымымен байланыстырып түсінеді, қасиеттерін біледі;
-сөйлем құрауда сөз тіркесін тиімді пайдалана алады, қолданады;
-алған білімді жинақтайды, қорытындылайды;
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқытудағы жаңа технологиялар. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуда АКТ-ны қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Жас ерекшелігіне сай оқыту. Талантты және дарынды балаларды оқыту
Стратегиялар: «Сен бүгін…» , «Миға шабуыл», «Галерияға саяхат», «2 жұлдыз, 1 тілек», «Миға шабуыл», «Кім жылдам», «Көңілді күн», «Конверттегі ссуреттер», «Бағалау парағы», Кері байланыс «БББ».