Қазақ тілінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Қазақ тілі және әдебиеті
Рияпова Толкын Алпысбаевна, Қазақ тілінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Мақала авторы: Рияпова Толкын Алпысбаевна
Жұмыс орны: Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Шаховское селосы Шаховское орта мектебі
Лауазымы: қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 26.12.2016


Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское орта мектебі
Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі
Рияпова Толқын Алпысбайқызы
1-санатты, 2-деңгей
Жаратылыстану-математикалық бағыт
5-сынып. Қазақ әдебиеті, 1 тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 27 сағат /жыл бойы -102 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көрне/р Жоспар Үй жұмысы
1 Кіріспе 1 2.09. Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. халық ауыз əдебиетінің үлгілерін, əдеби мəтінді, өлеңдерді дұрыс, тез
жəне мəнерлеп оқи білуі; көркем мəтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі; бағдарламаға сəйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
1.Кіріспені оқу, оқулықпен танысу
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ
Тұрмыс-салт жырлары
2 Салт өлеңдері мен бата-тілек жырлары 1 3.09. Төрт түлік қасиеттері 2.тойбастарды жатқа айту
3 Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырлар.Әд.теор: өлеңтуралы 1 4.09. 3. үзінді жаттау
4 Наурыз туралы өлеңдер. 1 9.09. өлеңдер 4. бата-тілек жаттау
5-6 Мақал-мәтелдер туралы
Әд.теор: астарлау, метафора 2 10.09.
11.09. Мақал-мәтел 5. Мақал-мәтел жатау.
6. Мақал-мәтелден сайысқа д.
7 Қанатты, нақыл сөздер туралы
Әд.теор:метонимия, ирония 1 12.09. Ақын жаз.қан. 7. ребус құрау
8 Жұмбақтар мен жаңылтпаштар
Әд.теор: астарлау 1 16.09. Жұмбақ кітабы 8. Ізденіс жұмыс жұмбақ құр/у
9 Шығармашылық жұмыс 0«Қазақтың салт-дәстүрін қадірлейік» 1 17.09. 9. «Мен өз халқымның салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын құрметтеймін»эссе жазу
Ертегілер
10-11-12-13 «Ер Төстік» ертегісі
Әд.теор: баяндау, дамыту

4 18. 09.-23. 09
25. 09.-30 .09
. «Еділ-Жайық», «Жұпар қор» 10. Жоспар түзу /11. Көмекшілеріне сипаттама беру 12.Қандай әдет-ғұрып кездеседі? 13. Ұнаған жеріне шығарма жазу 14. Суретін салу.
14-15-16 «Аяз би» ертегісі 3 1.10./ 2.10.
7.10 Ертегілер әлемі 15.Ертегініңжоспарынжасау.16.Жұмбақтарды табу17. Суреттерін салу
17-18-19 «Керқұла атты Кендебай» ертегісі
Әд.теор: кейіпкер туралы 3 8.10.-9.10.
14.10. Ертегілер әлемі 18. Сұрақ түзіп келу.19. Керқұланы суреттеп жазып келу20. Мақал-мәте
20-21-22 «Қырық өтірік» ертегісі 3 15.10.-16.10.
21.10. 21. Бөлімге бөлу 22. Күлкілік күшін табу23. Сурет арқылы жоспар түздіру
23 Аңыз әңгімелер, шешендік сөздер 1 22.10. Алдаркөсе 24. аңыз әңгіме оқып келу
24-25 «Асанқайғының жерұйықты іздегені», «Ақсақ құлан, Жошы х 2 23.10.
28.10. Қожанасыр 25. Жоспар түзу
26. Туған жердің суретін салу
26 Шығармашылық жұмыс 1 29.10. 27. «Туған жерімалтыбесігім»шығарма
27 Сыныптан тыс оқу. 1 30.10.
5-сынып. Қазақ әдебиеті, 2- тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 21 сағат /жыл бойы 102 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көрне/р Жоспар/нәтиже Үй жұмысы
1 «Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу» аңыз әңгімесі Әд.теор: астарлау 1 13.11. Аңыз әңгімл\елер жинағы Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. əдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер əрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;отаңдық жəне шетелдік классикалық балалар əдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен жəне өз бетімен ізденіп оқи білуі; оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; əдебиет жəне фольклортуралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
1.Аңыз құрау.
