Ән-күй
Кабылова Дина Каниевна, Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев

Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев

Мақала авторы: Кабылова Дина Каниевна
Жұмыс орны: №3 жалпы білім беру орта мектебі
Лауазымы: музыка пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 04.02.2017


6 сыныпқа  арналған  қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні 18.052016 ж.
Сынып 6 «ғ»
Пән Ән-саз
Сабақтың тақырыбы Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев.
Жалпы  мақсаты Тақырыпты  Блум таксономиясы  арқылы сыни тұрғыдан  ойлай  отырып,  тақырыпты аша отырып,  композитордың шығармаларын  көзбен көріп, тыңдай отырып композитордың шығармалары  туралы    үйренеді.
Сілтеме 1.  Музыка оқыту әдістемесі

2. 6 – сыныпқа арналған музыка  оқулығы

3.  Қосымша деректер, интернеттен алынған  ақпараттар, суреттер т.б.

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Оқушылар Нұрғиса Тілендиевтіңөмірі мен шығармашылығы туралы  берілген әртүрлі тапсырмаларды өздері орындай отырып, білімін жетілдіреді. Шығармашылық тапсырмамен жұмыс жасайды. Өз ойын қорытындылай алады. Сөздік қоры молаяды, сөйлеу мәдениеті артады. Оқушылар жұппен, топпен жеке жұмыс  істей отырып, идея бөліседі.
Сабақта қолданылатын материалдар:
  1. Үлестірмелі материалдар
  2. Интербелсенді тақта
  3. Бейнежазба көру
Оқыту әдістері:           Жаңа әдістер

  1. Блум таксономиясы алты ойлау деңгейі.
  2. Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, АКТ-мен жұмыс.
Дерек көздері: 6-сыныпқа арналған музыка оқулығы

Интернет ресурстары

«Нұрғиса әлемі» көрмесі

Ұйымдастыру

3 мин

Оқушыларды түгендеу

Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру

Оқушыларға жылы атмосфералық жағдай туғызу (бір-бірімізге күлу, жақсы тілектер айту)

Өнерге  байланысты атаулармен топқа бөлу: өнер, домбыра, дарын, тұлға

Тапсырмалар:
  • Білу:«Миға шабуыл» сұрақтар арқылы оқушылардың білім деңгейін тексеру.
  • Түсіну: Жаңа сабақ. Бейнежазба көріп, сұрақ арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Қолдану: РАФТ әдісі

Ән орындау.

Слайд қорғау

Театрландырылған көрініс

Конференция

  • Талдау: Семантикалық картамен жұмыс.  Жеке жұмыс
  • Жинақтау: «Өз елім»
  • Бағалау:
Бағалау Оқушылар өзін- өзі  бағалайды. Мұғалім жинақтап қорытынды бағалайды.
Рефлексия
Үйге тапсырма Нұрғиса Тілендиев шығармашылығы туралы  мәліметтер жинақтап келу.

 

 

Білу

Берілген сұрақтарға әр топ мүшелері жауап береді.

Топ басшыларын сайлау

Әр топқа сүрақтар қою арқылы тапсырма

1. Алтынбек Қоразбаев кім?

2. Алтынбек Қоразбаев әндерін ата?

3. Алтынбек Қоразбаевтың бір әнін жатқа орында?

4. Алтынбек Қоразбаевтың шәкірттерін ата ?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, топ жауабы толық болмаса, басқа топ толықтырады. Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді, айтады.
Түсіну

Ән мен күй өнерінің айырмашылығын түсіну

Нұрғиса Тілендиевтің шығармашылығы туралы бейнежазба Н. Тілендиевтің шығармашылығын біле отырып, күй  өнерінің түрлерін  бақылау. Нұрғиса Тілендиев өнерімен танысады. Оқушылар тақырыпты өздері ашады.
Қолдану

Нұрғиса Тілендиевтуралы сұрақтарды пайдалана отырып, постерде қорғауға қолдану

Топтарға сұрақтар жазылған  тапсырмалар берілді.

1 «Домбыра» тобы Өмірі мен шығармашылығы. (слайд қорғау)

2 «Өнер» тобы Нұрғисаның әндері  ерекшелігі (конференция)

3 «Дарын» тобы  Нұрғиса өмірінен театрландырылған көрініс үзінді келтіру.

4 «Тұлға» тобы     Қазақ киноларындағы Нұрғиса әндері мен күйлері (постер қорғау)

Оқушылар топтық жұмысты бірлесе отырып жасайды. Онда оқушылар Нұрғисаның өмірі мен шығармашылы туралы слайд қорғайды, әндерінің ерекшелігі туралы конференция, Нұрғисаның «Арман» күйінің шығу тарихы  туралы театрландырылған көрініс көрсету,Нұрғиса әндері мен күйлерінің ерекшелігін  постерде қорғайды. РАФТ әдісі арқылы оқушылар тақырыпты ашады.
Талдау

Нұрғиса Тілендиевшығармаларына талдау жасау.

Талдау

Семантикалық  карта (+ немесе – белгісін қолданыңыз)

Мына ән-күйлердің авторы кім?

Оқушылар жеке жұмыс  жасайды және әр топ бір- біріне талдау жасайды. Нұрғисаның әндері мен Шәмшінің әндерін салыстырмалы түрде семантикалық картаны толтырады.
Нұрғиса Тілендиев      Шәмші Қалдаяқов
«Әлқисса»
«Менің Қазақстаным»
«Махамбет»
«Сарыжайлау»
«Ақ бантик»
«Сыр сұлуы»
«Ақ құсым»
«Бақыт құшағында»

Семантикалық карта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

 

Нұрғиса Тілендиев

“Өз елім” әнін

орындау
Сөзі: Қ.Мырза Әли

Топтық жұмыс Барлық оқушылар Нұрғиса Тілендиевтің «Өз елім» әнін орындайды.
Бағалау

 

Нұрғиса Тілендиевтің қазіргі кезде  алатын орны туралы оқушылар өз ойларын айтып, бағалайды. Жеке жұмыс Өз ойларын айтады, өзіндік бағалау жасайды
І топ аты_____________

рс Оқушының аты жөні Критерий
№ 1

Үй тапсырмасын сұрау

Ашық жабық сұрақтарға жауап беруі

№ 2

Нұрғиса  туралы бейнежазбаны түсінуі

№ 3

РАФТ әдісі

№ 4

«Семантикалық картаны»

талдай білуі

№ 5

Нұрғиса Тілендиев

“Өз елім” әнін

орындау
Сөзі: Қ.Мырза Әли

 

№ 6

Нұрғиса Тілендиевтің тарихта алар орны туралы оқушылардың өзіндік бағалауы

Оқушының ортақ баллы Мұғалімнің бағасы

Дескриптор:

Ұпай саны:            Толық жауап — 2 балл                  

Орташа жауап — 1 балл                       

Жауап жоқ – 0

Рефлексия

 

Өз жұмысына қорытынды жасайды

Рефлексия

Мен бүгін…………………….

Маған…………………………..

Мен үшін……………………..

Егер де мен…………………

Алдағы уақытта………………

Үйге тапсырма

 

Нұрғиса Тілендиевтуралы  мәліметтер жинақтап келу.