Психология пәнінен тәжірибелік тапсырмалар

Психология, Тест жинағы
Махамбетова Асел Аскаровна, Психология пәнінен тәжірибелік тапсырмалар

Мақала авторы: Махамбетова Асел Аскаровна
Жұмыс орны: Павлодар гуманитарлық-педагогикалық колледжі
Лауазымы: Педагогика және психология пәндерінің оқытушысы
Порталға жариялану мерзімі: 04.01.2018


Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту мамандығына арналған

  «Психология» пәнінен тәжірибелік тапсырмалар

Тапсырма № 1 ТЕСТ

  1. Темперамент дегеніміз не?
  2. A) Қозу мен тежелудің 6ip-6ipiHe тең келу!.
  3. B) Қозу мен тежелудің 6ip-6ipiнe тең, бірақ; алмасуы сараң, баяу қозғалуы.
  4. C) Жүйке жүйесінің тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке езгешелеліктерінің
  5. Ең 6ipiнші темпераменттің 4 типін анықтаған кім?
  6. A) И. Кант.
  7. B) Гиппократ.
  8. C) И.М. Сеченов.
  9. Жүйке жүйесінің тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке өзгешеліктерінің 6ipi?
  10. A) Сана.
  11. B) Темперамент.
  12. C) Мінез.

4.Темпераменттщ санын он үшке жеткізген қай дәрігер?

  1. A) Гален.
  2. B) И. Кант.
  3. C) Гейне.
  4. 5. Темпераменттің ұстамсыз түрі?

Л) Флегматик.

  1. B) Холерик.
  2. C) Меланхолик.
  3. Адамныц негізгі беталысын және оның өзінді әрекетінің

айырмашылығын сипаттайтын сапалық өзгешелік қалай аталады?

A ) Мінез.

  1. B) Epiк.
  2. C) Қабілет.
  3. Типтік мінез бітістерінің неше түрін білесің?
  4. A) 3.
  5. B) 4.
  6. C) 5.
  7. Мақсаткерлік мінез бiтici калай аталады?

A ) Адамның бойындағы күш-қуатын, білімін халық муддесіне оның кісілігін танытатын ерекше асқақ сезім.

  1. B) Адамның өз мінез-құлкын көздеген мақсатына алаңсыз бағыштауы.
  2. C) Адамныц үй-iшi, тума-туыстарына қатысты перзенттік парызынан туындайтын қасиет.
  3. Бала мінезін тәрбиелеудегі басты әдістің бipi?
  4. A) Еңбек.
  5. B) Талап.
  6. C) Күн тәртібі.
  7. «Адамның мінез-құлқының бейнес жүйке жүйесінің туа

біткен қасиеттеріне ғана байланысты болып қоймайды, сонымен бipre ағзаның жеке өмip сүру барысында болатын ықпалдарға байланысты»

— деген кім?

A ) Сеченов.

  1. B) Павлов.

C)Гиппократ.

  1. Қабілеттің ең алғашды көрініci не болып табылады?

A . Дарындылық.

  1. Нышан.
  2. Бейімділік.
  3. Нышанның ықпалымен қалыптасқан қабілеттің түрі қалай аталады?
  4. Талант.
  5. Дарындылық.
  6. Данышпандық.
  7. Қабілет неше түрге бөлінеді?
  8. 1.
  9. 2.

C . 3.

  1. 1 Кез-келген адамнан табылатын қабілет?
  2. Музыкаға, пәнге, суретшілікке қабілеті
  3. Арнаулы қабілет.
  4. Жалпы қабілет.
  5. 15. Дарындылык дегеніміз не?
  6. Ата-анасы мен туысқандарына ұқсап туу.
  7. Бip әрекетті шығармашылықпен орындау мүмкіншілігін қамтамасыз ететін қабілеттің ерекше жоғары келуі
  8. Нышандардыц ықпалымен қалыптасқан қабілеттің түрі .

 

2- тапсырма

Тәжірибелік тапсырма:

«Темперамент»

1-тапсырма

Ақыл-оймен атқаратын жұмыста төзімсіз.Тез шаршайды, ұйқышыл. Қатты шаршағанда, қозу пpoцeci жылдам. Қиындықтарды жеңіп шығуға дәрменсіз. Тұрақсыз. Ауызша сөздерінен тез қорытынды шығара алмайды. Қиялдауы әлсіз. Іс-әрекеті баяу.

Адамдармен тез араласып кете алмайды.

«Мінез»

2-тапсырма

6 жасар Ермек күндізгі ұйқы кезінде басқа балаларға маза бермейді. Өзi де ұйықтамайды. Тәрбиеші бірнеше рет оған ескерту жасады, бірак ол тындамады. Барлык бала орнынан тұрып, киініп жатқан кезде тәрбиеші Ермектің тұруына рұқсат бермеді. «Сенің басқа балалармен бірдей демалғың келмеді, тәртіп бұздың, енді балалар ойнайды, сен басқалардай демалған жоксың ғой, сондыктан жалғыз өзің ұйыктауыңа тура келеді». Ермек орнынан жылап тұрып киінуге рұқсат сұрады. Тәрбиеші рұқсат бермеді. Ол бip сағаттай тыныш жатты. Осыдан кейін ол демалыс сәтінде тәртіп бұзбайтын болды.

            Сұрақ: Ермектің мінез-құлкында болған өзгерістерді талдаңыз.

Тәрбиешінің оны тәртіпке көндіруі неліктен сәтті болды?

«Қабілет»

3-тапсырма

В.И. Суриков бала кезінде Петербургтағы көркемөнер Академиясына түсейін деп барғанда, емтихан алушылар оның салған суреттерін көріп, «Академияның маңынан ceнi жүргізуге болмайды», — депті. Келесі жылы Суриков сурет салуға жаттығып, қайта келгенде, сол емтихан алушылар оның салған суреттеріне қайран қалып, Академияға бірден қабылдайды. Осы жағдайда педагогтардың әуелгі жіберген қателігін қалай түсіну керек?

 

 

3-тапсырма

Адамның көңіл-күйі, қалпына қатысты антоним сөздерді тап?

 

1 Хал-жағдайым шамалы  
2   Өзімді күшті сезінемін
3   Белсенді
4 Қозғалысым аз  
5 Көңілсіз  
6   Көңіл-күйі жақсы
7 Шашыраған  
8   Күш-қуаты мол
9 Жай  
10 Қолынан іс келмейді  
11   Бақытты
12 Түнерген  
13 Шашыраңқы  
14   Сау
15   Ынталы
15 Көңіл бөлмеу  
17 Сылбыр  
18   Қуанышты
19 Шаршаған  
20   Әлді
21 Маужыраған  
22   Сондай жұмыс істегім келіп тұр
23 Қобалжулы  
24   Оптимист
25 Шыдамсыз  
26 Босаң  
27   Ойлау жеңіл
28 Ұқыпсыз  
29   Үмітін үзбеген
30 Наразы