2 «Жиреншенің хан сынағына түскені» аңызы туралы 1 13.11. 2.Ақыл иесі атанған аналардың есімін табу
3 «Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?» 1 14.11. «Аңыз әңгімелер жинағы» 3. Ханның жұмбағының мағынасын ашу.
4-5 «Тайкелтірдің төрелігі», «Қазыбек би мен Бұқар жыраудың» шешендік сөздері 2 16.11.
18.11. 4.Төле бидің өмірбаяны
5. Шешендік сөзден үзінді жаттау
6 «Сырым мен Малайсарының» шешендік сөздері 1 20.11. 6. Портретін салу
7 Шығармашылық жұмыс
«Тіл-қылыштан өткір» 1 21.11. 7. Мазмұнын жазу
Әпсаналар. Діни әңгімелер
8-9 Қасиетті Құран Кәрім және Адамата жайында 2 25.11.
27.11. «сүре », 8. Құран Кәрім жайында оқу
9. Сүрелер оқу
10 Сымайыл туралы Әд.теор: хикаят 1 28.11. «Құран хикаялары» жинағы 10. Алланың мейірі туралы жазып келу
11 Зәмзәм суы. 1 02.12. 11. Сусыз тіршлік жоқ ойтолғау
Әдеби ертегілер
12-13 Ә.Тәжібаев. «Толағай» ертегісі
Әд.теор: ұлғайту, кеңейту, теңеу 2 04.12.
05.12. «Қазақ ертегілері» 12. Ақын туралы оқу
13. Мен Толағай болсам эссе жазу
14-15 А. Сейдімбек «Әйел-Ана» ертегісі
Әд.теор: әдеби ертегілер туралы 2 9.12.
11.12. «Бақ, Дәулет, және Аман»ертегісі 14. Мазмұнын айту.
15. Жоспар бойынша сұрақ түзу
Мысал өлеңдер
16 А.Байтұрсынов. «Өгіз бен бақа» өлеңі Әд.теор: астарлау 1 12.12. Шығармалары 16. Ақынның өмірбаяны
17 «Егіннің бастары» өлеңі. 1 18.12. Мысалдары 17. Үзінді жаттау
18-19 М.Өтемісұлы. «Соғыс», «Қызғыш құс» өлеңдері. Әд.теор: (пессимизм) сарын 2 19.12.
23.12. Махамбеттің жебесі романы 18. Ойтолғау жазу
19. жаттау
20 Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» 1 25.12
21 Шығармашылық жұмыс 1 26.12. 20. шығарма жазу
5-сынып. Қазақ әдебиеті, 3 тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 30 сағат /жыл бойы -102 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көнек/р Жоспар/нәтиже Үй жұмысы
1 Ы.Алтынсарин. «Өзен» өлеңі, Әд.теор: сюжет 1 09.01 «Лұқпан хакім» Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. қазақ ауыз əдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары,
мақал-мəтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-əңгімелер, шешендік сөздер,
эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мəтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта əртүрлі
шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын əңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра
білуі тиіс.
1.Өлеңнен үзінді жаттау
2. шығарма жазу
2 А. Құнанбайұлы. «Қыс», «Ғылым таппай мақтанба»Ә.т: пейзаж, эпет 2 13.01
15.01
3-4 С.Торайғыров. «Шілде» өлеңі 2 16.01
20.01 қарасөздері 3. синонимдерін табу жаттау
4. эссе жазу
5 М.Жұмабаев. «Сағындым», «Қысқы жолда» өлеңі Ә.т: лирика 1 22.01 «Кел балалар оқылық» 5. Сурет салу, мазмұнын түсіндіру
6 М.Жұмабаев. «Қысқы жолда» өлеңі Ә.т: лирика 1 23.01 «Тез барам» 6.салыстыру
7. жыр жолдарын жаттау
7 Сыныптан тыс оқу 1 27.01
8 Шығармашылық жұмыс 1 29.01 8. Қыс туралы шығарма жазу
9-10 С.Сейфуллин. «Ақсақ киік» өлеңі 2 30.01
03.02 «көкшетау» 9. Мәнерлеп оқып келу
10. Жаралы киіктің суретін салу
11-12 І.Жансүгіров. «Күй» поэмасы (үзінді) Ә.т: өлең ұйқасы 2 05.02.
