Мурат Журинович 1941 жылдың 7 желтоқсанында Оңтүстік Қазақстан облысы Арыс жерінде дүниеге келген.
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің, Мәскеу химиялық технологиялар институтының аспирантурасының түлегі. Қазақстан ұлттық ғылым академиясының Президенті, ғылым докторы, профессор, академик. Электрохимия саласының беделді ғалымы. Мемлекет және қоғам қайраткері. 1985 ж. бері мемлекеттік органдар мен мекемелерде, қоғамдық ұйымдарда бірінші басшы қызметін (министр, ректор, директор, президент) абыроймен атқарып келеді. Әлемге әйгілі болған мыстың нанодисперстік ұнтағын электрохимиялық әдіспен өндірудің авторы. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері үшін елеулі мемлекеттік және халықаралық наградалармен марапатталған. Академик Мурат Журинович ел мақтанышы, ұстаздар үлгі тұтар ғылым мүсіні.
...

Материалдарды жариялау мақалалар, шолулар, қысқа хабарламалар, сұхбаттар, хаттар түрінде жүзеге асырылады. Редакцияға келген материалдар рецензиялау, түзету енгізуден (әдеби) және түпкілікті мәтінді авторлармен келісу рәсімдерінен өтеді. Журналға білім беру саласына қатысты кез-келген мақала журнал айдарларына сәйкес қабылданады.

Журналға жариялау үшін ұсынылатын материалдар келесі талаптарға сәйкес болуы тиіс:

мақала көлемі 1000 таңбадан кем емес, 6000 таңбадан аспауы тиіс. А4 форматымен есептегенде мөлшермен 2-10 бет мәтінге тең.
мақаланың материалында автордың аты-жөні, лауазымы, байланыс нөмірі, электрондық поштасы, мақала атауы тиіс;
мақала авторы міндетті түрде пайдаланылған әдебиеттің тізімін көрсетеді; Интернет желісіндегі электрондық анықтамалық жүйелерден (мұндай жүйенің атауы және тиісті тарауы көрсетілген) және ресурстардан алынған мәліметтерге сілтемелер мүмкін; мәтіндегі нұсқама белгісі тыныс белгілерінің (нүкте, үтір, қос нүкте, нүкте үтірмен) алдында қойылады;
мақалалар мәтін күйінде ғана қабылданады;

Автор Журналда жариялауға материалдарды ұсыну арқылы өзінің материалының "Әдістеме" журналы сайтында (www.adisteme.kz) және Зияткерлік технологиялар институты сайтында (www.zti.kz) жарияланатындығына, сонымен бірге мақалаларды мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде аударылатындығына келісетіндігін білдіреді.

Мақала авторларынан мақаланы Журналда жариялағаны үшін міндетті ақы алынбайды. Мақала үшін авторлық гонорар төленбейді.

Мақала авторлары, Журнал иесі өздері пайдаланылатын зияткерлік меншікке авторлық және өзге құқықтарды сақтауға міндетті. Мақалаларды жариялаған кезде мақаланың мазмұнын бұрмаламайтындай етіп қысқартуға және түзету енгізуге рұқсат етіледі. Ешкім Журнал мақұлдамаған мақаланы Журналдан оны жариялауды талап етуге құқылы емес.
...

Динара Болатхановна Алматы облысы, Көксу ауданы Балпық би ауылында дүниеге келген. Алматы қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің түлегі. Еңбек жолын Ал-маты қаласы, Әуезов ауданы № 113 гимназиясынан бастап, 2010-2011 жылдары қызмет еткен. 2011 жылдан бері Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназияда технология пәнінің мұғалімі. Сонымен қатар, мұғалім шәкірттері қалалық көрме жеңімпаздары. Халықаралық пән олимпиадасының жеңімпаздары болып табылады. Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етуде. ...

Атырау облысында дүниеге келген. КСРО Еңбек сіңірген қайраткері, педагогика ғылымдарының докторы, профессор. КСРО педа-гогика ғылымдары акаде-миясының және Қа-зақстан ұлттық ғылымдар академиясының академигі. Білім және ғылым саласындағы еңбек жетістіктері негізінде «Қазақстан Республика-сының Мәдениет қайраткері», «Еңбек ері», «КСРО ғылымының еңбегі сіңген қайраткері», «КСРО білім беру ісінің үздігі» төсбелгілерімен марапатталған. Н.К.Крупская мемлекеттік пре-миясының иегері.
«Қазақстан ұстаздары» қоғамының құрметті мүшесі, ғылыми кеңесшісі. Республикалық және халықаралық конкурстар мен конференциялар-дың педагогикалық сарапшысы.
...

ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ 1953 жылдың 17 мамырында Алматы қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институт бітірген. КСРО-ның Қытай Халық Республикасындағы елшілі-гінде диплом алдындағы тағылымдамадан өткен. 1983-1984 жылдар аралығында Бейжің лингвисти-ка институтында тағылымдамадан өтті. 1992 жылы Ресей Федерациясы Сыртқы істер министрлі-гінің Дипломатиялық академиясын тәмамдаған.
Саяси ғылымдарының докторы. Дүниежүзілік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары академиясының толық мүшесі. Қауіпсіздік жөніндегі Мюнхен конференциясы «Ғұламалар кеңесінің» мүшесі. Шэньчжэнь университетінің (ҚХР) және Ресей Федерациясының Сыртқы істер министрлігі Дипломатиялық академиясының құрметті профессоры.
...

Елена Николаевна родилась 20 марта 1989 года в поселке Боровское, Мендыкаринского района, Костанайской области. В 2011 году окончила Костанайский государственный педагогический институт по специальности бакалавр информатики. Работает с детьми в возрасте с 3 по 11 классы. Очень любит детей и свою работу. Её педагогическое и жизненное кредо можно заключить в притче. «Жил-был человек, который решил проверить мудрость своего учителя. А испытать он его решил таким образом: поймать бабочку, зажать её в кулаке и спросить у учителя о том, живая она или мёртвая. Если учитель скажет, что бабочка живая, то он незаметно сожмёт кулак и покажет мёртвую бабочку, а если учитель скажет, что бабочка мёртвая, то он раскроет кулак и выпустит бабочку на свободу. Таким образом, любой ответ учителя будет неправильным, и тогда все увидят, кто же действительно мудр. Поймал человек бабочку, зажал её в кулаке и пошёл на площадь, где учитель беседовал со своими учениками. Подойдя ближе, он сказал: «Учитель, ты мудрый, ты всё знаешь. Ответь, в моём кулаке бабочка живая или мёртвая?» Учитель посмотрел на него и ответил: «ВСЁ В ТВОИХ РУКАХ, ЧЕЛОВЕК». https://kzu.kz/negodiaeva-elena.html ...

Мұғалімдер күнімен құттықтаймыз! Отбасыларыңызға амандық, жұмыстарыңызға педагогикалық жетістіктер мен шығармашылық табыстар тілейміз! ...

Добрый день!

Зачем мы сделали сайт с олимпиадами для школьников и детских садов и продолжаем им заниматься уже 7 лет?

Ответ простой: кому-то нравится играть в компьютерные игры в интернете, ну а нашей аудитории нравится участвовать в интеллектуальных конкурсах и узнавать что-то новое! Мы хотим дать возможность максимальному количеству детей участвовать в интеллектуальных активностях.

Олимпиады по разным дисциплинам как раз и являются такими активностями!
...

Учебное пособие "English Topics" можно увидеть на различных книжных полках всемирно известных торговых брендов как AMAZON, EBAY, FLIPKART, FRUUGO и т.д. Она продается в 28 странах мира. Данное пособие стало настольной книгой всех тех, кто желает совершенствовать свой английский язык. Решением МАП авторы учебного пособия были награждены медалью "За вклад в развитие образования". Поздравляем Авторов! ...

Вот и прошла первая учебная неделя. Надеемся что старт нового учебного года начался так как мы с вами хотели: весело, легко и с хорошим настроением! У нас так и получилось 😊
Мы напоминаем, что во всю идет регистрация и участие в нашей самой любимой осенней математической олимпиаде для школьников всех возрастов.
...

Ескерту: Мақала сапасы туралы ақпараттарды, сертификат, анықтама және журналға тапсырыс беру батырмаларын мақала авторы немесе журнал тілшісі ғана көре алады.

Бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқытудың әдістері

Ағылшын тілі
Бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқытудың әдістері

Мақала авторы: Курмашева Нургуль Кайратовна
Жұмыс орны: Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе Өңірлік Мемлекеттік Университеті, Филология факультеті
Лауазымы: Студент
Порталға жариялану мерзімі: 28.04.2020
Журнал қорына жариялаған: Курмашева Нургуль Кайратовна


Кілт сөздер: ерте жастан оқыту, заманауи ақпараттық технологиялар, қарым-қатынас, ойындар, жаңа әдіс-тәсілдер

Қазіргі шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты бүгінгі заманғы психологтар мен педагогтардың іс-әрекетті орындау сапасы мен оның нәтижелілігінің көрінісі.

