Attention: Information about the quality of the article, certificate, reference and journal types are available only to the author of the article or correspondent of the journal.

Жаңартылған білім аясында білім алушыларға сәттілік

Basics of primary education
Жаңартылған білім аясында білім алушыларға сәттілік

Author: Оразбаева Айгуль Мадетовна
Job: Павлодар облысы Баянауыл ауданы №1Майқайың жалпы орта білім беру мектебі
Position: Пилоттық жобадағы бастауыш сынып мұғалімі
Date of publish: 07.02.2018
Publisher: Зауреш К.


Бастауыш білім – үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы. Адамдық бітімнің бір қыры білім алу болса, оған жаңа мазмұн, тың сапа беру егеменді еліміздің басты талабы болып отыр. Біздің басты міндетіміз- жаңа заман  үрдістеріне сәйкес ғылымның мол жетістіктерімен қаруланған, алған білімдерін әлемдік талаптармен үндестіре алатын, мәдени дүниетанымы, көзқарасы қалыптасқан, бәсекеге қабілетті жастарды тәрбиелеу.

№1 Майқайың жалпы орта білім беру мектебі 2015-2016 оқу жылында жаңартылған білім беру мазмұны аясында 12 жылдық білім алу обробатциясына көшіп отыр. Жаз айында Астана қаласына бес жұмалық оқуға бардым.

Тақырыбы: « Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытатын мектептердің бастауыш сынып мұғалімдерініңи біліктілігін арттыру» бағдарламасы бойынша , « Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалау жүйесін енгізу».

Мектебіміздің 12 жылдыққа енгізілген бес сыныптың бірі менің сыныбым. Қазір сабақтарымызда жаңа технологияны пайданалана отырып, қашан және қай тоқсанда бала білімінің белгілі бір деңгейіне, кезеңіне, баспалдағына жетіп, дағды қалыптасуын анықтауды алдыма мақсат етіп қоямын. Сол әдіс- тәсілдерден мысалға айтатын болсақ:

«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі көбіне үй тапсырмасын тексеруге тиімді,уақытты үнемдейді. Мәтінмен жұмыс кезінде «Құрылысшы» ойыны әдіс- тәсілін пайдаланам. Мәтін топқа толықтай таратылып, оқушылар оқып танысады. Одан кейін мәтін бөліктері таратылып, берілген уақытқа мәтінді толықтай құрастырады.

Сабақтың қорытынды кезеңінде, «Өрмекшінің өрмегі» әдіс- тәсілін аламын. Онда бір оқушы жіптің бір ұшын ұстап, бүгінгі сабаққа байланысты сұрақ қояды да, жауабын алады. Солай жалғаса береді. Алайда, әр баланың жеке қабілетін анықтап, оны сол бағытқа жетелеу, әр ұстаздың парызы деп есептеймін.

List of portals for teachers and students

  1. Linguistic Olympiads - https://wonder.zti.kz
  2. Olympiads on the basics of primary education - https://kokon.kz
  3. Cyber Olympiad in Italian drafts - https://doiby.zti.kz
  4. Intellectual Cyber Chess Olympiads - https://chess.zti.kz
  5. Competitions, conferences, olympiads - https://kzu.kz
  6. Republican competitions, courses, conferences, and olympiads, and courses - https://ukz.kz
  7. Intellectual competitions, conferences, and olympiads - https://tarim.kz
  8. The methodical journal for teachers - https://adisteme.kz
  9. Republican Distance Olympiads – https://clever.zti.kz
  10. Competitions, conferences, olympiads - https://talimger.kz
  11. Smart Library - http://w.zti.kz/crviy