06.02. «Жетісу суреттері» 11. Жоспар арқылы шығарма жаздыру
12. мазмұнын айту
13-14 М.Әуезов. «Ақын қонақтар» ( «Абай жолы» роман-эпопеясынан үзінді) ә.т: портрет 2 10.02.
12.02. «Алтын хакім Абайға» 13. Бөлімге бөлу
14. Резюмені көшіріп келу
15-16 С.Мұқанов. «Лашын» әңгімесі ( «Өмір мектебі» романынан үзінді). 2 13.02.
17.02. 15. Бөлім бойынша оқып келу
16. Шығарма жазу
17-18 Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» ( «Қазақ солдаты» романынан үзінді) 2 19.02.
20.02. «тәмпіш қара» 17. Портрет жасау
18. Мақал-мәтел тауып жаз
19-20 С.Бегалин. «Бала Шоқан» ( «Бала Шоқан» повесінен үзінді) 2 24.02.
26.02. «Тұңғыш ғалым» 19. Шоқан жайлы не білесің?
20. Суретін салу
21 Шығармашылық жұмыс 1 27.02. 21. Менің достарым шығарма жазу
22-23-24 Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) 3 02.03.04.03.
05.03 22. Ақынның өмірі 23. Қажымұқан портреті 24. Әңгімелеп жазу
25 Қ.Аманжолов. «Жамырап күнде жас өмір» өлеңі 1 09.03 «Алатау» өлеңі 25. өлеңді жаттау
26 Ж.Молдағалиев. «Ар-ұят туралы» өл-і 1 11.03. «Қасиет» повесі 26. Ұнаған шумақта теріп, жаттау
27 С.Мәуленов. «Менің Республикам» 1 12.03.
28 Қ.Шаңғытбаев. «Сабалақ» өлеңі 1 16.03. 27. Абылай хан туралы мәлімет
29 М.Мақатаев. «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдері 1 18.03. өлеңдері 28. Өлеңді жаттау
29. Суретін салу, шығарма
30 Сыныптан тыс оқу 1 19.03.

5-сынып. Қазақ әдебиеті, 4 тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 24 сағат /жыл бойы -102сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы
1 М.Мақатаев. «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдері 1 02.04. «Көк тудың желбірегені» Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. 1.Өлеңді жаттау
2-3-4-5 С.Жүнісов. «Ақырғы бәйге» ( «Ақан сері» романынан үзінді) 4 06.04.
08.04.
09.04.
09.04. «Құлагер»өлеңі 2.Шығарманың мазмұнын айту
3. Бөлімге бөліп тақырып қою
4. Ұнаған жерін жаттау
5. құлагердің суретін салу
6-7 Қ.Мырзалиев. «Ана» өлеңі 2 13.04.
15.04. «Әже туралы ән» 6. Шағын шығарма жазу
7. Өлеңнен үзінді жаттау
8-9-10 Қ.Жұмаділов. «Қозыкүрең» ( «Сәйгүліктер» романынан үзінді) 3 16.04.
20.04.
22.04. Романды толық нұсқасын оқу 8. Мазмұнын оқу
9. Мінездеме беру
10. Суреттеп келу
11 Шығармашылық жұмыс 1 23.04 11. «Түбі бірге туысым», «Сыналған достық», «Бәріміз де туыспыз»
12
Ж.Нәжімеденов. «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем» өлеңдері 1 27.04 «Шешенің балаларын сүюі» 12. мәнерлеп оқып жаттау
13-14 Н.Серәлиев. «Аңсау» әңгімесі 2 29.04
30.04 «Анама » өлеңі 13. Мазмұндау
14. диолог көшіру
15 Т.Молдағалиев. «Бауырлар» өлеңі 1 04.05 «Отаным сенің ұлыңмын» 15. Композициялық құрылысына талдау
16 Ф.Оңғарсынова. «Оюлар» өлеңі 1 04.05. «Қазақтың дәстүрлері» 16.Өлеңді мәнерлеп оқу
17-18 М.Шаханов. «Нарынқұм зауалы» өлеңі 2 06.05
11.05. Өлеңдер жинағы 17. Өлеңді мәнерлеп оқу, нәтиже сабаққа дайындалу
19 К.Ахметова. «Қазағым менің» өлеңі 1 13.05 Өлеңдер жинағы 19. Мәнерлеу, үзінді жаттау
20 Шығармашылық жұмыс 1 14.05 «Апостол» поэмасы 20. «Қазағым менің» шығарма жазу
21-22 Әлем әдебиеті үлгілері. Даниэль Дефо .«Робинзон Крузо» ( романнан үзінді). 2 18.05.
