Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы [История Казахстана]

Автор статьи : Шаршаған Б.
Организация : Жаңаөзен қаласы, Жаңаөзен мектеп лицейі
Должность : тарих пәні мүғалімі
Дата : 07.05.2020
Издатель : Айман Б., Автор
Редакционная коллегия: онлайн нұсқада ғана жариялауға рұқсат етілген

Қысқа мерзімді жоспар Пән: қазақстан тарихы Мектеп: Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Жаңаөзен мектеп-лицейі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырларда дамуы Күні: Сынып: 6 Мұғалімнің аты-жөні: Бекталиева Шаршаган Жұмағалиқызы Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы Сабақ негізделген оқу мақсаттары 6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік құзіреттілік Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Алдыңғы оқу Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы Сабақтың жоспары Жоспарланған Уақыт Сабақ барысы : Басталуы 3 минут Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушылар қолдарындағы билет номерлері бойынша топ топқа отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 1-топ: «Хақназар хан» 2-топ: «Тәуекел хан» 3-топ: «Есім хан» Алдыңғы білім 10 минут Білу және түсіну Үй тапсырмасы Сандар сөйлейді. р/с Жылдар болған оқиғалар 1. 1580-1582жж. 2. 1582ж.маусым айы 3. 1582-1598жж. 4. 1583ж. 5. 1598ж.жазында 6. 20 күн 7. XVIғасыр аяғы «Аквариум» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен стикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) 1. Қасым хан қайтыс болғаннан кейін қазақ хандығының жағдайы қандай болды? ........................................................................................ 2. Хақназар хан қай жылдары билік етті? ........................................................................................ 3. Хақназар хан Моғолстан ханы Абд ар-Рашидпен неліктен соғысты? ........................................................................................ 4. Хақназар хан «дос болып, өзара көмектесу» жөнінде «ант беріскен шартты» кіммен жасасты? ........................................................................................ 5. 1569-1573 жылдары Қазақ хандығына келген орыс елшілері? ........................................................................................ 6. 1580 ж Ташкент билеушісі Баба сұлтан неліктен Хақназар ханды өлтіртті? ........................................................................................ 7. Шығай хан қалай қайтыс болады? ........................................................................................ «Фудбол» ойыны Шығай ханның баласы? Бұхараның ханы кім? Тәуекел хан көп әскермен Абдаллах хандығына шабул бастап қайсы қалаларды басып алды? 1582 жылы Тәуекел сұлтан бастаған қазақ әскерлері кімді өлтірді? Оқулық, мәтіндер. Жаңа білім 10 минут Қолдану Жаңа тақырып: Есім хан билігі кезіндегі қазақ хандығы билігінің нығаюы Бейнебаян түсіндіру. жеке жұмыс жүргізу. Жаңа сабақ.«Қызыққа толы сандықша» түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар Ортасы 7 минут 1-тапсырма. «Есім ханның ескі жолы» тіркесінің мәні неде? Дискриптор: Есім ханның ескі жолында не айтылғанын анықтайды. 2.Тапсырма: Деңгейлік тапсырма 1)Есім хан ұстанған мақсат 2)Тұрсын хан мен Есім ханның арасындағы ұрыстың шығу себебі. 3)1627 жылы қазақ жеріне жиі жорық жасаушылар кімдер еді? Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут Ой қорыту «Білімді адамға сыйлық бар» ойыны 1.Қазақ хандығының саяси билігін нығайту үшін Есім хан қандай шараларды жүзеге асырды? 2.«Қатаған қырғыны» деп неге аталды? 3.Есім ханның Шығыс Түркістан туралы саясатының толық іске аспауының себептері? 4.Есім хан мен Тұрсын хандар арасындағы таластың себебі неде? 5.Есім хан елдің экономикасын нығайту жолында қандай әрекет жасады? Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. Бағалау 5 минут Рефлекция «Білім қоржыны» кері байланыс Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады Қосымша ақпарат Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?