“Заманауи педагогика ерекшеліктері – 2022” тақырыбында өткізілетін
Республикалық конференция бағдарламасы.

Конференция материалдары (пленарлық және секциялық баяндамалардың тезистері мен мақалалары) конференция жұмысының қорытындысы бойынша
"ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280)
журналында жарияланатын болады. www.kzu.kz
...

ПРОГРАММА
проведения Республиканской конференции
“Особенности современной педагогики – 2022”

Рабочие языки конференции – казахский и русский.
Материалы конференции (тезисы и статьи пленарных
и секционных докладов) будут изданы в журнале
"ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280)
...

Қазақстан Республикасы бойынша 2021 жылдың 1 қаңтарынан бастап Зияткерлік технологиялар институтының ұйымдастыруымен “Qazaqstan Ustazy” қоғамы (kzu.kz), “Talimger” (talimger.kz) және “Tarim” (tarim.kz) қашықтықтан білім беру порталдары арқылы жүргізілетін конференциялардың баяндамалары “Әдістеме” (adisteme.kz) педагогикалық журналының арнайы шығарылымында жарияланатын болады.

Журналға жарияланатын әр мақалаға Идентификациялық нөмір (Identification Number, ары қарай – ID) беріледі және ID нөмірі бойынша ашық басылымда болады. 2022 жылдың 1-ші қаңтарынан бастап, Қазақстан Республикасы бойынша жүргізілетін конференциялық баяндамалардың материалдары арнайы нөмірге ID парақшалары бойынша жарияланады. Әр мақала парақтарында QR-код арқылы тексеру мүмкіндігі қарастырылған.
...

С наступающим! И пусть всё плохое останется в старом году :)
Для многих уходящий год выдался сложным. Давайте оставим все беды и печальные события позади. Поскорее собирайтесь всей семьёй в тёплом кругу за праздничным столом! Желаем вам и вашим близким быть здоровыми и счастливыми в новом году. А нашим ученикам — больших успехов и достижений. С Новым 2022 годом!
...

Қай кезде болсын белгілі бір қоғамның даму жолын алға жылжытуда жекелеген тұлғалардын феномені ерекше орын алатындығы баршаға белгілі. Өз елінің тәуелсіздігі мен ұлтының жарқын болашағы үшін күрескен ірі тұлғалар бүкіл адамзат өркениетіне маңызды үлес қосып келеді. “Аса көрнекті тарихи қайраткерлердің, шын мәніндегі мемлекетшілердің тұтас бір шоғырының” – жиырмасыншы ғасырдың бас кезінде-ақ қазақ мемлекеттілігінің даму мақсатын тұжырымдап берген тұлғалардың ұлттық мүдделерге қызмет етуінің ұлы тарихи үлгісі көз алдымызда тұр”, деп Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев өзінің “Тарих толқынында” деген еңбегінде жазғанындай, қазақ тарихындағы ірі тұлғалардың қоғамда алған орны мен олардың ұлт үшін жасаған еңбектерінің маңызын көрсете білу – біздің парызымыз.
Толығырақ: www.adisteme.kz
...

Әбдіжапар Жұманұлы Сапарбаев – Қазақстанның ғылыми ортасында кең танымал көрнекті ғалым, экономист-кибернетик, белгілі педагог және білікті жоғары мектеп ұйымдастырушысы. Ғылым және қоғам қайраткері, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым Академиясының құрметті академигі, Қазақстан Ұлттық жаратылыстану ғылым академиясының академигі, Нью–Йорк ғылым академиясының толық мүшесі, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген ғылым қайраткері, Қазақстан Республикасының мәдениет қайраткері, Қазақстан Республикасының білім беру ісінің үздігі және құрметті қызметкері, «Қ.И.Сәтбаев», «Ш.Ш.Уәлиханов» және академик «А.И.Бараев» атындағы мемлекеттік сыйлықтарының иегері, «Құрмет» және «Ахмет Байтұрсынұлы» Ордендерінің иегері, «Ерен еңбегі үшін», «Еңбек ардагері» және көптеген мерекелік медальдарымен марапатталған. ...

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласында дүниеге келген. 1990 жылы Семей кәсіптік-техникалық училищесін, 1995 жылы Шәкәрім атындағы Семей педагогикалық университетінің физика-математика факультетін бітірген. Алғашқы еңбек жолын Алматы қаласындағы №117 орта мектепте бастауыш сыныптар мұғалімі болып бастаған.
Толығырақ: "Қазақстан ұстазы" энциклопедиялық журналы, № 03-3-2016.
...

Постоянная дистанционная конференция с ускоренным подведением итогов на портале WWW.IAE.SU.

Международная ассоциация педагогов приглашает все желающих принять участие в образовательных мероприятиях через портал дистанционного образования.

Правила участия:
1. В мероприятиях могут принять участие педагоги организаций образования всех видов и типов.

2. Для участия необходимо выбрать тему, зарегистрироваться или авторизоваться в ЛИЧНОМ КАБИНЕТЕ, внести данные участника, загрузить доклад по теме конференции. Каждый участник может принять участие в любом мероприятий.

3. Работы принимаются постоянно. Доклады проверяются в течении ДВУХ рабочих дней. После отправления доклада по теме конференции данные участника будет включен в план программы конференции с указанием секции и даты. Выходные документы выдаются в электронном виде и их можно будет скачать в личном кабинете сразу же после участия.
...

