Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жүргізілетін дарынды оқушылармен жұмыстың түрлері

Қазақ тілі және әдебиеті
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жүргізілетін дарынды оқушылармен жұмыстың түрлері

Мақала авторы: Айкимбаев Данияр Талгатович
Жұмыс орны: №45 орта мектеп
Лауазымы: Директордың тәрбие-ісі жөніндегі орынбасары
Порталға жариялану мерзімі: 02.01.2018
Журнал қорына жариялаған: Айкимбаев Данияр Талгатович


Мектепте оқытылатын қазақ тілі мен әдебиеті пәндері оқушыларға өмірді, шындықты, қоғамды, сол қоғамда  өмір сүріп жатқан адамдарды танып білуге жәрдемдеседі, өмірге көзқарасын қалыптастырады, сөйлеу және жазу мәдениетіне баулиды. Күні ертең кәмелетке толып өмірге араласатын болғандықтан, оқушылардың мектеп қабырғасынан білім мен дағды, іскерлік қана алып шығуы бүгінгі күн талабына жеткіліксіз. Олар жан-жақты ой-қабілеті дамыған тұлға болуы тиіс. Адам шығармашылық ой-қабілеті арқылы қажетті арнаулы білімді тез игеріп білуге шабыттанып отырады. Оқушылардың өз бетінше атқаратын шығармашылық іс-әрекетін, белсенділігін дамыту мәселесі, оларды жан-жақты ойлай білу дағдысына үйрету ісі – өзекті мәселелердің бірі. Өз тәжірибемде кең қолданысқа ие болған В.С.Шубинскийдің шығармашылықты жүргізу барысындағы іс-әрекетін топтастыра қарастырып, оқушылардың шығармашылық тапсырмаларды орындауын ұйымдастырамын.

Шығармашылық үлгідегі өз бетінше орындалатын жұмыстар кезінде оқушы өзінің болжау, топшылау, түрлі құбылыстардың арасындағы байланыстарды салыстыра білу қабілеттеріне сүйене отырып, ой қорытындысын жасап, жаңа шешім табады, өзіндік жаңалық ашады. Сөйтіп, бұл жағдай белгілі дәрежеде оқушылардың бейімділігін анықтап береді.

Шәкірттің шығармашылықпен еңбектенуі үшін оған қозғау салып, оның белгілі бір дәрежеде білім қорын жинақтауына мұғалімнің шеберлігі керек. Оқыту мен оқу үдерісінде қолданылатын шығармашылық жұмыстың алуан түрлері бар. Әр сабақта оқушының ізденуіне мүмкіндік жасағанда ғана тиянақты білімге қол жеткізуге болады. Балаларды мұндай жұмыстарға баулудың бір жолы – пікірсайыс сабақтарын өткізу. Пікірсайыс сабақтарда ауқымы кең, оқушының ізденуіне жол ашатындай тақырып алынып, алдын ала тапсырма беріледі де, икемділіктеріне қарай балалар топтастырылады. Бұл – оқушы шығармашылығын дамыту жұмысының ең тиімді түрі. Өздері оқыған кітаптары туралы пікірлерін жан-жақты талқылап, өзіндік пікірлері, өздеріне деген сенімдері артады. Тіпті ғылыми ізденіс осындай әрекеттерден қалыптасады, ынта туғызады.

Шығармашылық жұмыстарға ынталандыратын әдістердің бірі – әңгіме не эссе жаздыру. Өйткені мұндай жұмыстарды орындау кезінде балалар сөзді сұрыптап қолдануға, ойдың байланысына, жүйелілігіне, көркемдігіне көңіл бөліп, ой қорытулары қалай берілгендігін басты назарда ұстауға дағдыланады. Мәселен, мұғалім «оттан шыққан болаттай жарқ етіп», «үміт кемесіне мініп, бақыт мұхитының кең жойқын төсін өрлемек», «дүбірің тұлпар жылқы жарысқандай», «үмітің айға шабар арыстандай» сияқты көркем оймен берілген тіркестерді ұсына отырып, белгілі бір тақырып төңірегінде оқушылар талабын айқындап, қосымша тапсырмалармен ойын шыңдауға болады.

Аталған жұмыстарға өтілген тапсырманы бекіту кезінде белгілі бір мазмұнға құрылған немесе адамдарға мінездеме, портрет, осыған байланысты оқушылардың шығармашылық тапсырма орындауы жатады. Мәселен, сабақтас құрмалас сөйлемдердің түрлерін өткенде, оқушыларға басыңқы сөйлемдердің бағыныңқы сыңарларын анықтау тапсырылады. Бұдан кейін толықтырылған әр сөйлем өздерінің мәтіндегі орнын табады да, қандай сөйлем екендігіне толық талдау  —  «мінездеме» жасалады. Сабақ түсіндіру кезінде мысалға алынатын сөйлемдерді мұғалім көркем шығармалардан келтіріп, олардың тағылымдық мәніне мән беруі керек. Себебі жоғары деңгейдегі мәтіндер оқушылардың тілі байлығының дамуына, қиялдауына, шығармашылыққа жетелейді.