Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Информатика пәнін бағдарлы оқытуда таңдау курстарының рөлі

Информатика
Информатика пәнін бағдарлы оқытуда таңдау курстарының рөлі

Мақала авторы: Тлегенова Жанат Мұрасқалиқызы
Жұмыс орны: Атырау облысы, Индер ауданы,М.Әуезов атындағы орта мектеп
Лауазымы: жоғары санатты информатика пәнінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 31.01.2017
Журнал қорына жариялаған: Тлегенова Жанат Мұрасқалиқызы


Бағдарлы оқыту – білім беру үрдісінің құрылымын, мазмұнын, ұйымдастырылуын өзгерте отырып, оқушының  бейімділігін, қабілетін, қызығушылығын  ескеріп, жоғарғы сынып оқушыларының  өздерінің кәсіби білім таңдауына, оқуларын ары қарай жалғастыруына жол ашатын білімді саралап, даралап  берудің негізгі құралы.[1,3]

Ақпараттық және телекоммуникациялық  технологияларды игеру қазіргі заманда әрбір жеке тұлға үшін  оқу және жазу қабілеті сияқты сапалармен бір деңгейде тұратын және әрбір адам үшін қажетті шартқа айналды. Алынған білім мен дағдылар бұдан әрі көптеген жағдайда қоғамның даму жолдарын анықтайды. Бұл өскелең ұрпақты ақпараттық қоғаммен зиялы қарым-қатынасқа оқытып,   тәрбиелеуге және ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға жағдай жасайды.  Осы міндеттерді іске асыру мақсатында қазіргі кезде жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылардың  қызығушылығы, ынтасы мен қабілеттілігін ескере отырып, жоғары сынып оқушыларын олардың білімін ары қарай жалғастыру, болашақ мамандық таңдауына жағдай жасау үшін бағдарлы оқыту курсы  қолға алынуда.

Бағдарлы оқыту – жеке тұлғаға бағдарланған оқу үрдісін іске асыруға бағытталған. Мұнда оқушының жеке білім траекториясын таңдау мүмкіндігі артады.

Қолданбалы курс және таңдау курсы – бағдарлы оқыту жүйесінің маңызды рөлін атқарады.

Қолданбалы курс – оқу жоспарының жаңа элементі және  оқушылардың әртүрлі қызығушылығын  қанағаттандырады. Жақсы жоспарланған қолданбалы курстан  оқушы өз қалауымен бір білім саласында білім алуына болады.

Таңдау курстары  оқушылардың  талап-тілегін,  қызығушылығын қанағаттандыруға  арналған.  Олар  таңдалған  сыныптың  бағыты  мен  бағдарына  байланысты  болуы да,  болмауы да мүмкін. Таңдау курстары оқыту бағдар аясында тыс жүзеге асырылатындықтан, оларға бір сынып оқушыларының барлығы қатысуы міндетті емес. [2,4]

Информатика пəнінің мұғалімдері информатиканы бағдарлы оқытудың қазіргі тұжырымдамасымен таныс болуы тиіс; информатиканың бағдарлы, қолданбалы, таңдау курстарын қазіргі техникалық, программалық жəне əдістемелік қамтамасыз етуге сай шығармашылықпен оқытатын білім, іскерлік жəне дағдылармен қамтамасыз етілуі тиіс; информатика пəнінің мұғалімдері өз бетімен информатиканың бағдарлы, қолданбалы, таңдау курстарын жобалай білуі жəне оқушыларды дербес оқыту траекториясын жоспарлай білуі тиіс. [3,3]

Енді, жаратылыстану–математика бағыты бойынша «Macromedia Flash және дизайн» таңдау курсының бағдарламасын ұсынғым келеді.

