Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Электромонтаждық операциялар мен жұмыстарды жүргізу

Ашық сабақтар
Электромонтаждық операциялар мен жұмыстарды жүргізу

Мақала авторы: Мұхтарова Гүлсезім Амангелдіқызы
Жұмыс орны: Алматы құрылыс-техникалық колледжі
Лауазымы: арнаулы пән мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 23.10.2019
Журнал қорына жариялаған: Мұхтарова Гүлсезім Амангелдіқызы


Пән: Өндірістік электроника негіздерімен электротехника

Модуль   атауы: А2 Электромонтаждық операциялар мен жұмыстарды жүргізу

Іс-әрекет: Электромонтаждық операциялар мен жұмыстарды жүргізу

Сабақ түрі сайыс сабағы

Сабақ типі қайталау

Сабақ әдіс-тәсілі ізденіс, түсіндірмелі

Оқу мақсаты:

1)білімділік   Студенттерді тапқырлыққа, табандылыққа, іскерлікке дағдыландыру.

2)дамыту      Студенттерді өз  бетімен ізденуге, білімін шығармашылық тұрғыдан дамытуға, өз бетімен қорытынды жасауға үйрету.

3)тәрбиелік   Студенттерді мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып үлкен жетістіктеріне жетуіне тәрбиелеу

 

Пәнаралық байланыс: Жарықтандыру және жарықтандырғыш желілері. Электрожетек

Әдістемелік қамтамассыздандыру

1)оқу көрнекілік құралдары

2)үлестірмелі материалдар

3)техникалық оқыту жабдықтары

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

студенттердің сабаққа дайындығын тексеру;

студенттердің сабаққа қатысуын тексеру;

психологиялық әзірлеу;

 

ІІ. Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру

Сайыс №1. «Сергіту»

Жарысты бастамас бұрын дайындалып алайық. Сонымен, бірінші сайыс «Сергіту». Әр бір командаға кезекпен сұрақтар беріледі, сұрақтарға жылдам жауап беру қажет, әр бір дұрыс жауап-1 балл, егер команда жауап беруге қиналса басқа команда немесе жанкүйерлер жауап беруге болады. Және оларға да балл қосылады.

  1. Жоғарғы кернеуге қандай вольттарды атаймыз? (1000 В. жоғары)
  2. Электр энергиясын өлшеу бірлігі қандай ғұламаның құрметіне берілген? (Джоуль)
  3. Электрлік қозғалтқыштың негізгі құрылысы қанда? (статор және ротор)
  4. Айнымалы токтың үш фазалы генераторын кім ойлап тапты? ( М.О. Доливо-Добровольский)
  5. Айнымалы токтың кернеуін жоғарылатуға немесе төмендетуге арналған электр приборы (трансформатор)
  6. Белгілі бір уақыт бірлігі ішінде істелінген жұмыстың сол уақытқа қатынасымен өлшенетін физикалық шама. (қуат)
  7. Аккумуляторды зарядтау кезінде оның қақпақтарын ашып қояды неге? (аккумуляторды зарядтау кезінде сутегі мен оттегі бөлінеді. Егер қақпақ ашылмаса жиналған газ аккумуляторды жарып жіберуі мүмкін.)
  8. ВВГ4х2,5 – 380 электрлік бұйымының баламасы (мыс өзекті кабель, өзек изоляциясы – ПВХ, қабығы – ПВХ, 4 өзекті, аудан қимасы – 2,5 мм2, номинал кернеуі – 380 В)
  9. Тізбектей жалғанған кедергілердің жалпы кедергісін қалай табамыз? (барлық кедергілерді бір біріне қосамыз)
  10. Барлық тұтынушылар бірдей кернеуде болады, егер

Сайыс №2. «Мықты болсаң жалғап көр» үш фазалы қозғалтқыштарды ток көзіне жалғау

Бұл кезеңде екі топқа бірдей сұлба беріледі. Бір топтан 2 студент шығады. Сұлба бойынша электр қозғалтқышты берілген электржабдықтармен уақытқа жинайды. Ең жоғарғы балл 10 балл.

