Иррационал теңдеулер [Математика]
Астана қаласы №69 мектеп-гимназия Математика мұғалімі:Имбетова Г.Қ. Алгебра 8 сынып
Сабақтың тақырыбы | Иррационал теңдеулер |
Сілтеме | Жоспар |
Сабақтың мақсаты | · n-ші дәрежелі түбір · n-ші дәрежелі түбір қасиеттері |
Күтілетін нәтиже | · n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін біледі · өз бетімен шығармашылықпен жұмыстануға үйренеді · уақытты үнемдей»ді,нақтылыққа тез есептеуге дағдыланады |
Әдіс-тәсілдер | · Ойлан-бірік-бөліс,топпен жұмыс, · Сөздің жалғасын тап,қатені қағу. |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: 1.Ұйымдастыру(3 мин) 1.1.Сәлемдесу 1.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.3. Топқа бөлу 2.Математикалық сергіту (1 мин)(оқушылардың сабаққа және өмірге деген құлшынысын арттыру)
- Есептеу және жазу
- Арифметиткалық түбір
- Иррационал теңдеулерді шешу
3 . Бекіту есептері.Математикалық эстафета
- Авторды анықта
- Теңдеуді шешу
- Иррационал теңдеулерді шешу жолын түсіндіру
4.Қорытынды.Венн диаграммасы 5.Үйге тапсырма беру І.Оқушылар бүгінгі сабағымыз ойын түрінде өтеді.3 топқа бөлінеміз.Әр топ командалары бар.Олар әр оқушының жауабын тыңдап,бағалау парағына баға қояды. Мына сөзжұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымыздың тпақырыбын экраннан көре аламыз.
м | а | т | е | м | а | т | и | к | а | ||||||
к | в | а | д | р | а | т | |||||||||
а | р | и | ф | м | е | т | и | к | а | ||||||
р | а | д | и | к | а | л | |||||||||
ц | и | ф | р | ||||||||||||
и | к | с | |||||||||||||
н | о | л | ь | ||||||||||||
м | и | л | л | и | о | н | |||||||||
п | а | й | ы | з | |||||||||||
н | а | т | у | р | а | л | |||||||||
т | ү | б | і | р | |||||||||||
е | с | е | п | ||||||||||||
т | е | ң | д | е | у | ||||||||||
б | ө | г | д | е | |||||||||||
п | а | р | а | л | л | е | л | е | п | и | п | е | д | ||
б | ө | л | у |
Оқушыларға сұрақ оқылып, жауап жазылады.
- Ғылым патшасы
- Барлық қабырғалары тең төрт бұрыш
- Математикалық сан және қарапайым амалдарды оқитын бөлімі
- Түбірдің белгісі
- Кез келген сан не арқылы жазылады
- Тәуелсіз айнымалы қалай аталады
- Үшбұрышқа неше диагональ жүргізуге болады
- Сан
- Санның жүзден бір бөлігі қалай аталады
- Бүтін оң сан
- Теңдеуді шешу арқылы не табамыз
- Ойлау мен есептеу арқылы орындалатын жаттығу
- Құрамында әрпі бар теңдік
- Иррационал теңдеудің екінші түбірі қалай аталады
- Сіріңкенің қорабы қандай фигура
- Математикалық амал
II.Математикалық сергіту. Түбірдің анықтамасы, n-ші дәрежелі түбір және оның қасиетін есеп шығаруда пайдалана білу.
- Есептеңдер. 2. Көбейтіндіден түбір табыңдар.
- 1) =
- = 2)
- = 3)
- = 4)
- 5)
- = 6)
- Иррационал теңдеулерді шешіңдер.
- 5+ =x
- =x
- =0
ІІІ.Бекіту есептері.
- Авторды анықты
Әр команда өзіне берілген тапсырма бойынша кімнің сөзі екенін анықтайды. І-топ.Мен теорияның өте қызық дәлелдеуін таптым,бірақ орын жоқтықтан жаза алмай отырмын-Кімнің сөзі. І команда. Жауабы:84;5;13;-3;-2;2.
1 | Е | |
2 | А | |
3 | Ф | |
4 | М | |
5 | Р |
ІІ-топ.Ақыл ойды тәртіпке келтіретін математика,сондықтан да оны оқу керек.Кімнің сөзі? ІІ-команда. Жауабы:27;3;4;-4;4;-2;3.5.
1 | ОС | |
2 | МО | |
3 | ЛО | |
4 | СВ | |
5 | Н |
ІІІ-топ.Математика-ғылымдар патшасы,ал арифметика математика патшасы-деген нақыл сөз кімдікі. ІІІ команда Жауабы:0.5;-2;-1;1;6;1.
1 | А | |
2 | С | |
3 | С | |
4 | Г | |
5 | У |
b)Теңдеуді шешіңдер.Эстафеталық ойын. Әр команда өзінің алдындағы параққа өздеріне берілген тапсырманы бірінші оқушы бірінші жолын шығару арқылы есепті тез,нақты дұры шығарып мұғалімге тапсыру керек. в)Теңдеуді шешу жолдарын түсіндіре отырып,есептеу.Экранда күрделі теңдеуді шешу.Әр командадан бір оқушы есептің шығару жолын түсіндіріп отырады.Қалғандары дәптерге жазып алу керек. Жаңа айнымалыны енгізу керек. D=25>0 Енді у-тің орнына сан қоямыз. Тексеру. ІV.Қорытындылау,бағалау. түб.қ-р Венн диаграммасы
Шек қою | Иррац өрнектер | Иррац теңдеу |
дәрежелік өрнекпен жұмыс Бағалау парағы
№ | Оқушының аты-жөні | 1-қазан | 2-қазан | 3-қазан | қорытынды баға | ||
1 | І | ІІ | ІІІ | ||||
2 |
Үйге тапсырма №126 (1,4)