20.05 «Балалық шаққа саяхат» Б.Соқпақбаев 21. мазмұндау
23 Сыныптан тыс оқу 1 21.05. Қоытынды сабақ тапсырмаларына дайындалып келу
24 Қорытынды сабақ 1 25.05

5-сынып. Қазақ әдебиеті, 1 тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 25 сағат /жыл бойы -102 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көрне/р Жоспар Үй жұмысы
1 Кіріспе.Халық ауыз әдебиеті 1 Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. халық ауыз əдебиетінің үлгілерін, əдеби мəтінді, өлеңдерді дұрыс, тез
жəне мəнерлеп оқи білуі; көркем мəтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі; бағдарламаға сəйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
1.Кіріспені оқу, оқулықпен танысу
2 Тұрмыс-салт жырлары
Салт өлеңдері 1 Төрт түлік қасиеттері

2.тойбастарды жатқа айту
3 Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырлар.Әд.теор: өлеңтуралы 1 3. үзінді жаттау
4 Наурыз, бата туралы өлеңдер. 1 өлеңдер 4. бата-тілек жаттау
5-6 Мақал-мәтелдер туралы
Әд.теор: астарлау, метафора 2 Мақал-мәтел 5. Мақал-мәтел жатау.
6. Мақал-мәтелден сайысқа д.
7 Қанатты, нақыл сөздер туралы
Әд.теор:метонимия, ирония 1 Ақын жаз.қан. 7. ребус құрау
8 Жұмбақтар мен жаңылтпаштар
Әд.теор: астарлау 1 Жұмбақ кітабы 8. Ізденіс жұмыс жұмбақ құр/у
9 Мазмұндама 1 9. «Мен өз халқымның салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын құрметтеймін»эссе жазу
Ертегілер
10-11-12-13 «Ер Төстік» ертегісі
Әд.теор: баяндау, дамыту

4 «Еділ-Жайық», «Жұпар қор» 10. Жоспар түзу /11. Көмекшілеріне сипаттама беру 12.Қандай әдет-ғұрып кездеседі? 13. Ұнаған жеріне шығарма жазу 14. Суретін салу.
14-15-16 «Аяз би» ертегісі 3 Ертегілер әлемі 15.Ертегініңжоспарынжасау.16.Жұмбақтарды табу17. Суреттерін салу
17-18-19 «Керқұла атты Кендебай» ертегісі
Әд.теор: кейіпкер туралы 3 Ертегілер әлемі 18. Сұрақ түзіп келу.19. Керқұланы суреттеп жазып келу20. Мақал-мәте
20-21-22 «Қырық өтірік» ертегісі 3 21. Бөлімге бөлу 22. Күлкілік күшін табу23. Сурет арқылы жоспар түздіру
23 Мазмұндама 1
24 Аңыз әңгімелер, шешендік сөздер 1 Алдаркөсе 24. аңыз әңгіме оқып келу
25 Сыныптан тыс оқу 1 Қожанасыр 25. Жоспар түзу

5-сынып. Қазақ әдебиеті, 2- тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 23 сағат /жыл бойы 102 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көрне/р Жоспар/нәтиже Үй жұмысы
1 «Асанқайғының жерұйықты іздегені»
2 «Ақсақ құлан мен Жошы хан
3 «Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу» аңыз әңгімесі Әд.теор: астарлау 1 Аңыз әңгімл\елер жинағы Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. əдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер əрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;отаңдық жəне шетелдік классикалық балалар əдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен жəне өз бетімен ізденіп оқи білуі; оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; əдебиет жəне фольклортуралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
1.Аңыз құрау.
