Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Көмекшілер

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Көмекшілер

Мақала авторы: Мамиева Салтанат Кожаевна
Жұмыс орны: Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы, Солоновка ауылы, "Балауса" балабашасы
Лауазымы: Тәрбиеші
Порталға жариялану мерзімі: 11.01.2018
Журнал қорына жариялаған: Захарьянова Гульбаршын Какановна


Білім  беру  саласы:          «Коммуникация»

Бөлімі:                                 Сөйлеуді  дамыту.

Білімділік  міндеті:заттарды  топтастыруға,  оларды  атай  білуге (ыдыс-  аяқтар- қасық  шанышқы, кесе,  тостаған  т.б )үйрету.сұрақ –жауап  әдісі  арқылы  таныс  шығармалардың  мазмұнын  айтып  беруге  дағдыландыру.

Дамытушылық  міндеті:сөздік  қорларын  толықтыру, ойлау  қабілеттерін  дамыту.

Тәрбиелік  міндеті: үлкенге  ізеттілік  көрсетуге,  кішіге  қамқор  болуға  тәрбиелеу.

Көрнекіліктер:  ыдыс- аяқ  суреттері.

Сөздік  жұмыс: ыдыс-аяқ, қасық, шанышқы, пышақ.

Қостілділік  компоненті: ыдыс- аяқ- посуда, қасық- ложка, шанышқы- вилка.

Іс-әрекет  кезеңдері Педагогтың  іс- әрекеті Балалардың  іс- әрекеті
Мотивациялық -қозғаушылық Шаттық  шеңбері.

-Қайырлы  таң  балалар! Бүгін  күн  қандай  керемет! Кәне,  барлығымыз  бір- бірімізге  жылы  көтеріңкі  көңіл  күй  сыйлайық!

Дос  болайық  бәріміз,

Жарасып  тұр  әніміз,

Тыныштықты  сақтаймыз,

Атсын  күліп  таңымыз!

Балалар  педагогпен  сәлемдесу  рәсімін  жасап, жылы  тілектерін  айтады.
Ұйымдастырушылық- ізденістік -Балалар  сендер  үйде  сендер  аналарыңа  көмектесесіндер  ме?

-Балалар,  мен  сендерге  өздерің  сияқты  кішкентай  балалардың  аналарына  көмектесіп  жатқанын  көрсеткім  келіп  тұр. (суретті  көрсету)

 

 

«Көмекшілер»  әңгімесін  оқу.

Педагог  балаларға  «Көмекшілер»оқып  береді. Оқылған  әңгіме  мазмұнын  көмекші  сұрақтар  қоя  отырып  айтқызу.Әңгімені  қайта  оқи  отырып,  мазмұнын  балаларға  айтқызу.

Демонс.  көрнекілікті  қолдану.

-Балалар  ас  ішер  кезде  дастарханды  кім  дайындайды?

-Сендер  қайтып  көмектесесіндер?

-балалар,  мына  бала  нені  столға  қоюды  ұмытып  кетті?

-Сендер  топтарыңда  кезекшілік  міндеттеріңді  атқарасыңдар  ба?

Қалай  көмектесесіңдер?

 

 

 

 

Ғажайып  сәт:

Топқа  қонаққа  қуыршақ  Сәбина  келеді.

Ол  балалармен  амандасып,  столдың  үстінде тұрған  ыдыстарды  ажыратып  берулерін  сұрады. Шәй  ішетін  ыдыс  пен тамақ  пісіретін  ыдыстарды.

Педагог  балаларға  жұмбақтар  жасырады.

 

Өткір  жүзді  келеді,

Өте  қажет  құрал  ол,

Тұтас  затты  бөледі,

Ұсақтап та  турар  ол.

(пышақ)

 

Сабы  бар,

Басы  шатыр,

Табысын  өлшеп,

Құдыққа  тасып  жатыр.(қасық)

 

-Қасық,  шанышқы, кесе,  тостаған- ыдыс  -аяқтарға  жатады.

 

Сергіту  сәті.

Орнымыздан  тұрамыз,

Қолды  белге  қоямыз.

Бұрыламыз  оңға  бір,

Бұрыламыз  солға  бір,

Гүл- гүл  жайнап  жанамыз.

Жаттығулар  жасасақ,

Жақсы  сергіп  қаламыз.

 

Дидактикалық  ойын: «Не  артық?»

Шарты: ыдыс-аяқтың  арасынан  артық  затты  табу.

Қуыршақ  Сабина  балаларға  рахметін  айтып топтан  шығып  кетеді.

-Иа  көмектесеміз.

 

 

Балалар  суретті  қарайды.

 

Суретке  қарап  әңгіме  құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Анамыз.

 

Кесе,  қасық, шанышқылар  әкеп  столға  қоямыз.

 

-иә күнделікті.

 

 

 

 

 

 

Балалар  қуана  Сәбинаға  көмектесетіндерін айтты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қимылды  келтіріп  жаттығуларды  орындайды.

 

 

 

 

Балалар суреттегі  бейнеленген  ыдыстардың  арасынан  артық  затты табады.

Рефлекциялық- түзетушілік. Балалардың  ыдыс –аяқтар  туралы  алған  білімдерін  сұрақ- жауап  арқылы  қорытындылайды. Балалар  педагогтың  сұрақтарына  жауап  береді.

 

Күтілетін  нәтиже:

Орындайды. ыдыс- аяқтар  аттарын  қатыстырып,  сөйлемдер  құрастыру  сияқты  тапсырмаларды:

Түсінеді: ыдыстардың  не  үшін  керектігін.

Қолданады: таныс шығармалардың  мазмұнын  әңгімелей  білу  іскерліктерін.