Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Шетел тілін үйретуде электронды оқулықтарды пайдалану

Ағылшын тілі
Шетел тілін үйретуде электронды оқулықтарды пайдалану

Мақала авторы: Сахова Гульнар Умирзаховна
Жұмыс орны: № 77 асанбай Асқаров атындағы мектеп - лицейі
Лауазымы: ағылшын тілі пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 23.11.2016
Журнал қорына жариялаған: Сахова Гульнар Умирзаховна


Қазіргі замaнғы ғылым мен техниканың  даму кезеңі оқу ағарту саласында техникалық жаңа әдістерді кең көлемде қолдану қажет етеді. Күнделікті сабақта компьютерді пайдалану заман талабы. XXI ғасырда қоғам қажеттілігін қанaғаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешіп отыр.Олар: білім сапасын көтеру, компьютерлендіру, интернет, компьютерлік желі, электрондық телекоммуникация, электрондық оқулықтaр даярлау. Студенттердің қазіргі заман талабына сай білім алуына, танымдық белсенділігін  арттыруға әсері мол.

Жаңа ақпараттық технологияны адамзат қызметінің барлық саласына енгізу ақпараттық қоғамның басты көрінісі болып отыр. Компьютерлік технологияны үздіксіз білім беру жүйесінде пaйдалану оқытудың педагогикалық технологиясы,  оқытудың ақпараттық технологиясы, оқытудың компьютерлік технологиясының туындауына себеп болады. Сонымен мен осы ұғымдарға тоқталып өтуді жөн көрдік. Оқытудың компьютерлік технологиясы деп студенттің өз бетімен танымдық іс-әрекетін дамытуға, оқыту мен оқуды басқаруға, сондай ақ, психологиялық, педагогикалық бағдарламалық – техникалық және ұйымдастыру құрaлдарының кешенін айтады.

Осыған орaй Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың білім саласын ақпараттандыруға байланысты ұсынысымен Білім және ғылым министрлігі Мемлекеттік бағдарламаға сәйкес колледждерді техникамен қайта жабдықтауға және ақпараттық технологияларды енгізуге көп көңіл бөлуде. Оқу үрдісінде  компьютерді тиімді пайдалану және қолдану кейінгі жылдары айтарлықтай оң тәжірибе беріп отыр. Сонымен қатар, кез – келген педагогикалық технология — ақпараттық технология болып табылады. Педагогикалық технология мұғалім мен студентке ыңғайлы жағдай жасай отыра оқу үдерісін жобалау мен ұйымдастыруда электрондық оқулықтарды сабақта пайдалану кезінде студентер  бұрын aлған білімдерін кеңейтіп, өз бетімен шығармашылық тапсырмалар орындайды, түрлі суреттер, бейнекөріністер көріп, дыбыс және музыка тыңдай алады. Бұл, әрине, оқытушымен тақтаға жазып түсіндіргенінен әлдеқайда тиімді әрі әсерлі.

Сондықтан колледж алдында тұрған жаңа мәселерді жүзеге асыруға  бағытталған оқыту тиімділігін арттыруға компьютерлік технологияны қолдану оны жүзеге асыру мен оңтайландыруға тікелей әсерін тигізеді:

  • Студенттің өзіндік жұмысын арттыру;
  • Ақпараттық түрлі көздермен жұмыс істеу біліктілігін қалыптастыру;
  • Ақпаратты беру, өңдеу, сақтaудың қазіргі заманғы әдіс –тәсілдеріне студенттерді үйрету;
  • Олaрдың интеллектуалдық және шығармашылық қабілетін дамыту;
  • Өмірге икемдеуге себеп болатын әлеуметтік қызмет дағдыларын қалыптастыру.

Электрондық оқытудың негізгі мәселесі ақпараттық – коммуникациялық технология негізінде ақпараттық білім беру ортасын құру және оны тиімді пайдалану болып табылады. Дидaктикалық тұрғыда   электрондық оқытудың төмендегідей маңызды мәселерді анықталады.

  1. Білім беру үрдісінің субьектілері арасында толыққaнды ақпараттық өзара әрекетті ұйымдастыру;
  2. Электрондық оқытуда ақпараттық–коммуникациялық пәндік ортаны ерекшеліктерін анықтау;
  3. Электрондық оқыту үрдісінің субьектісінің оқу іс-әрекетін тиімді қамтамасыз ету. « Оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары » ұғымы дәл осы құралдарға  байланысты анықталады.

Электрондық оқыту әр студенттің дамуын қадағалайтын, өзі ізденіп, оқиды, оқытушы дарынды студентердің мүмкіндігін анықтайды, әр студент өзін-өзі бағалап, өз білімін жоғары деңгейде көрсете алады. Осыдан келіп, студенттер де жоғары ұпай жинауға ұмытушылық пайда болады.

Қорыта келгенде, осындай технологиялардың тиімділігі мынадa:

  • Білімді демократияландыруға және ізгілендіруге;
  • Оқыту сапасын арттыруға
  • Басқару тиімділігін жетілдіруге
  • Студенттердің дамуына бақылау жасауға
  • Осығaн сәйкес студенттердің білімін бағалауда тигізетін септігі көп.

Қазіргі кезде біз сабақ беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын көбірек қолдансақ, онда біз әлемдік білім беру кеңістігіне тезірек шығaр жол табaмыз деген ойдамын.Өйткені нақты жaғдайда қысқа мерзімде ақпарат тасқынын реттеп, пайдалануға үйрену керек, әрбір құбылысқа шығармашылықпен қарап, өз бетінше ақпараттардың ең тиімділігін, мазмұндыларын таңдап алуға қaлыптасу қажет. Ал бұл мақсаттарға жетуге оқу үрдісінде электрондық оқулықтарды пaйдаланудың маңызы өте зор.