(И. А. Зимняя)

Неліктен ағылшын тілін ерте жастан үйрену керек? деген сұрақ туындауы мүмкін. Себебі бастауыш сыныптағы оқушылардың қабылдау және есте сақтау қасиеттері, ынталары жоғары болып келеді. Олар ағылшын тілінде оқығысы және түсінгісі, сөйлегісі келіп тұрады.

Ағылшын тілін ерте жастан оқытудың мақсаты – оқушылардың ағылшын тілінде коммуникативтік қарым-қатынас жасай алу негіздерін дамытады. Сондай-ақ, оқушылардың қызығушылығын оятуға мүмкіндік береді, бірден бірнеше тілде сөйлеу қабілетіне жол ашады.

Бастауыш сынып жасындағы балалардың жетекші оқу әрекеті арқылы теориялық ойлау және әрекеттің ішкі жоспары қалыптасады. Осы жас кезеңінің соңына қарай шындыққа теориялық, когнитивтік қатынас танытатын, танымдық міндеттерді шешетін, ең болмағанда белгіліден белгісізді ажырата алатын жеке оқу әрекеті қалыптасуы тиіс.

Алдымен оқушының ағылшын тіліне сүйіспеншілігін ояту үшін жақсы әрі қызықты оқулық болу қажет. Қазіргі таңда оқулықтар өте көп, мысалға Eyes Open, Макмилан және Кембридж баспасынан шыққан оқулықтар қолданылуда. Оқулықтарда тек мәтін, әңгімелер болып қана қоймай, суреттер, ойындар, дискілер болуы дұрысырақ. Ең басты назар алдымен ауызша оқуға аударылуы жөн, бірақ кейіннен тек оқушылардың жазу және оқу дағдыларын қалыптастырып шектеліп қалмай, сонымен бірге осы жастарғы балаларда түсіну, тыңдау,саралау қабілеттері көру арқылы жүзеге асады. Ал, оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру барысында диалог, монолог т.с.с., әндер және рөлдік ойындар секілді іс-әрекеттер жатады. Мысалы, жаңа тақырыптарды меңгеру барысында көптеген сөздерді карточкалар ,суреттер, ребус, жұмбақтар арқылы үйретуге болады.

Мұғалімнің заманауи технологияларды пайдалана алуы өте маңызды. Атап айтсақ, сабақта интерактивті тақтаны қолдану, бұл оқушылардың қызығушылығын арттырады (басты назар ашық түсте және дизайнда болуы керек). Видео-сабақтар арқылы баланың тыңдап-түсіну қабілеті жетіледі.

Қазіргі таңда көптеген әдіс-тәсілдерді педагогтар меңгеруде. Соның ішінде сабақты қорытындылауға арналған рефлексиялық ойындар (көңіл күй арқылы, «Бағдаршам», «Алма ағашы» және т.б.), Венн диаграммасы, ББҮ(білемін, білгім келеді, үйрендім ), ассоциация құру жатқыза аламыз.

Қорытындылай келе баланы бастауыш сыныптан, яғни 1 класстан оқыту өте тиімді әдіс болып саналады, осы жастан баланың ағылшын тіліне қызығушылығы оянатын болса, алдағы уақытта жетік меңгеруге сан қилы мүмкіншіліктер табылады. Кеңес Одағының педагогы А.В.Сухомлинский айтып кеткен болатын «шығармашылықсыз, ойынсыз, әнсіз және жаттығусыз сабақ толық мәндегі сабақ болып саналмайды» деген екен. Сондықтан педагог әр сабағында жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруі шарт.

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Методика обучения студентов экономической специальности пониманию иностранного языка. – Алматы., ВАК., 2001, 6 б. Мукушева Г.Р.
  2.  Профессиональное общение как лингводидактическая категория. // Актуальные проблемы системы контроля качества подготовки специалистов в вузе. – Алматы.,  13-14 ақпан 1997,  Тыныштыкбаева А.Б.
  3. Қазіргі шеттілдік білім берудің теориясы мен практикасы .-Алматы, 2011, Құнанбаева С.С.