4 «Жиреншенің хан сынағына түскені» аңызы туралы 1 2.Ақыл иесі атанған аналардың есімін табу
5 «Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?» 1 «Аңыз әңгімелер жинағы» 3. Ханның жұмбағының мағынасын ашу.
6-7 «Тайкелтірдің төрелігі», «Қазыбек би мен Бұқар жыраудың» шешендік сөздері 2 4.Төле бидің өмірбаяны
5. Шешендік сөзден үзінді жаттау
8 «Сырым мен Малайсарының» шешендік сөздері 1 6. Портретін салу
9 Мазмұндама 1 7. Мазмұнын жазу
Әпсаналар. Діни әңгімелер
10-11 Қасиетті Құран Кәрім және Адамата жайында 2 «сүре », 8. Құран Кәрім жайында оқу
9. Сүрелер оқу
12 Сымайыл туралы Әд.теор: хикаят 1 «Құран хикаялары» жинағы 10. Алланың мейірі туралы жазып
13 Зәмзәм суы. 1 11. Сусыз тіршлік жоқ ойтолғау
Әдеби ертегілер
14-15 Ә.Тәжібаев. «Толағай» ертегісі
Әд.теор: ұлғайту, кеңейту, теңеу 2 «Қазақ ертегілері» 12. Ақын туралы оқу
13. Мен Толағай болсам эссе жазу
16-17 А. Сейдімбек «Әйел-Ана» ертегісі
Әд.теор: әдеби ертегілер туралы 2 «Бақ, Дәулет, және Аман»ертегісі 14. Мазмұнын айту.
15. Жоспар бойынша сұрақ түзу
Мысал өлеңдер
18 А.Байтұрсынов. «Өгіз бен бақа» өлеңі Әд.теор: астарлау 1 Шығармалары 16. Ақынның өмірбаяны
19 «Егіннің бастары» өлеңі. 1 Мысалдары 17. Үзінді жаттау
20-21 М.Өтемісұлы. «Соғыс», «Қызғыш құс» өлеңдері. Әд.теор: (пессимизм) 2 Махамбеттің жебесі романы 18. Ойтолғау жазу
19. жаттау
22 Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» 1
23 Мазмұндама 1 20. шығарма жазу

5-сынып. Қазақ әдебиеті, 3 тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 30 сағат /жыл бойы -102 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көнек/р Жоспар/нәтиже Үй жұмысы
1 Ы.Алтынсарин. «Өзен» өлеңі, Әд.теор: сюжет 1 «Лұқпан хакім» Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. қазақ ауыз əдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары,
мақал-мəтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-əңгімелер, шешендік сөздер,
эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мəтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта əртүрлі
шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын əңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра
білуі тиіс.
1.Өлеңнен үзінді жаттау
2. шығарма жазу
2 А. Құнанбайұлы. «Қыс», «Ғылым таппай мақтанба»Ә.т: пейзаж, эпет 2
3-4 С.Торайғыров. «Шілде» өлеңі 2 қарасөздері 3. синонимдерін табу жаттау
4. эссе жазу
5 М.Жұмабаев. «Сағындым», «Қысқы жолда» өлеңі Ә.т: лирика 1 «Кел балалар оқылық» 5. Сурет салу, мазмұнын түсіндіру
6 М.Жұмабаев. «Қысқы жолда» өлеңі Ә.т: лирика 1 «Тез барам» 6.салыстыру
7. жыр жолдарын жаттау
7 Сыныптан тыс оқу 1
8 Мазмұндама 1 8. Қыс туралы шығарма жазу
9-10 С.Сейфуллин. «Ақсақ киік» өлеңі 2 «көкшетау» 9. Мәнерлеп оқып келу
10. Жаралы киіктің суретін салу
11-12 І.Жансүгіров. «Күй» поэмасы (үзінді) Ә.т: өлең ұйқасы 2 «Жетісу суреттері» 11. Жоспар арқылы шығарма жаздыру
12. мазмұнын айту
13-14 М.Әуезов. «Ақын қонақтар» ( «Абай жолы» роман-эпопеясынан үзінді) ә.т: портрет 2 «Алтын хакім Абайға» 13. Бөлімге бөлу
14. Резюмені көшіріп келу
15-16 С.Мұқанов. «Лашын» әңгімесі ( «Өмір мектебі» романынан үзінді). 2 15. Бөлім бойынша оқып келу
16. Шығарма жазу
17-18 Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» ( «Қазақ солдаты» романынан үзінді) 2 «тәмпіш қара» 17. Портрет жасау
18. Мақал-мәтел тауып жаз
19-20 С.Бегалин. «Бала Шоқан» ( «Бала Шоқан» повесінен үзінді) 2 «Тұңғыш ғалым» 19. Шоқан жайлы не білесің?
