Сабақтың тақырыбы: Өзен мен көл
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау. Әр оқушының өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту
Күтілетін нәтиже: Өмірде қолдана білуге машықтандыру;
Ойларын жетік жеткізе біледі;
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды
Жұмыс нәтижесін көрсетеді
Тапсырмалар: топтастыру, постермен жұмыс,диалогтік тәсіл
Сабақ әдісі: Блум таксономиясы, диалог, Де Боненің 6 қалпағы, Венн диаграммасы
Қызығушылықты ояту: Мағынаны тану
- Білу. Үй тапсырмасын сұрау
«Африка » тренажері арқылы тест аламын
2.Түсіну. Оқулықпен жұмыс
«Аквариум» әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады. Мысалы, мәтіннің 1-бөлімі бойынша бір топтан, 2-бөлімі бойынша келесі топтан шығады. Олар мазмұнын баяндайды. Осы әдіс бойынша мәтін мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады. 5 мин
- Сынып Де Боненің 6 қалпағы арқылы 6 топқа бөлінеді
- Қолдану. Де Боненің 6 қалпағының тапсырмалары
1.Ақ қалпақ
Қазақстандағы өзен мен көлдер туралы деректер келтіреді.
2.Қызыл қалпақ
Өзен мен көлдер пайдасы
3.Қара қалпақ
Өзен мен көлдердің адамға,табиғатқа келтіретін зиянды жақтары
4.Жасыл қалпақ
Өз ауылымды жер асты сулары арқылы қалай көркейте аламын.
5.Сары қалпақ
Суды қорғау жөнінде жоба жасайды.
6.Көк қалпақ
Осы топтардың айтқан жұмыстарын тыңдап толықтырады, бағалайды.
- Жинақтау
1-топ. Сызбамен жұмыс. Өзен бөліктері
2-топ. Сызбамен жұмыс. Көлдер
3-топ. Өзен мен көлдерді не үшін пайдаланады?
4-топ. Венн диаграммасы
Өзен ұқсастығы Көл
5-топ. Маңғыстау бұлақтары. Топтастыру
6-топ. Бес жол өлең
5.Бағалау
Картамен жұмыс.Қазақстанның физикалық картасына ірі өзендерді белгілейік
- Кері байланыс
Білім ағашы арқылы бағаланды
- Үй тапсырмасы. Өзен мен көлдер жағасында салынатын шипажай сызбасын сызып келу