Attention: Information about the quality of the article, certificate, reference and journal types are available only to the author of the article or correspondent of the journal.

Жарықтың электромагниттік табиғаты

Physics
Жарықтың электромагниттік табиғаты

Author: Ишанова Қарлығаш Биганиевна
Job: И.Әбдікәрімов атындағы аграрлық техникалық жоғары колледжі
Position: физика пәнінің оқытушысы
Date of publish: 13.03.2022
Publisher: И.


 Бөлімі:

Толқындық оптика

Сабақтың тақырыбы:

Жарықтың электромагниттік табиғаты. Жарықтың жылдамдығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.6.1.1 – жарық жылдамдығын анықтаудың зертханалық және астрономиялық әдістерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Жарық сигналдарын тасымалдауда оптоталшықты

технологияның артықшылығын түсіндіру;

Жарықтың интерференция, дифракция және поляризация құбылысын талдай   отырып, эксперимент арқылы жарықтың электрмагниттік табиғатын дәлелдеуді үйрену

Жарықтың табиғатына деңгейлік тапсырмаларды өз бетімен орындау

Бағалау критерийлері

 

 

Жарық сигналдарын тасымалдауда оптоталшықты технологияның артықшылығын түсіндіруді біледі;

Жарықтың интерференция, дифракция және поляризация құбылысын талдай   отырып, эксперимент арқылы жарықтың электрмагниттік табиғатын дәлелдеуді үйренеді.

Жарықтың табиғатына деңгейлік тапсырмаларды өз бетімен орындай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Сұрақтарға жауап беру:

1.Заманауи физикада жарық табиғаты туралы қандай көзқарастар бар? Бұл көзқарастардың авторлары кімдер?

2. Ең алғаш жарық жылдамдығын анықтаған

кім?Қандайәдіспенанықтад

Сұрақ жауап әдісі бойынша білім алушылардың өтілген сабақ бойынша білімдері тексеріледі.

 

Дискриптор:

-Берілген сұрақтарға жауап береді

Физика 11

Арман ПВ баспасы

Жаратылыстану математикалық

бағыт

§18  Жарықтың электромагниттік табиғаты

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

1-тапсырма:

Майкельсон қондырғысын қолданып, жарықтың жарықкөзінен бақылаушыға дейінгі

қашықтықты жүріп өткен уақытынқалай анықтауға болады?

Білім алушылар сұрақтарға жауап береді

 

Дескриптор

-Тапсырманы орындайды

 

 

 

Презентация

 

Жеке жұмыс

16 мин

2-тапсырма

124-суретте берілген А.Майкельсон қондырғысынқарастырыңдар. И.Физо қондырғысымен салыстырыңдар.Қолданылған қондырғылардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары неде?

 

Дескриптор:

-Қолданылған қондырғылардың ұқсастықтары мен айырмашылықтар неде екенін анықтайды

 

ДК экраны

Презентация

 

Сабақтың соңы.

 

 

Рефлексия

 

Білім алушыларға нұсқаулық

Төмендегі сұрақтарды жұбыңмен пікір алмасып жауап бер:

A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет алдыңыз?

B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз?

Нәтижені талдайды.

Бір бірімен пікір алмасады.

Білім алушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

Тапсырма орындауға қажетті

құралдар.

 

List of portals for teachers and students

  1. Linguistic Olympiads - https://wonder.zti.kz
  2. Olympiads on the basics of primary education - https://kokon.kz
  3. Cyber Olympiad in Italian drafts - https://doiby.zti.kz
  4. Intellectual Cyber Chess Olympiads - https://chess.zti.kz
  5. Competitions, conferences, olympiads - https://kzu.kz
  6. Republican competitions, courses, conferences, and olympiads, and courses - https://ukz.kz
  7. Intellectual competitions, conferences, and olympiads - https://tarim.kz
  8. The methodical journal for teachers - https://adisteme.kz
  9. Republican Distance Olympiads – https://clever.zti.kz
  10. Competitions, conferences, olympiads - https://talimger.kz
  11. Smart Library - http://w.zti.kz/crviy