Бүгінгі таңда технологияның қарқынды дамуына байланысты компьютерлердің графикалық мүмкіндіктері күннен-күнге үлкеюде. Қазіргі компьютерлердің мүмкіндігіне байланысты программалар да аз жасалып жатқан жоқ. Соның ішінде, анимация жасауда көп қолданысқа ие Macromedia Flash программасы. Бұл программаны көбінесе Web-сайттарды құруда  көп қолданады. Соңғы кезде электронды оқыту өнімдері нарығында, Macromedia Flash технологиясы негізінде жасалған және тәжірибесі жоқ компьютер қолданушысына программалық өнімдер жасау мүмкіндігін беретін оқу құралдары мен мультимедиялық оқулықтар саны көбейіп барады. Қазір Macromedia Flash-технологиясы ең жаңа және кең қолданылып жатқан технология болып табылады.

 

 

Курстың  тақырыбы: Macromedia Flash және дизайн

Курстың мақсаты:

Компьютерлік жүйелер архитектурасын, компьютерлік жүйелерде жұмыс жасау тәсілдерін, сонымен қатар компьютерлік жүйелер ресурстарына қол жеткізу әдістерін зерттеуге үйрету.

 

Міндеттері:

  • Компьютерлік жүйелер архитектурасын, олардың түрлері мен мүмкіндіктерінің  негіздерін  зерделеу;
  • Ақпаратты сақтау және түрлендірудің теориялық негіздерін  меңгерту;
  • Компьютерлік жүйелердегі ақпарат алмасудың теориялық негіздерін меңгерту;
  • Ақпаратты сыртқы тасымалдауыштарда сақтау және олардағы мәліметтерді қорғау әдістерінің негіздерін меңгеру;
  • Компьютерлік жүйелерде жұмыс істеу үшін практикалық дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже:

Macromedia  Flash  бағдарламасын  меңгерген және оны кәсіби мамандығына қолдана алатын тұлғаны тәрбиелеу.

 

ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДІК ДЕҢГЕЙІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

 

Білуі тиіс:

  • Компьютерлік жүйелер архитектурасын;
  • Компьютерлік жүйелерде жұмыс істеу тәсілдерін;
  • Компьютерлік жүйелердегі ақпарат алмасудың теориялық негіздерін;
  • HTML-тілінің қарапайым тегтерін;
  • Web-парақтарды ашу және дизайнын құруды.

 

Меңгеруі тиіс:

  • Macromedia Flash жүйесімен жұмыс істеуді;
  • Macromedia Flash  МХ  технологиясының айырмашылығын;
  • Macromedia Flash командаларының қызметін;
  • Macromedia Flash –тің принциптері мен мүмкіндіктерін,
  • Flash-те анимация құру тәсілдерін;
  • Macromedia Flash  программасында фильм жасау тәсілдерін;
  • HTML тілін пайдаланып, Web-парақтар құруды;
  • Web-парақтарға Macromedia Flash программасында жасалған файлдарды               жүктеуді.

 

Түсіндіре алуы тиіс:

  • Векторлық графиканы пайдалана білуді;
  • Flash-фильмдегі іс-әрекеттерді басқаруды;
  • Анимация мен мультипликация ұйымдастыру негіздерін;
  • Мультимедиалық фильм құрастыруды;
  • Компьютермен жұмыс істеудің дағдысын.

 

Сағат жүктемесі: аптасына 1 сағаттан, барлығы 34 сағат.

 

Курс бағдарламасының тақырыптық-мазмұндық бөлігі

 

Macromedia  Flash технологиясына кіріспе (1 сағат)

Үлкен көлемді ақпаратпен  алмасу, анимациялық (қозғалыстағы бейнелер қатары) ақпаратпен жұмыс істеу, үлкен көлемді жадыны қажет етуіне байланысты мәліметтердің көлемін қысқартуға мүмкіндік беретін  Flash технологиясын  пайдалану тиімді.

Компьютерлік графика (1 сағат)

Компьютерлік графика — әртүрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен  алуды қарастыратын информатиканың негізгі саласы.

Қазір танымал программалардың ешқайсысы компьютерлік графикасыз жұмыс істемейді. Статистикаға сүйенсек, жаппай қолданыста жүрген программаларды жасап шығарушы бағдарламалық ұжым қызметкерлері жұмыстарының  90 пайыз уақытын осы графикамен шұғылдануға жұмсайды.

