Жұптық және топтық жұмыстар

Дене тәрбиесі
Сыздыкова Булбул Хамитовна, Жұптық және топтық жұмыстар

Мақала авторы: Сыздыкова Булбул Хамитовна
Жұмыс орны: Павлодар облысы Баянауыл ауданы №1Майқайың жалпы орта білім беру мектебі
Лауазымы: Дене шынықтыру пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 07.02.2018


Тақырыбы: Жұптық және топтық жұмыстар Мектеп: №1 Майқайың жалпы орта білім беру мектебі.
Мерзімі:    21.11. 2017 ж.     Мұғалімнің аты-жөні:  Сыздыкова Б.Х
СЫНЫП:     2 Қатысқан оқушылар саны: 20 Қатыспаған оқушылар саны:
Оқу мақсаттары 2. 3.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде  дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды
Сабақтың мақсаты Барлығы орындай алады:
Қозғалыс кеңістігінде топпен қауіпсіз жұмыс жүргізу.

Мәре сызығынан сөреге дейін қозғалыс орындау кезінде алаң кеңістігін бағдарлай алу.

Педагогтің белгісі бойынша эстафетаны бастау және аяқтау.

Доппен түзету жаттығуларын орындау.

Бағыт пен қарқынды ауыстыра отырып жүгіру.

Көпшілігі орындай алады:
 Доппен жаттығу жасау барысында дененің бастапқы қалыпын дұрыс қабылдау.

Қол мен аяқтың жұмысын үйлестіре отырып жолақтан жолаққа секіру.

Жерден кері ыршыған допты қол саусақтарын жазып ұстау.

Ойныға қатысушылардың жауырын арасына қысқан доппен тізбектеле қозғалу.

Кейбірі орындай алады

 

 

: навыки бега в медленном темпе,  выполнения общеразвивающих упражнений,  подпрыгивания на двух ногах на месте ходьбы парами .  ориентировки в пространстве     

 

 концентрировать свое внимание

 Жарыс кезінде көшбасшы рөлін атқару.

Өз іс-әрекетін жақсартуға ықпал ететін амалдар мен қозғалыс динамикасын бағалау.

Тілдік мақсат Балалар жаттығу орындау ретін сақтау дағдыларын көрсетеді; келешекте әрекетін жетілдіруге ықпал ететін өз іс-қимылы мен қозғалыс динамикасын бағалайды; қажетіне қарай сындарлы ұсыныстар бере алады.
Пәндік лексика және терминология:

 

 

 

 

 

 

түзету жаттығулары, аяқ ұшымен жүру, өкшемен жүру, қолды ұстау қалпы, эстафета, нұсқау, мәре, сөре, арақашықтық

Диалогке/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері:

 

Талқылауға арналған сұрақтар:
·       Эстафета орындау кезінде тәуекелдікті қалай азайтуға болады? Эстафеталық сипаттағы тапсырмалардың қиындығы неде? Жолақтармен секіру кезінде қандай тірек-қимыл дағдыларын пайдаландыңдар? Сендер өз командаларыңа тапсырма орындау динамикасын жақсарту бойынша қандай ұсыныстар бердіңдер? Өз үйіңнің ауласында құрбыларыңмен ойнауға қандай ойын жаттығулар ұсынасыңдар?
Себебін білесіздер ме…?
Түзету жаттығулары не үшін қажет екенін айта аласыңдар ма? Қозғалысты орындау жылдамдығы неге байланысты болатынын айта аласыңдар ма? Неліктен бүкіл команда болып қозғалу қиынырақ ? Жаттығуларды орындау ретін сақтау не үшін қажет?

 

 

Жоспар

 

 

 

 

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет

 

Оқу ресурстары
5 минут

 

 

 

 

Оқушыларға эстафета туралы біліктерін көрсетуді ұсыныңыз.Олармен бірге бүгінгі сабақтың тәртібін құрыңыз. Сәлемдесу.

Коллабаративті орта тұғызу. Оқушылар әр түрлі түсті таңдау арқылы екі топқа бөлінеді. Содан соң оларға теннис добын кезегімен бір-біріне беріп , бүгінгі күнге тілек білдіреді.

 

Бос еркін кеңістік.

 

Тапсырманы орындау сызбасы.

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар қайта сапқа тұрғызылып, бой қыздыру жаттығуларына көшеді:

—  жүру жаттығулары;

—  жүгіру жаттығулары;

—  секіру жаттығулары;

Одан әрі жалпы дамыту жаттығулары жасалынады.

Мұғалім белгі берген кезде нөмірі айтылған оқушы фишкаға дейін жүгіріп келіп қажет.

Осы тапсырма арқылы оқушыларға сабақ мақсаты айқындалады. Жаттығуларды аяқтағаннан кейін оқушылар пазл арқылы үш топқа бөлінеді және өз командасына ат қояды.

Сондай -ақ, өз нәтижелерін флипчартқа жазып отырады.

 

 

 

Секундомер.

«Баста-тоқта» белгісі ретінде пайдалануға арналған ысқырғыш.

Пазлдар.

 

Флипчарт.

 

Кәмпиттер.

Пласмас стақандар.

 

Фломастер.

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топта тұрып, әр түрлі статтық позицияларды орындайды. Яғни , эстафета түрлеріне көшеді:

1. Гимнастикалық таяқшалармен жасалынатын жаттығу.

2. Шарды аяқ ортасына қыстырып, секіріп барып, қайтарда шарды қолына ұстап келу.

3. Карточкамен жұмыс.

4. Атпен секіру.

5. Карточкадағы тапсырмаға сәйкес топ мүшелері  жануардың бейнесін постерға салып, аяқтағаннан кейін сол жануардың қимылын салуы керек. Әр топ оқушылары  бір-бірін бағалайды.

Эстафета тапсырмалары аяқталғаннан кейін ұпай сандары есептелінеді , жеңімпаз топ анықталады.

 

 

 

 

 

Гимнастикалық таяқша.

Шарлар.

Резеңке ат.

Жалауша.

 

Тапсырмамен карточкалар.

 

Фишка.

Обруч.

 

5 минут Эстафетаны  қорытындылап, балалармен бірге команданың жіберген қателіктерін талдау.

Рефлексия смайликтер арқылы жасалынады.

 

 

 

 

 

 

Смайликтер .

 

Стикер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша мәлімет
Саралау – Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары балалардың алдына қандай міндет қоюды көздейсіз? Бағалау –балалардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру

АТК және құндылықтармен байланыс

 

Өткеннің тәжирибесіне орай эстафета өткізудің тәртібін құру.

 

Команда мүшелерінің әрекеттері мен қателіктері талданады.

 

Көрсетілген қозғалыстарды орындау, эстафета тәртібінің орындалуын жүзеге асыру, командалық қимылдардың келісілуі, команда мүшелері арасындағы өзара көмек дағдылары.

 

 

·      * Пәнаралық байланыс.

·      «Қоршаған ортамен таныстыру».

·      «Математика»

·

·