1 Желтоқсан күні Қазақ елі үшін аса қуанышты мереке! Себебі, бүгін, қыстың бірінші күнінде Еліміздің Тұңғыш президенті күні!
1991 жылы 1 желтоқсанда Бүкілхалықтық сайлау нəтижесі бойынша Нұрсұлтан Назарбаев Əбішұлы тұңғыш президенті болып сайланды.

Елбасымыз ақылы мен қайратын, жігерін, ірі саясаткер талантымен, ел басқару ісіндегі мол тəжірибесімен ұштастыра отырып, елдің бірлігі, халықтың тыныштығы, мемлекеттің Тəуелсіздігі мен қадір қасиетін артып, еңбек етіп отыр. Елдің, мемлекеттің ақыл-ойын байытуға, абыройын асыруға, ар-ожданын ардақтауға қызмет етті жəне қызмет етіп те келеді.
Біздің осылай тыныш, қолайлы əрі еркін өмір сүруіміз Президент Н.Назарбаевтың арқасы. Салтанатты жарасқан қалалары бар, ұшан-теңіз байтақ даласы бар, аруақ қолдаған бабасы бар ел екендігімізбен жəне Елбасымызбен мақтан етеміз! Н.Назарбаев біздің мақтанышымыз!
...

Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Құстар табиғат жаршысы

Биология
Құстар табиғат жаршысы

Мақала авторы: Сапина Замарад Койшигалиевна
Жұмыс орны: Тихонов мектеп-балабақша кешені, Бөрлі ауданы, БҚО
Лауазымы: биология пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 02.05.2018
Журнал қорына жариялаған: Сапина Замарад Койшигалиевна


Құстар – табиғат жаршысы
(сыныптан тыс шара)

Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа деген мейірімін ояту, айналадағы өмірді бақылау арқылы дүниетанымын молайту, ой — өрісін жетілдіру.
Көрнекіліктері: «Бұл қай құс?» мультфильмі, «Құстар біздің досымыз» атты бұрыш, құстар туралы буклеттер, альбом, плакаттар, құстардың дыбысы жазылған таспа.
Өткізу әдісі: Сұрақ жауап, түсіндіру, көрнекілік әдістер.
І. Ұйымдастыру
1. Кіріспе бөлімі (Психологиялық дайындық)
Жаңбыр, жаңбыр, жауасың,
Жанымызға дауасың.
Біз ойнайтын ауланың,
Тазартасың ауасын.
— Ендеше сол таза ауамен дем алып көрейік. (балалар тыныс алу жаттығуын жасау үшін, қолдарында жаттығу түрлерін жасайды). «Кеудені керіп тыныс ал», «Аузыңды ауаға толтырып тыныс ал». Жаттығу түрлері арқылы топқа бөлінеді.
Құрметті ұстаздар, оқушылар!
Баршамызға белгілі 1сәуір –Халықаралық құстар күні. Бұл күн сонау 1906 жылдан құстарды қорғау туралы Халықаралық конвенция жарияланғаннан бері аталып келеді. Бүкіл дүниежүзі бойынша12 мыңдай құс тіршілік етеді. Біздің елімізде құстарға бай. Біздің елімізде 500-ге жуық құстың түрі бар. Олар зиянды жәндіктер мен кенелерді, кемірушілер мен құстарды құртып, егін мен орманды қорғайды.
Ал, ендеше, осындай табиғаттың ерекше бір жаратылысы құстарға арналған тәрбие сағатымызды бастайық. Ол үшін, әуелі экранға назар аударалық,
«Бұл қай құс?» мультфильмін көрсетіп, «СТОП кадр» әдісі арқылы, 2 минуттан соң, мультфильм тоқтатылып, топтарға тапсырма беріледі.
Ой өрбіту бөлімі: Тапсырма: Оқиға әрі қарай қалай өрбиді?
Маңғыз қаз қай құстардың мүшелеріне қызығады, неліктен деп ойлайсыңдар? (Оқушылардың ойлары тыңдалып болған соң, мультфильм аяғына дейін көрсетіледі.) Әр топтың оқиғасы ұнады ма? Ұнаса қошемет көрсетелік. Қол шапалақ.
Талқылау бөлімі: Өздері өрбіткен оқиғамен салыстыра отырып, талқылайды. Ол үшін мына кестемен жұмыс ұсынылады.

Мультфильм желісі бойынша Оқушылардың ойларының желісі бойынша
Аққудан Мойын
Бірқазаннан Тұмсық
Қарға Қанат
Тырна Аяғын
тауыс Құйрығын
Қораз Айдарын
Жапалақ Ақылын

Ой түйіндеу бөлімі: Осы мультфильм арқылы қандай түйін түйеміз. «Ақылды құс өзінде жоқпен мақтанбайды.»
Танымдылық бөлімі: «Кім таниды?» Бұл бөлімде құстардың дауыстарын тыңдатып, құстарды анықтау. Қошемет.
Сезіну бөлімі: «Біз құстарды қорғаймыз» атты шағын эссе жазып, қорытындылау.

Оқушылардың эсселері тыңдалған соң, «Таңдау әдісі» арқылы, сабақ қорытындыланады.

1. Маған сабақ қызықты …………, ………… қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: көп нәрсені үйрендім……………, …………..үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды мұқият…………., ………………зейінсіз тыңдадым.
4. Мен пікір сайыстарға жиі…….., …………..сирек қатыстым.
5. Мен сабақтағы өз жетістігіме ризамын ………, ……………риза емеспін.
Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына «+» белгісін қою тапсырылады.