Қазіргі  компьютерлік графика тек көркемдеу мен безендіру үшін ғана емес, ғылым мен медицинаның барлық саласында, коммерциялық  және әкімшілік қызмет орындарында алуан түрлі ақпаратты көрнекі түрде көрсету үшін сызбалар, графиктер, диаграммалар жасау үшін қолданылады.

Macromedia  Flash программасы (25 сағат)

Бүгінгі таңда технологияның қарқынды дамуына байланысты компьютерлердің графикалық  мүмкіндіктері күннен-күнге ұлғаюда, соның ішінде, анимация жасауда көп қолданысқа ие Macromedia  Flash программасы. Бұл программаны көбінесе Web-сайттарды құруда қолданады. Macromedia  Flash технологиясы тәжірибесі жоқ компьютер қолданушысына программалық өнімдер жасау мүмкіндігін беретін оқу құралдары мен мультимедиалық оқулықтар құрастыруға мүмкіндік береді. Қазір Macromedia  Flash технологиясы ең жаңа және кеңінен қолданылып жатқан технология болып табылады.

HTML форматы (7 сағат)

Web-дизайн, жүйелік программалаушы, әкімшілік және т.б. мамандардың қажет екендігін түрлі жарнамалардан, ақпарат құралдарынан көруге болады.

Мектеп бітірушілер компьютерлік сауаттылықты меңгеріп  шығады, бірақ келешекте олар бағдарламашы, инженер, жүйе әкімшісі  болуы міндетті емес. Дегенмен, кез-келген шығармашылық мамандық сізден қазіргі заманға сәйкес компьютерлік технологияларды меңгеруді талап етеді. Мысалы, Web-сайттардың күрделі білімдік, ғылыми, коммерциялық мүмкіндіктері.

 

Практикалық  жұмыстар

  1. Құрал-саймандармен түрлі әрекеттер орындау,
  2. Жұмыс аймағына векторлық бейнелерді орналастыру.
  3. Бейнелерге түрлі мәтіндер жазу.
  4. Мәтіндер мен бейнелерге анимация қою.
  5. Анимациялық суреттерге дыбыс қою.
  6. HTML-тілінде құжат құру және анимациялық суреттерді орналастыру.
  7. Web-беттің дизайнын ұйымдастыру.
  8. Сайт жобаларын ұсыну.

 

Пән аралық байланыстар

Сызу және сурет – компьютерлік графикамен жұмыс жасау кезінде түрлі сызбалар қолданылады. Түрлі нысандарды салу мақсатында пайдалану.

Информатика – ақпараттық кеңістікке  еркін бойлап, қолданбалы бағдарламалар көмегімен түрлі ақпараттарды жазу.

Ағылшын және орыс тілі – компьютер тілдерін толық меңгеру және қолдану жүйесін жасау.

 

Білімді меңгеру деңгейін бақылау

Оқушылардың білім, білік дағдысы тоқсандық, тарау тестілері және деңгейлік тапсырмалар арқылы тексеріледі.

Әрбір тарау соңында оқушылардың білім, білік дағдылары  электрондық жүйеде дайындалған 50-60  сұрақтан тұратын  тест бойынша жүргізіледі. Сұрақтардың  жеңіл және күрделілігіне байланысты 1  сұрақ  3-5  ұпай аралығында бағаланады.

Жұмыстың практикалық бөлімінде қолданбалы курстардың мазмұны мен оқыту әдістері беріліп, мысалдар арқылы көрсетіледі. Жалпы білім беретін орта мектептерде бағдарлы оқыту үрдісін ұйымдастыру, оның   оқу-әдістемелік жүйесі енді ғана қалыптасып келеді. Сондықтан, жұмыста қарастырылған материалдар орта мектептегі информатика пәні мұғалімдері мен бағдарлы оқытумен айналысып жүрген ізденушілерге септігін тигізері анық.

Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің дамуымен тығыз байланысты. Сондықтан да ақпараттық қоғамға қажетті білімді ұрпақты дайындауда бағдарлы курстарды оқытудың пайдасы мол деп есептеймін.