20. Суретін салу
21 Мазмұндама 1 21. Менің достарым шығарма жазу
22-23-24 Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) 3 22. Ақынның өмірі 23. Қажымұқан портреті 24. Әңгімелеп жазу
25 Қ.Аманжолов. «Жамырап күнде жас өмір» өлеңі 1 «Алатау» өлеңі 25. өлеңді жаттау
26 Ж.Молдағалиев. «Ар-ұят туралы» өл-і 1 «Қасиет» повесі 26. Ұнаған шумақта теріп, жаттау
27 С.Мәуленов. «Менің Республикам» 1
28 Қ.Шаңғытбаев. «Сабалақ» өлеңі 1 27. Абылай хан туралы мәлімет
29 М.Мақатаев. «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдері 1 өлеңдері 28. Өлеңді жаттау
29. Суретін салу, шығарма
30 Сыныптан тыс оқу 1
5-сынып. Қазақ әдебиеті, 4 тоқсан, аптасына 3-сағаттан, барлығы 24 сағат /жыл бойы -102сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы
1 М.Мақатаев. «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдері 1 «Көк тудың желбірегені» Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. 1.Өлеңді жаттау
2-3-4-5 С.Жүнісов. «Ақырғы бәйге» ( «Ақан сері» романынан үзінді) 4 «Құлагер»өлеңі 2.Шығарманың мазмұнын айту
3. Бөлімге бөліп тақырып қою
4. Ұнаған жерін жаттау
5. құлагердің суретін салу
6-7 Қ.Мырзалиев. «Ана» өлеңі 2 «Әже туралы ән» 6. Шағын шығарма жазу
7. Өлеңнен үзінді жаттау
8-9-10 Қ.Жұмаділов. «Қозыкүрең» ( «Сәйгүліктер» романынан үзінді) 3 Романды толық нұсқасын оқу 8. Мазмұнын оқу
9. Мінездеме беру
10. Суреттеп келу
11 Мазмұндама 1 11. «Түбі бірге туысым», «Сыналған достық», «Бәріміз де туыспыз»
12
Ж.Нәжімеденов. «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем» өлеңдері 1 «Шешенің балаларын сүюі» 12. мәнерлеп оқып жаттау
13-14 Н.Серәлиев. «Аңсау» әңгімесі 2 «Анама » өлеңі 13. Мазмұндау
14. диолог көшіру
15 Т.Молдағалиев. «Бауырлар» өлеңі 1 «Отаным сенің ұлыңмын» 15. Композициялық құрылысына талдау
16 Ф.Оңғарсынова. «Оюлар» өлеңі 1 «Қазақтың дәстүрлері» 16.Өлеңді мәнерлеп оқу
17-18 М.Шаханов. «Нарынқұм зауалы» өлеңі 2 Өлеңдер жинағы 17. Өлеңді мәнерлеп оқу, нәтиже сабаққа дайындалу
19 К.Ахметова. «Қазағым менің» өлеңі 1 Өлеңдер жинағы 19. Мәнерлеу, үзінді жаттау
20 Мазмұндама 1 «Апостол» поэмасы 20. «Қазағым менің» шығарма жазу
21-22 Әлем әдебиеті үлгілері. Даниэль Дефо .«Робинзон Крузо» ( романнан үзінді). 2 «Балалық шаққа саяхат» Б.Соқпақбаев 21. мазмұндау
23 Сыныптан тыс оқу 1 Қоытынды сабақ тапсырмаларына дайындалып келу
24 Қорытынды сабақ 1