Тапсырма:

Сайыс №3 «Епті қолдар»

Бұл кезеңде екі топқа бірдей сұлба беріледі. Бір топтан 2 студент шығады. Сұлбада екі бөлмелі үйді монтаждау берілген.  Осы сұлбаны  берілген электржабдықтармен уақытқа жинайды. Ең жоғарғы балл 10 балл

Тапсырма: «Электрмен қамтамасыздандыру» кабинкасы арқылы екі бөлмені электрмен қамтамасыз ету. Яғни екі батырмалы ажыратып қосқыш арқыл екі шамды жағып, екі таратқыш қорапты жалғау.  Қозғалыс датчигі бар жарықтандырғыш құрылғыны қосу. Розетканы жалғау.

 

Сайыс №4 «Зертханалық сайыс»

Бұл кезеңде екі топқа бірдей сұлба беріледі. Бір топтан  1 студент шығады.. Ең жоғарғы балл 5 балл

Тапсырма: Резистивті тізбектер және Айнымалы резисторлар платасы арқылы тапсырмаларды орындау. Платаларды сұлбаға сай жинау және соңындағы сұрақтар мен тесттерге жауап беру.

Сайыс №5 «Сұлбалар сөйлейді»

Бұл кезеңде әр топтан 3 студент біріге отырып берілген үйдің сұлбасына электр тартылымдарын жүргізеді. Электр тартылымдарды жүргізу барысында стандартқа сәйкес шартты белгілерін сызып көрсету. Және қажетті материалдарды есептеп шығару. Ең жоғарғы балл 10 балл.

Сайыс №6 «Ситуациялық тапсырмалар»

І. Теледидарды жөндеу барысында электр тоғының  шамадан тыс артуы  болды. Теледидарды жөндеген шебер есінен танып қалған. Оның қолы сымдардың бумасын бөлшектермен тығыз қысуды жалғастыруда.

Дұрыс жауаптарды таңдап, оларды дұрыс орналастырыңыз

  1. «Жедел жәрдем» шақыру.
  2. Сырт жақтан адамдарды көмекке шақыру.
  3. Мүмкіндігінше тезірек жүректің тікелей емес массажына кірісу.
  4. Сымдарды пышақпен не балтамен кесіп тастау
  5. Әр сымды әр түрлі өлшемде еткізіп бөлек-бөлек кесу.
  6. Басының астына жастық қою.
  7. Тамыр соғуының болуына көз жеткізу және ішіне қарай бұрып жатқызу.
  8. Тамыр соғуының болуына көз жеткізу, зардап

шегушінің көкірек тұсынан ұру және жүрекке үздіксіз массаж жасау. Егер реакция байқалмаса өкпеге жасанды дем беру.

  1. Тамыр соғысының болмағандығына көз жеткізу, көкірек тұсынан соққысынан кейін жүрекке массаж жасау.
  2. Тамыр соғысының болмағандығына көз жеткізу және ішіне қарай бұрып жатқызу

ІІ. Жерде трамвайдың байланыс сымдары жатыр. Бірнеше метр жерде зардап шегуші жатыр, өмір белгілерін көрсетпейді.

Дұрыс жауаптарды таңдап, оларды дұрыс орналастырыңыз

  1. Сырт жақтан адамдарды көмекке шақыру.

2.Жәбірленушіге қалыпты қадаммен бару және жағдайын бақылау.

  1. «Жедел жәрдем» шақыру.

4.Қасында бос жатқан пластик бөтелкесін алып сымдарды шетке алу.

5.Жәбірленушіге кішкене қарға адым арқылы жақындау

  1. Тамыр соғуының болуына көз жеткізу және ішіне қарай бұрып жатқызу.
  2. Тамыр соғуының болуына көз жеткізу, зардап

шегушінің көкірек тұсынан ұру және жүрекке үздіксіз массаж жасау. Егер реакция байқалмаса өкпеге жасанды дем беру.

  1. Тамыр соғысының болмағандығына көз жеткізу, көкірек тұсынан соққысынан кейін жүрекке массаж жасау
  2. Тамыр соғысының болмағандығына көз жеткізу және ішіне қарай бұрып жатқызу
  3. Тамыр соғуының болуына көз жеткізу және ішіне қарай бұрып жатқызу.

 

ІІІ. Үй тапсырмасын беру

  1. Сабақты қорыту және бағалау

Баллды есептеу. Жауап берген көрермендерге сыйлық таратылады.

Топтарды мадақтау қағазымен марапаттады