Сапар мен парта. Адырбек Сопыбеков

Ашық сабақтар
Аугалиева Дана Тойласыновна, Сапар мен парта. Адырбек Сопыбеков

Мақала авторы: Аугалиева Дана Тойласыновна
Жұмыс орны: Екібастұз қаласы №36 мектеп-лицейі
Лауазымы: Бастауыш сынып мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 10.11.2018


   Пән: Әдебиеттік оқу
Сынып: 4
Күні:  
Мұғалімі:  Екібастұз қ.№36 мектеп-лицейінің бастауыш сынып  мұғалімі:  Аугалиева Д.Т.
Тақырыбы: Сапар мен парта. Адырбек Сопыбеков
Оқу мақсаттары: Шығарманың негізгі ойын өз бетімен түсінуге жағдай жасау.
Оқушыны мұғаліммен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір — бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулу.
Табыс критерийлері Барлық оқушылар білуге тиісті:

Мысал жанры туралы түсінуі. Мысалдың негізгі ойын аша білуі.

Оқушылардың көпшілігі:

Мысалдың тәрбиелік мақсатын түсіне алуы.

Кейбір оқушылар: 

Оқушылардың өлеңнің мазмұнын өз бетімен түсініп, жұпта, топта еркін жұмыс істей білуі. Негізгіойдытүсініп, тәрбиелікмақсатынұғынуы.

Керекті құрал-жабдықтармен көрнекіліктер: суреттер,үлестірмелі тапсырмалар,стикерлер.
Блум таксон Уақыты Жұмыс түрлері Ресурстар
Психология- лық ахуал.

 

 

 

 

3мин 1. Ұйымдастыру. Үш тілде амандасу.
2. Психологиялық дайындық.
— Балалар бір – біріңе қарап жымиыңдар., жайланып отырып көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
— Мен бақытты баламын
— Бойымда жылуым мол
— Осы жылуды жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын. Енді іштеріңнен бірі — біріңе жақсылық тілеңдер. Енді жайлап көзімізді ашамыз.
— Жаттығу ұнады ма? Қандай әсер алдыңдар?
Онда осындай жақсы көңіл күймен сабағымызды бастаймыз.
1. Топқа мазайка бойынша бөліну.
2. Топ басшысынсайлау
Стикерлер

 

Білу

 

7 мин 3.«Ыстық орындық» сұрақтарға жауап

— Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек., ортадағы биік орындыққа отырып оқиды. Әр топтан бір сұрақ қояды.
1 топқа а) Қастек Баянбаев кім? (Ақын )
Ә) Туған жері
Б) Шығармалары
2 топқа а) Араша өлеңінің авторы кім?
Ә) Өлең неліктен араша деп аталған?
Б) Өлеңдегі кейіпкерлерді ата
3 топқа а) Осы өлеңдегі кейіпкерлердің адамға пайдасы барма?
Ә) Мәтіндегі шыбынның әрекетіне қарап оның қандай екенін анықтауға болады?
Б) Диалог деген не?
4 топқаа) Егерсағанбіреу жала жапса сен қандайсезімдеболаредің?
Ә) Осындайоқиғасеніңөміріндекездестіме
Б) Мысалдеген не? (мысалдепадамбойындағыкемшіліктердісынападалдық, әділдік, қайырымдылықсияқтыжақсықасиеттердімадақтапжазатыншығарманыайтады.

 

 

 

Бағалау

 (қол шапалақтау)

 

    Сопыбеков Адырбек 1937 жылы 5 мамырда Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданының Кеңес ауылында дүниеге келген. Қазақ мемлекеттік университетінің филология факультетін және Алматыдағы Жоғары партия мектебінің журналистика бөлімін бітірген.  
Түсіну

 

5мин 4.Мағынанытану
Жаңасабақпентаныстыру. «Сапар мен парта» мысалы
АдырбекСопыбековжайлықысқашамағлұмат беру.
Бізбүгінсендермен «Сапар мен парта» мысалыноқыптанысамыз. БұлмысалдыеліміздіңбелгіліақыныАдырбекСопыбековағаларыңжазған.
Адырбекағаныңбүгінгібізөткеліотырған «Сапар мен парта»өлеңіосыдан 59 жылбұрын «Қазақстанпионері» қазіргі «Ұлан»газетіндежарияланған.
«Барлықбілімкітапта!» екенібаршамызғабелгілі. Қазір мен өлеңдімәнерлепоқимын, сендермұқияттыңдап, түртіпалуәдісіарқылы, өздеріңетанысемессөздердітүртіпалыңдар. (МұғалімніңмәнерлепоқуынтыңдайдыжәнеИнсертәдісібойыншатүртіпалады)
Оқушылардыңоқуы
4.«Өзім үшінжазамын!»
— Балаларсендердеөзіңмен — өзіңсөйлескенкездеріңболдыма?
«Кейіпкердіңішкісезімінбілдіруүшінөзімен — өзісөйлескенсөзін монолог депатайды». Мәтінненмонологты табу.
Топпенжұмыс
1- топ Өлеңніңмысалғажататыныннеденаңғаруғаболады?
2-топ Парта Сапарға неге ренжідіҚалайойлайсыңСапарөзкінәсынмойындадыма?
3- топ Парта неденжасалады? Оныңпайдасықандай?
4- топАғаштуралықандай мақалбілесің?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану 15 мин 5.РАФТ әдісі
1 — топ. Парта — Сапар — хат -«Менің мүшкіл халім» (Парта Сапарға хат жазады)
2 — топ. Сапар — Сынып жетекші — Түсініктеме -«Түзелуге сөз беру.» (Сапар сынып жетекшісіне түсініктеме жазады)
3 — топ. Сынып жетекші — Ата — анаға — Эл.- Почтаға -«Сапардың тәртібі» (Сынып жетекші Сапардың ата — анасына электрондық хат жазады)
(РАФТ әдісі бойынша оқушылар хат, түсініктеме, электрондық хат жазады.

 

 

 

 

 

Талдау 5мин 6.Ой толғаныс
«Автор орындығы» әдісі
Өз жұмысын оқысы келетіндер, өз орнында оқиды..
Смайлик
Жинақтау

Рефлексия

4 мин 7..Қорытынды: Өлең неліктен Сапар мен парта деп аталған?
*Бұл мысалдың негізгі ойы не?
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» Тілек ағашы
— Сонымен балалар біз сабақта не туралы өттік.
— Сабақ сендерге ұнады ма? Не ұнады, не ұнамағаны жайында және қандай пікірлерін, тілектерін бар екенін жазып, тақтадағы алма ағашына ілеміз. Алмамыз қандай көп болса әрқашан Отанымызда сондай молшылық болсын деп тілеймін. (Стикергежазу. Әроқушыөзойынбілдіреді)

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Үй жұмысы

1 мин Үйге тапсырма
1 — топқа Өлеңді мәнерлеп оқу.
2 — топқа Монологты жаттау.
3 — топқа тақырыпқа байланысты сурет салу

«Сабақтан алған әсерім»
1. Мен сабаққа қатыстым белсенді / белсенді емес
2. Сабақтағы өз жұмысыма ризамын / риза емеспін
3. Сабақ мен үшін қысқа / ұзақ
4. Мен сабақта өзімді жақсы сезіндім / шаршадым
5. Менің көңіл — күйім жақсара бастады / мүлдем жаман
6. Сабақ мен үшін түсінікті / түсінікті емес
7. Мұндай сабақтар Қызықты / қызықты емес.