Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Екібастұз

Бастауыш сынып
Екібастұз

Мақала авторы: Косжанова Меруерт Муслумхановна
Жұмыс орны: Б. Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектебі
Лауазымы: Педагог
Порталға жариялану мерзімі: 01.02.2017
Журнал қорына жариялаған: Косжанова Меруерт Муслумхановна


Сабақтың тақырыбы: Екібастұз
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға Екібастұз туралы түсінік беру, өз ойларын ортаға салу және әр тақырыпқа екі жақты талдау жасап, оқушыларды пікір-таласқа қалыптастыру.Өз Отанын қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың міндеті: Өзіндік пікір айтуға үйрету, сөздік қорын байыту, қиялын дамыту, дүниетанымын кеңейту.
Сабақтың нәтижесі:   Түйінді идеялар:  Мәтін мазмұнын түсініп, адам жасының ерекшеліктеріне мән бере отырып, айтылған ойға, үлкеннің сөзін тыңдай білуге,өзгелердің пікірімен санаса білуге үйрету. Отанына құрметтеуге  баулу. Өмірде  адал, батыл болуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі-тәсілдері: Топтық, жұптық.
Сыныбы: 2«А» сынып

Уақыт Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданыла-тын ресурстар
 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

5 минут

 

Кіріспе

Психологиялық дайындық.

Бүгіні біздің сабағымыздың ұраны:

Әр бір адам туысым, досым, жұрағат,

Әр бір сабақ үйрену, ұғу, ұлағат

Әр бір ісің тірлік, тірек, адамдық

Әр бір сөзің шындық, бірлік, адалдық.

Осындай жақсы көңіл күймен бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

Топқа бөліну:

Бүгінгі сабақ күнделікті сабақтан ерекше, сондықтан мен сендерді топқа бөліп отырғызғым келеді.

1 — Топ: Алғырлар

2 — Топ: Зеректер

3 — Топ: Білгірлер

Енді осы өздеріңнің топтарыңнын ішінен лидер, баяндамашы,  уақыт сақшысы, бақылаушы,  хатшы болып тағайындап аласыңдар.

Үй тапсырмасын сұрау.  Мозайка әдісі:

Ақынның  « Алатау — тау атасы » дегенді қалай түсінесіңдер?

2.Өлеңдегі тау сипаты дегенді қайталап оқы.

3.Рекорд дегенді қалай түсінесің?

«Алатау» тақпағынан ұнаған шумағыңды жаттап келу.

Ой тастау:

Жұмбақ

Аты оның екі, үш бастан құралады,

Ұят қой білмегенің бұл қаланы,

Ол берген көмір менен жылуменен

Сан қала өндірістер нұрланады.

/Екібастұз/

Қызығушылығын ояту:
Біз бүгінгі сабағымызда Екібастұз қаласына саяхатқа шығамыз. Ол үшін біз сендермен бейне фильм  көреміз.

Ал  енді біз Екібастұз қаласы туралы  қысқаша мағлұмат алдық.

Енді біз білімімізді ары қарай жалғастыру үшін оқулықтың 62- бетіне назар аударайық.
 Кітаппен жұмыс:

Мәтінді мәнерлеп оқып. Жеке, жұппен, топпен жұмыс жасау.

 

 

Балалар хормен айтады.

 

 

 

 

Балалар жылдам әрекеттер жасап топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

Балалар өз ойларын айтып өтеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

Бүгінгі сабақта оқушылардың білімдерін бағалау үшін әр дұрыс жауапқа жұлдызшалар беріліп отырады, сабақтың соңында жұлдызшаларды есептеу арқылы  бағалаймыз.

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

 

Плакаттар, маркерлер,

Түрлі-түсті қағаздар.

АКТ қолдану

 

 

5 минут

 

 

 

5 минут

 

Танысты-рылым

 

Эксперт парағына жауап беру.

1.     Мәтін мазмұнында айтылған қара домалақ тастар не деп ойлайсыңдар?

2.     Қазақстанда тағы қандай көмір шығаратын жер туралы білесің?

3.     Екібастұз жерінде көмірдің табылуына кім немесе не себеп болды?

4.     Екібастұз Қазақстанның қай өңірінде орналасқан?

5.     Саудагерлер бұл жерге тұз қалдырмаса не болар еді?

6.     Аяқ астынан көмірдің табылуын үлкен оқиға не жаңалық деп есептеуге бола ма?

Дәптермен жұмыс.

Адырлы дала – төбелі  жерлер.

Шөпшек/ шөмшек/ -қураған бұта, шөптердің қалдығы

Сергіту сәті.

Интерактивті тақтадан көңілді музыка қойып, қимылдарды қайталау.

 

Балалар топпен бірлесіп әрекеттер жасайды.

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

Негізгі бөлім

 

 

-Адам өміріне не қажет? Топтастыру

-Бұл біздің өмір сүруіміз үшін қажетті нәрселер. Дүниетанумен байланыстырар болсақ,адам өміріне қажетті нәрселер не? -Осылардың әрқайсысын біз қайдан аламыз?

-Ең алғашқы адамдар отты қалай тұтатқаны,отты қалай ойлап тапқаны туралы не білесің?  (Қысқаша мағлұмат беру)

-Жылуды неден аламыз?Мысалы: Күннен,шөп-шалам,сексеуіл,ағаш,тезек,газ,ток көздерінен,жанаржағармай жағу арқылы,таскөмірден)

-Осы аталған жылу түрлерін пайдалану ретін ең алғашқысынан бастап қалай орналастырар едің?

-Қайсысының жылуы қатты әрі ұзағырақ жанады деп ойлайсың?

-Таскөмірді қайдан алатынымыз туралы не білеміз? Қазақстан картасымен жұмыс.

-Картада таскөмірді қандай белгімен белгілейді?Картамен жұмыс жүргізу.

-Қазақстанның тағы қандай қалаларында көмір өндіреді екен?

-Көмір өндіретін орынды,өндіруші адамдарды кім деп атаймыз?

Оқушылар өзара алған білімдерін топта толықтырады, талдайды, қорытындылайды.

Жұппен жұмыс кезінде өздерінің білімдерін сынайды. Бір біріне сыни көзқараспен қарайды.

Жұптық жұмыс. 

Аяқ астынан көмірдің табылуын үлкен оқиға не жаңалық деп ойлайсың ба?
Жұптық жұмыс жасай отырып, өз-ара талдау.

 

Балалар жылдам арекеттер

жасайды.

 Бағалау критерий

 

Формативті бағалау.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

Қорытынды

Сұрақ-жауап арқылы сабақты қорыту.

Үйге тапсырма:  оқу, түсінігін айту.

Рефлексия: 

Не білдің?

Не үйрендің?

Не білгің келеді?

 

 

Бір оқушы барлық топтардан сұрақ қойып не түсінгендерін сұрап шығады.

Нақты жауап береді

 

 

Формативті бағалау.

 

Жиынтық бағалау.