Санды және әріпті өрнектер

Бастауыш сынып
Санды және әріпті өрнектер

Мақала авторы: Рысбаева Айнур Тилеулиевна
Жұмыс орны: Ақтөбе қаласы. №23 орта мектеп-лицейі
Лауазымы: Бастауыш класс мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 18.04.2016


Cабақтың тақырыбы:Санды және әріпті өрнектер.

Сабақтың мақсаты: Санды,әріпті өрнектерді құру,оқу және жазу,салыстыру,

олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту

мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын

біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін

дамыту.

Түрі: білімін жетілдіру сабағы.

Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену,салыстыру.

Көрнекілігі: суреттер, сызбалар, геометриялық фигуралар.

Сабақтың барысы:

 І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу,түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.

Психологиялық дайындық:

4 топқа бөліну. Әр топ сурет бойынша әңгіме құрау.

Қызығушылықты ояту:

Ұстазы мен шәкірттері турады аңыз айтып беру.

Бір күні нысананы  ағашқа іліп қойып, ұстазы шәкірттерінен «Не көріп тұрсыңдар?» деп сұрақ қояды.

-Ағаш пен нысананы – деп жауап қатты бірінші шәкірті.

-Нысана, ағаш және аспанды- дейді екіншісі

-Сүйікті ұстазым мен ағашқа ілінген нысананы –деді жылы лебізбен үшінші шәкірті.

Жауаптарды естіген сайын ұстазының көңіл күйі түсіп, басқалардан оқшау тұрған шәкіртінің қасына келіп тоқтайды. Сонда ол: — Кешіріңіз, мен қанша тырысып қарасамда тек қана нысананы көріп тұрмын –деп жауап қатты соңғы шәкірті. Ұстазы жарайсың деген кейіппен басын изеп, арқасынан қатты .

  • Не себептен ұстазы соңғы шәкіртінің жауабына ғана қанағаттанды?

(Оқушылардың ойын тыңдау)

  • Дұрыс тек мақсатын дұрыс таңдай білген адам да жетістікке қол жеткізуі мүмкін. Олай болса, бүгінгі сабағымызда біздер тапсырмаларды орындау арқылы нысанаға қаншалықты дәл тигізетінімізді сынап көрейік.

Ой қозғау.

№1 Жазулардың ішінде қандай өрнектерді көріп тұрмыз?

  • Топ. Санды өрнектерді теріп жазыңдар
  • Топ. Әріпті өрнектерді теріп жазыңдар
  • Топ. Теңсіздіктерді теріп жазыңдар.
  • Топ. Теңдіктерді теріп жазыңдар.

(Анықтамаларын айтып талдап шығады)

№2,3 Санды өрнек түрінде және әріпті өрнек түрінде жазып көрсет (Кеспе қағазы ретінде беріледі, тақтамен жұмыс.)

1-топ. 15 пен 5 тің қосындысын  2 есе кеміту;    (15+5):2=10

           Ойлаған сан мен 3 тің айырмасын  2 есе арттыру.   х-3*2

2-топ. 32 ні 2 есе артттыру және көбейтіндіден 24 ті азайту    32*2-24=40

           32 ні 2 есе кеміту және оған ойлаған санды қосу.     32:2+а

3-топ. 27 мен  2 айырмасын  5 есе кеміту           (27-2):5=5

           Ойлаған сан мен 2 нің қосындысын 5 есе арттыру  (с+2)*5

4-топ. 69 ды 3 есе кемітіп, бөліндіге 20 ны қосу 69:3+20=43

           Ойлаған санды  3 есе арттырып, көбейтіндіден 20 ны азайту.

-Берілген екі өрнектін айырмашылығы неде?

 

 

 

 

 

 

Екеуіде математикалық өрнектер.

№5 Әріпті өрнектік мәнін тап. Ноутбукке орындалатын тапсырма. Кесте құру мәнін табу.

А*3019, мұндағы а= 2,3,4,5.

2 3 4 5
А*3019 6038 9057 12076 15095

 

№6 а) Есепті шығар.

1-топ. Кесте құру арқылы 1 тәсілмен есептейсіңдер.

2-топ  Түсіндерме жол арқылы шығару

3-топ. Кесте құру арқылы 2 тәсілмен шығару

4 топ. Шарт құру арқылы.

Ш: 400-(32:4) =392

№7 Геометриялық фигуралардың ауданын смарт телефондар арқылы ауданын табады.

1-топ  Тік төртбұрыш тәріздес қоршаудың  қабырғалары 513дм және 3 дм   1539

2-топ  Шаршының қабырғасы  74см. Ауданын тап.  5476

3-топ Тік төртбұрыштың ұзындығы 24 м ал ені  6 м ауданын тап.  144

4-Топ.  Шаршының қабырғалары 56 см  3136

№8 Жазуды қалпына келтір

Қорыту: « Білім ағашы»

  • Жинаған ұпай санын есептеу.
  • Білім ағашының діңі бүгінгі сабақтың тақырыбы. Жайқалған жасыл жапырақ-ол біздің көңіл-күйіміз. Егер сабақ ұнады, мен меңгердім десеңдер жасыл стикер, егер тақырыпты түсіндім бірақ есептеулерде қиналам десеңдер сары стикер, сабақ маған ұнамады, түсініксіз болды десеңдер қызыл стикерлер жабыстырамыз.

Үйге тапсырма: 102 бет. № 7.

Конкурстар мен олимпиадалар - https://talimger.kz

Республикалық қашықтық олимпиадалар — http://clever.zti.kz

Республикалық конкурстар, курстар, конференциялар мен олимпиадалар — https://ukz.kz

Конкурстар, конференциялар және олимпиадалар — https://tarim.kz

Халықаралық семинарлар, олимпиадалар мен конкурстар — https://mriks.ru

Халықаралық педагогтар ассоциациясы - https://iae.su

Атаулы ертегілер - https://hansunqar.kz