ОЖСБ-ға дайындаудың тиімді жолдары

Білім берудің негіздері
Альмагамбетова Майра Кадильбековна, ОЖСБ-ға дайындаудың тиімді жолдары

Мақала авторы: Альмагамбетова Майра Кадильбековна
Жұмыс орны: ММ"Мичурин орта мектебі"
Лауазымы: Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары
Порталға жариялану мерзімі: 20.11.2017


І бөлім. Кіріспе.
Мақсаты: іскерлік ойындардың мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру. (слайд 1 — 4)
ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі
Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ мүшесі екенін сезіндіру.
«ОБЖС-ға дайындаудың тиімді жолдары» тақырыбындағы іскерлік ойыны
1. Дайындық кезеңі
— Проблемалық топтарға бөлу;
— Эксперт мамандар тобын құру;
— Ойын жайында кеңес беру.
2. Ойынды жүргізу этапы
А) «Миға шабуыл» әдісі.
Педагогикалық жағдаяттарды шешу.
1 топ: Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының ескертуінен еш нәтиже шықпады. Мектеп әкімшілігі оқушыны қызықтыра алмадың деп Сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің сабағыңызды ұнатады. Әлгі оқушымен қандай жұмыс атқарасыз және қандай шара қолданасыз?
2 топ: Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан тыс материалды, ғылыми деректермен жазып келген. Сіз ол деректер жайында білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай бағалайсыз? Білмейтініңізді білдірмеу қалу керек.
3 топ: Сіз бүгін қандай да бір жағдаймен сабаққа дайындалмай, жоспарсыз келдіңіз. Сабағыңызға мектеп әкімшілігі немесе басқа мұғалімдер қатысып отыр. Не істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз?
Б) «Менде бір ой бар…» әдісі.
Проблемалық топтарға тапсырмалар.
1 топ: Мектептегі ОБЖС-ға дайындық жұмыстары қалай жүргізілуде, көңіліңіз тола ма?
2 топ: Қатемен жұмысты қалай жүргізу тиімді болады деп ойлайсыз?
3 топ: Өзіңізді 11 сынып оқушыларымыз деп есептеңіз. Мұғалімнің тестке дайындық сабақтарын өткізу әдісі сізге ұнай ма? Нәтижелі болу үшін қандай ұсыныс айтар едіңіз?
В) Топ аралық дискуссия. (әрбір топтың тапсырмаларды орындауы, еңбектерін қорғауы)
Г) Эксперт мамандардың жұмысы ( әрбір топтың жауаптарына баға беру, топтың лидерлерін анықтау)
3. Ойынға анализ жасау, талдап, қорыту этапы.
— Жалпылай баға беру;
— Қорытынды жасау;
— Ұсыныстар жасау.
«Электронды мұғалім» моделімен таныстыру. Мақсаты: мұғалім, оқушы өздеріне қажетті мәліметтерде сервер арқылы өз жұмыс компьютерлерінен жұмыс істеуіне мүмкіндік туғызу (слайд 5 — 6)
ІІІ бөлім. Қорытынды бөлім.
«Педагогтік шеберлік – дарынды талант емес, үйрену, ізденудің нәтижесі»