Эстафеталық жарыс

Дене тәрбиесі
Карабаев Данияр Ержанович, Эстафеталық жарыс

Мақала авторы: Карабаев Данияр Ержанович
Жұмыс орны: Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп - лицейі
Лауазымы: Дене шынықтыру пән мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 11.12.2018


  • Мақсаты:1.Балаларды салауатты өмір салтына бейімдеу және дене шынықтыру сабағына қызығушылығын арттыру.
  • 2.Эстетикалық және этикалық тәрбиеге үйрету.
  • 3.Шапшаң қимылдауды, жарыса жүгіруді дамыту.
  • Эстафеталық жарыс үш бөлімнен тұрады.
  • 1.Таныстыру.
  • 2.Ойын түрлері.(Топтарға ойынның шартын түсіндіру)
  • 3.Қорытынды.
  • 1.Топтар өздерін таныстыру.(Әр топ өздерін таныстырып, ұрандарын айтады.)
  • 2.Допты тез жеткізу.( Әр ойыншы допты қолына ұстап жугіріп кеп келесі ойыншыға береді)
  • 3.Қос аяқтап допты қысып секіру.(Әр ойыншы допты екі аяғының арасына қысып  белгілі жерге жеткізіп, артка қолына ұстап келесі ойыншыға береді.)
  • 4.Сынық көпірден жүру.( Әр ойыншының екі қолына екі парақ беріледі. Ойыншы екеуін кезекпен қойын соның үстінен басып белгілі жерге жетіп, артка жүгіріп келіп келесі ойыншыға беру)
  1. 5. Мәреге кім бұрын.Мұғалімнің белгісі бойынша секіртпемен секіріп шығып, белгіні айналып секіріп келу керек. Секіріп келген ойыншы секіртпені келесі ойыншыға ұсынып саптың артына тұра береді. Ойынды қай команда бұрын бітірсе, сол жеңіске жетеді.
  •  6.Қапшықпен секіру.( Әр ойыншы қапшықты киіп белгілі жерге жеткесін қпшықты шешіп, артка қолына ұстап жүгіріп кеп келесі ойыншыға беру керек)
  •  7.Матырастан аунап, шеңбердің ортасынан өту.( Әр ойыншы матырастан аунап кеп, шеңбердің ортасынан өтіп артқа жүгіріп бару керек)
  • 8.Арқан тартыу.
  • 3.Қорытынды.
  • 1.Сергіту сәті.Демалу.
  • 2.Топтарды марапаттау.
  •                                       Сабаққа талдау.
  • Қатысушылар: Үш топ қатысты.4а. 4б. 4в.  сыныптары қатысты.
  • Тақырыбы: Ашық сабақ.Эстафеталық ойындар
  •            Мақсаты: 1.Балаларды салауатты өмір салтына бейімдеу және дене        шынықтыру сабағына қызығушылығын арттыру.
  • 2.Эстетикалық және этикалық тәрбиеге үйрету.
  • 3.Шапшаң қимылдауды, жарыса жүгіруді дамыту.
  • Көрнекілік құралдар: эстафеталық кедергілер, доп (үлкен, кіші), шарик, қасық, үлкен ыдыс,  гимнастикалық төсеніш, таяқшалар және т.б.
  • Сабақтың жоспары:
  •  Эстафеталық жарыс үш бөлімнен тұрады.
  • 1.Таныстыру.
  • 2.Ойын түрлері.(Топтарға ойынның шартын түсіндіру)
  • 3.Қорытынды.
  • ІІ Негізгі бөлім
  • 1.Топтар өздерін таныстыру.(Әр топ өздерін таныстырып, ұрандарын айтады.)
  • 2.Допты тез жеткізу.( Әр ойыншы допты қолына ұстап жугіріп кеп келесі ойыншыға береді)
  • 3.Қос аяқтап допты қысып секіру.(Әр ойыншы допты екі аяғының арасына қысып  белгілі жерге жеткізіп, артка қолына ұстап келесі ойыншыға береді.)
  • 4.Сынық көпірден жүру.( Әр ойыншының екі қолына екі парақ беріледі. Ойыншы екеуін кезекпен қойын соның үстінен басып белгілі жерге жетіп, артка жүгіріп келіп келесі ойыншыға беру)
  1. 5. Мәреге кім бұрын. Мұғалімнің белгісі бойынша секіртпемен секіріп шығып, белгіні айналып секіріп келу керек. Секіріп келген ойыншы секіртпені келесі ойыншыға ұсынып саптың артына тұра береді. Ойынды қай команда бұрын бітірсе, сол жеңіске жетеді.
  • 6.Қапшықпен секіру.( Әр ойыншы қапшықты киіп белгілі жерге жеткесін қпшықты шешіп, артка қолына ұстап жүгіріп кеп келесі ойыншыға беру керек)
  • 7.Матырастан аунап, шеңбердің ортасынан өту.( Әр ойыншы матырастан аунап кеп, шеңбердің ортасынан өтіп артқа жүгіріп бару керек)
  • 8.Арқан тарту.(Екі топ арқанның екі жағынан ұстап тұрып белгі берген кезде тарту керек, тартып кеткен топ жеңгені )
  • 3.Қорытынды.Ойын өз мақсатына сай өтілді деп ойлаймын.Әр топ ұйымшылдықпен және тапқырлықпен өз топтары женгеннін ойластырды.
  • Ойын қызықты өтілді. Жиналған ұпайларына байланысты жеңімпаз топты анықтау.Бірінші орынды  4б сыныбы алды. Екінші орынды 4а сыныбы алды. Үшінші орынды 4 в  сыныбы иеленді. .Топтарды граматалармен марапатады.
  • 4 .Үйге тапсырма беру.