Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Өзін-өзі тану пәнімен интеграцияланған дүниетану пәні сабағы

Өзін-өзі тану
Өзін-өзі тану пәнімен интеграцияланған дүниетану пәні сабағы

Мақала авторы: Сапиева Лаззат Еркиновна
Жұмыс орны: Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Жамбыл жалпы білім беретін негізгі мектебі
Лауазымы: өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 28.09.2017
Журнал қорына жариялаған: Сапиева Лаззат Еркиновна


«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған дүниетану пәні сабағының жоспары

Мектеп: Жамбыл жалпы білім беретін негізгі мектебі Мерзімі: 15.03.17ж.

Мұғалім: Сапиева Л.Е. Сексенғали Э.С.  Сынып: 2   Оқушылар саны: 7  

Тақырыбы: Малшаруашылығы     Құндылық:  Сүйіспеншілік 

Қасиеттер:  жануарларға сүйіспеншілік, достық, өзгеге көмек көрсету.

 

Сабақтың мақсаты: Малшаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:

1. Малшаруашылығының адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру, малшаруашылығы мамандарының еңбегін бағалай білуге үйрету.

2. Білімдерін жинақтауға, талдай білуге дағдыландыру.

3. Жануарларға сүйіспеншілік танытуға, олармен дос болуға, өзгеге көмек көрсетуге тәрбиелеу.

 

Ресурстар: (материалдар, көздері)

 

Дүниетану оқулығы

Сабақтың барысы: ұйымдастыру кезеңі

 

Тыныштық сәті «Орманға ойша серуен»

 

Жаңа сабақ

«Артығын тап!» дидактикалық ойыны. Мұғалім оқушыларға 4 хатқалта таратып береді:

Қоян, сиыр, түлкі, қасқыр        (Сиыр)

Қарлығаш, қарға, қой, бұлбұл  (Қой)

Қызғалдақ, түйе, раушан           (Түйе)

Алма, өрік, алмұрт, жылқы       (Жылқы)

—          Неге бұл сөздерді артық деп ойлайсыңдар?

—          Бұларды бір сөзбен қалай атауға болады?   (Мал)

—          Олай болса бүгін біз малшаруашылығы туралы оқып білеміз.

Малшаруашылығы адамды тамақ өнімдерімен, өндірісті шикізатпен қамтамасыз етеді. Сиыр ірі қара малға жатады. Одан ет, сүт, тері өнімдері алынады. Қойдан ет, май, сүт, жүн, тері алынады. Жүн көрпеге салуға, киіз, текемет басуға, байпақ жасауға жұмсалады.Жылқының еті, сүті тағам ретінде пайдаланылады. Биенің сүтінен қымыз жасайды, қымыз денсаулыққа өте пайдалы. Түйе-адамға сусын, тамақ, киім берумен қатар, таптырмас көлік. Ол кез-келген ауа райына қарамастан, жолсыздан жол табатын жануар. Біз үй жануарларын дұрыс баптап, күтіп өсірсек олар да бізге керек нәрселерімізді береді. Жалпы адамзат атаулының бір-біріне берері мол, ұшан теңіз.Адамдар да сүйіспеншілікпен тәрбиеленіп өссе, олар дұрыс әрекет жасап, бір-біріне қайырымды, мейірімді, жанашыр болып өседі. Ондай адамдар ешкімге қиянат жасамайды, қолынан келгенін аямайды. Әрдайым адамзатқа, қоршаған ортаға риясыз сүйіспеншілікпен жақсылық жасай  алады. Үй жануарлары бізге қажетті етін, сүтін, жүнін, терісін берсе, ал адамдар оларға жылы жер, шөбін, жемін дайындайды, суарады. Баптап күткен малдың да өрісі кең болады.  Сондықтан да біз жан-жануарларға, өсімдіктерге, айнала қоршаған ортаға, жалпы адамзатқа сүйіспеншілікпен қарауымыз керек.

Дәптермен жұмыс.  

Берілген сөйлемдерді аяқтау. Бір-бірін тексеру. Үй жануарларының біреуінің суретін салу.

Сергіту сәті: «Кім қалай дыбыстайды?» ойыны.

«Еркін жазу» стратегиясы. Оқушылар малшаруашылығы туралы қысқаша әңгіме құрастырады. Жұппен талқылып, содан жеке-жеке жазады.

1.      Мал бізге не береді?

2.      Онда кімдер жұмыс істейді?

3.      Малды қалай күтіп- бағады?

Үйге тапсырма. 74-75 беттердегі Малшаруашылығы мәтінін оқу. Төрт-түлік мал туралы мақал немесе тақпақ жаттау.

Сабақтың қорытынды сәті.

— Әрқайсымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға, жан-жануарларға, айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік.  Барлығын риясыз сүйіспеншілікпен жасайық!  Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді    жүректеріңізге түйіп алыңыздар.

Ескерту

 

Сыртқы интеграция

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ішкі интеграция

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыртқы интеграция