Мен еліміздің жеке тұлғаларының бірі ретінде соңғы жаңалықтарды назардан тыс қалдырмауға тырысамын. Еліміздің рухани жаңғыруының тұжырымдамалық бағдарлары қарапайым, түсінікті, бай және ықшам тілмен баяндалған. Оның басты мақсаты-Ұлт Жоспарын орындау аясында әлемнің ең озық 30 елінің қатарына кіру. Білім беру саласындағы Рухани жаңғыру бағдарламасының мәні-бұл болашақ ұрпақты кемелді білімге баулудың үлкен мүмкіндігі. Қазақтың» білекті бірді, білімді мыңды жығады » деген мақалының еш мәні жоқ. Керісінше, уақыт пен уақыттың өзгеруімен халық еңбегінің құндылығы артады. Өйткені, келе жатқан дәуір-бұл білімнің нағыз білгірлерінің дәуірі.Қазір бәсекелестіктен тыс қалған бірде-бір сала жоқ. Ал барлық салалардың үдемелі өсуі білім мен ғылымның даму қарқынына байланысты. Мұны ҚР Президенті Н. Назарбаев өзінің «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»атты мақаласында ерекше атап өтті.
Мемлекет басшысының Жолдауында мен тәрбиеші, мұғалім ретінде білім жолында жаңа идеялар іздеймін. Біздің жоғары мақсатымыз-болашақ білімді ұрпақты тәрбиелеу. Тәрбиешінің басты мақсаты-балаға сапалы білім мен үлгілі тәрбие беру. Кішкентай балалардың бойында патриотизмді, ұлттық дәстүрлерді құрметтеуді, өлкеміздің табиғатын қорғауды қалыптастыру балабақша табалдырығынан басталуы керек. Мемлекет басшысы алға қойған міндеттердің бірі білім беру саласында ауқымды өлкетану жұмыстарын жүргізу, экологияны жақсарту және елді мекендерді абаттандыру болды. Мен осы бағытта өз тобымда балаларға экологиялық білім беру мен тәрбиелеу бойынша қосымша жоспарлар әзірлеуді мақсат еттім. Менің міндетім балаларды туған табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, оның сұлулығының терең сезімін ояту, өсімдіктер мен жануарлар әлеміне қамқорлық жасау, балабақшадағы табиғат туралы қарапайым білім беру және соның негізінде тірі және жансыз табиғат құбылыстары туралы нақты жалпылау қалыптастыру болды. Осы міндеттерді іске асыру барысында, ең алдымен, экология бойынша білім беру қызметімен пәнаралық байланыс ұйымдастырылды, табиғаттың сұлулығы сезімін тәрбиелеу, оны таңертеңгі жаттығулар, табиғаттағы оқу іс-әрекеттері арқылы қорғау.
Қорытындылай келе, мен балабақшадағы білімқұмар тәрбиеші ретінде балаларға білімге деген сүйіспеншілікті оятамын, оларды жетілдіремін, заманауи талаптарға жауап беремін және жеке тұлғаны қалыптастыру үшін көп жұмыс жасаймын. Мен өз кәсібімнің, оқу орнымның беделін көтеру үшін өз қадамдарымды жасаймын. Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі жан-жақты болуы керек деп санаймын. Мысалы, мен ағылшын тілін үйренемін, тіпті менің мамандығым тәрбиеші болса да. Менің мақсатым-ұрпақты тәрбиелеуде үштілділікке бағдарлау. Мемлекет басшысы «Рухани жаңғыру» мақаласында қазіргі заман мен болашақты терең түсінуге қабілетті білімді адамдар қажет екенін атап өтті. Бұл бағытта көптеген жұмыстар мен міндеттер тұр. Өзінің тамаша сөздерінің бірінде Мағжан Жұмабаев былай деді:»баланы тәрбиешінің өзіне емес, болашаққа дайындау керек». Иә, біздің атамыз Мағжан айтқан дана ойдың бүгінде білімді ұрпаққа айналғаны көрініп тұр. Өйткені, елдің ертеңгі тірегі – бұл балабақшада тәрбиелейтін нәрсе. Ойымша, олар тәрбиелену талаптарына сәйкес уақыт.