Информатика
Макулбаева Алия Камаловна, Практикалық жұмыс. Анимация әсерлерін баптау

Практикалық жұмыс. Анимация әсерлерін баптау

Мақала авторы: Макулбаева Алия Камаловна
Жұмыс орны: ЖОББ Қаныш Сәтбаев атындағы мектеп
Лауазымы: математика және информатика пәндерінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 04.04.2018


 6 сынып. Информатика.

Сабақтың тақырыбы:  Практикалық жұмыс. Анимация әсерлерін баптау.

Мақсаты:   анимациялық баптауларды үйрету; оқушыларды слайдтарды көрсету

тәртібімен, оларды баптаумен таныстыру; оқушыларды

көшбасшылыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету; оқушылардың

ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту

Түрі: практикалық жұмыс

Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, оқулық, инт.тақта, жұмыс дәптері

Сабақтың өту барысы:

1.Оқушыларды ұйымдастыру

 

Сабақ барысында өздеріңді өздерің бағалайсыңдар.

 

Тест  1-0   дұрыс жауап     «0» ұпай

2-3  дұрыс жауап      «3» ұпай

4     дұрыс жауап     «4» ұпай

5     дұрыс жауап     «5»  ұпай

6      дұрыс жауап    «6» ұпай

 

Практикалық тапсырма:               1-слайд:    «1» ұпай

                                                              2-слайд:    «2» ұпай

                                            Толық емес слайд:  «0» ұпай

 

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Жұмыстарын тексеру.(1 ұпай)

 

3.Сергіту сәті.

 

  1. Қайталау сұрақтары:
  2. POWER POINT-та құрылған файл қалай қалай аталады? /презентация/
  3. Презентацияның көркемдеу стилі/дизайн/
  4. Объектiнiң жеке-жеке элементтерiн әр түрлi эффектiмен шығару/анимация/
  5. Слайдтағы элементтердің  орналасу схемасы.  /авторазметка
  6. Презентацияның көрсету процессі /демонстрация/
  7. Презентацияның электрондық жеке беттері? /Слайд/
  8. Жаңа сабақ:

Жаңа тақырып теориясының презентациясын жіберу. Оқушыларға оқып шығуға уақыт беру.

  1. Практикалық жұмыс.

Бір фигура сол жақ төменгі бұрыштан шығып, ортаға тоқтағаннан кейін бір орнында айналу керек. Фигура үлкейіп, көрінбей кету керек. ( тышқанды шерту бойынша)

 

Алгоритм: ( дәптерге жаздыру)

 

  • Фигураны белгілеу. Анимация-Настройка анимации
  • Вход – Вылет. Направление – снизу слева, Скорость – средне.
  • Тағы да фигураны белгілеп, Выделние – Вращение и настроим параметры: Начало- после предыдущего, Степень – полный оборот по часовой стрелке, Скорость –средне.
  • Выделние – изменение размера. Эффекты:  Начало- с преыдущим, Размер – 150 %, Скорость – средне.
  • Выход-выцветание. Начало – после предыдущего, Скорость – средне.

 

Енді, қандай анимация жасалғанын көруімізге болады.

 

8.Бекіту: Төмендегі тапсырмалардың біреуін таңдап жоба қорғау

 

              1-тапсырма: Аквариумдағы балықтың қозғалысы

               2-тапсырма: Теңіз астындағы балықтың қозғалысы

               3-тапсырма: Даладағы көбелектердің қозғалысы.

4-тапсырма: Әскери жаттығу. ( ұшақ, танкілердің қозғалысы)

 

  1. Орындалған тапсырмаларды тексеру

10.Тест (Өзін-өзі тексеру).

  • Анимацияны қалай қоямыз?

А) Анимация-анимацияны таңдау

Б) вставка-анимация

2) Анимацияның басталу уақытын қалай орнатуға болады.

А) По шелчку, с предыдущим, после предыдщего

А) автоматты, автоматты емес, после предыдущего

3) Анимацияда дыбыс қолдануға бола ма?

А) жоқ

Б) иә

4) Анимация эффектілерін ата

А) Эффекты входа, эффекты выхода, эффекты выделения

Б) выходные эффекты, входные эффекты, выделяемые эффекты

 

 

11.Үйге тапсырма: Бауырсақ ертегісі туралы қысқа анимациялық слайд жасау.

12.Сабақты қорытындылау.

Бағалау.