Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Қазақ тілі мен іс қағаздарын жүргізу пәндерін оқытудың жаңа технологиялары

Қазақ тілі және әдебиеті
Қазақ тілі мен іс қағаздарын жүргізу пәндерін оқытудың жаңа технологиялары

Мақала авторы: Тлегенова Мейрамгуль Жанабаевна
Жұмыс орны: Павлодар гуманитарлық-педагогикалық колледжі
Лауазымы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің оқытушысы
Порталға жариялану мерзімі: 04.01.2018
Журнал қорына жариялаған: Махамбетова Асел Аскаровна


 

БҰҰ шешімімен «XXI  ғасыр – ақпараттандыру ғасыры» деп аталады, оның негізгі белгісі – қоғамның жаңа кезеңге енуі. Білім саласындағы жаңа технологиялар бір сөзбен ақпараттық – коммуникациялық технологиялар делінеді. Олар: ЭЕМ жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электрондық оқулықтарды, интерактивті құралдарды қолдануға, интернетте жұмыс істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына негізделген. Технология – іс — әрекеттің өзіне тән нақтылы алынған  әдістер, құралдар, тәсілдер жиынтығын пайдалану арқылы белгілі бір нәтижеге жету . Жаңа технологияларды сабақтарда қолдану қандай нәтиже береді, соны қарастырып, көрелік. Біріншіден, технологиялардың түрлі  әдістерін  пайдалану сабақтың нақты мәнін ашады. Екіншіден, оқушылардың барлығы сабаққа қатысады және олардың деңгейін анықтай аласың, бағалауға да мүмкіндік аласың. Үшіншіден, оқушылар өздігінен жұмыс істеуге үйренеді. Төртіншіден оқушылардың қабілеттілігі, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы, шығармашылық белсенділігі артады. Бесіншіден, жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылық шыңдауға, кәсіби сенімін қалыптастырады.  Пәнді игерудің басты шарты  — мұғалімнің өз сабағына деген қызығушылықты туғыза білуден басталады. Ал жаңа технология – мұғалімнің мүмкіндігін қуаттандыратын құрал. Осыған байланысты әр мұғалім – жаңа технологияларды қолдануы тиіс.

Менің де алдымда  қазақ тілі мен мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу пәндері сабақтарының тиімділігін жаңа технологиялар арқылы арттыру міндеті тұрды. Мемлекеттік тілге оқыту сабақтарында оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданған өте қолайлы деп ойлаймын. Сын тұрғысынан ойлау  – сынау емес, шыңдалған ойлау. Барлық жастағы оқушыларға кез келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарау, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға, саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету.

СТО бағдарламасы қызығушылықты ояту, мағынаны тану, ой толғаныс кезеңдерінен түзілетіндігі бізге мәлім. Қызығушылықты ояту – бұл үйрену процесі. Осы кезеңге қызмет ететін «Топтау», «Түртіп алу», «Ой қозғау» стратегиялары қолданылады. Қазақ тілі болсын, мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу сабақтары болсын ұйымдастыру кезеңінен кейін «Ой қозғау» стратегиясын қолдану тиімді. Оқушыларға тапсырма беріледі, 1 минөттің ішінде қолдарын қаламдарынан  үзбей  берілген  жазу нені  білдіретіндігіне түсінік беру.  Оқушылар әрқайсысы жаңа тақырып бойынша сөздер тізбегін құра бастайды. Екінші кезең қасында отырған көршісімен тілдесу, ойларын толықтыру. Содан соң топпен жұмыс жасалынып, сарапшылар өз жұмыстарын қорғайды. Осы кезеңде   тақырып болсын ,сабақтың мақсаты болсын оқушылар өздері ашады.  Мағынаны ажырату  – бұл түсіне білу, яғни жаңа ақпаратпен танысу. Бұл кезеңде INSERT, ДЖИГСО, түсініктеме күнделігі қолданылып жүр. Бұл әдістер жаңа тақырыптың мазмұнын ашқан кезде қажет. Оқушылар кең ауқымды тақырыптар өткен кезде, әсіресе мәтінмен жұмыс жасаған кезде өте қолайлы. Мәселен, іс қағаздарын жүргізу сабақтарында, көбінесе ұйымдық — өкілеттік құжаттарды өткен кезде алты топқа бөлінетіндігін ДЖИГСО стратегиясымен шығуға болады. Өйткені оқушылар бір – бірлеріне қонаққа барып, құжат түрлерімен танысып, жаңа мағлұмат алып, үй тобына оралады. Сонда  бір сабақтың ішінде құжаттардың бірден алты тобымен  танысады.   Ой толғаныс – баға беруге үйрету, басқаға сын көзбен қарау. Дәстүрлі сабақтардан гөрі бүгінгі қоғамға, сабаққа керегі де осылар. Себебі елімізге ойлай алатын, шұғыл шешімдер қабылдай алатын, шығармашыл азаматтар қажет. СТО бағдарламасына қатысудың нәтижесінде сабақта жеткен нәтижелерім қандай: жаңа құрылым, оқушылар арасында сыйластық қарым – қатынас , бір – бірінің пікірін тыңдау, жеке тұлға ретінде даму, өз ойын ашық айту, бағалау, проблеманы шешу пайда болды.