Жаңа айнымалыны енгізу әдісі

Ашық сабақтар
Алимова Акгуль Едиресовна, Жаңа айнымалыны енгізу әдісі

Мақала авторы: Алимова Акгуль Едиресовна
Жұмыс орны: ММ "Мичурин орта мектебі"
Лауазымы: Математика пәнінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 17.02.2018


 

Ашық сабақ тақырыбы: «Жаңа айнымалы енгізу әдісі»

Мақсаты:. Биквадрат теңдеуді,  квадрат теңдеуге  келтірілетін есептерді жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу алгоритмін  қайталап, есептер шығару дағдысын арттыру. Оқушыларды сыни ойлауға бейімдеу.

Міндеттері:

— жаңа айнымалы енгізу әдісін есептер шығаруда қолдана білу,

— оқушылардың өз бетімен ой қорытындыларын жасауға жетелеу,

— математикалық тілде сөйлеуді дамыту,

— топтық жұмыста өзара сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыра отырып, ізденімпаздық, шапшаңдық

қабілеттерін арттыру.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы  жаңа тәсілдер, Сын тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау  және оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Стратегиялық іс-әрекеттер:  Критериалды бағалау,  АКТ, «Сергіту сәті», «Ақылды доп» стратегиясы, Рефлексия «Алақан».   «Рухани жаңғыру» бейнебаяннан үзінді,  «Білім ланд»сайтынан тест тапсырмасы, 3 тілдік мақсатты қолдану, Функциональдық сауаттылыққа есептер;

Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет,информатика, 3 тілдік

 

Сабақ кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурс

тар

 1.Кіріспе бөлім.

Ұйымдастыру кезеңі: (2мин)

Оқушылармен амандасу. Сыныптың сабаққа даярлығын қадағалау. Топқа қызыл, жасыл, сары, көк түстер арқылы бөлу. Көшбасшыларға бағалау парағын таратады.

Сабақ  тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

«Алақан» психологиялық ахуал өткізу.

Жүргізілуі: әр топ мүшесі өзінің алақаның ақ параққа түсіреді. Алақан бейнесінің ортасына өз аттарын бас әріппен жазады. Кейін ол өз алақаны бейнеленген қағазды , көршісіне береді, ол көршісі парақтағы бейненің бір саусағына алақан иесіннің жақсы қасиеттерін жазып, суретті әрі қарай жалғастырады. Парақ қағаз өз иесіннің қолына тигенде тренинг аяқталады. Тренинг аяқталған соң әр топ мүшесіне өз алақаны таратылып беріледі.

Сабаққа дайындалады.

Түстер арқылы топқа бөлініп отырады.

Топ көшбасшысын сайлайды.

Топ атын анықтайды.

1 -топ   Квадрат теңдеулер

2 — топ  Биквадрат теңдеулер

 

«Жақсы» формативті бағалауы Түрлі түсті қағаздар
2.Негізгі бөлім. (3мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылық

ты ояту

(5мин)

 

Үй жұмысын «Сұрақ-жауап» арқылы тексеру-5 ұпай

1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады ?

2.Қандай теңдеу биквадраттық теңдеу деп аталады ?

3. Квадрат теңдеудегі а, в, с сандары қалай аталады?

4.Дискриминант формуласын айт.

5.Толымсыз квадраттық теңдеудің түрлерін ата.

6.Жаңа айнымалыны енгізу әдісі деген не?

Өзінді тексер.Жеке жұмыс-5ұпай беріледі.

 

Топпен жұмыс-5ұпай беріледі.

«Квадрат теңдеуді шешу әдістері» математикалық газет дайындау;

Бағалау критерийлерін анықтап алу.

1-топ. Квадрат теңдеуді «Виет теоремасы»

бойынша шешу.

2-топ.Квадраттық теңдеуді« Формула арқылы шешу»  әдісімен  шешу.

Үй жұмысын интерактивті тақта  арқылы тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ дайындап әкелген математикалық газеттерін тақтаға шығып қорғайды.

Критерийлердің орындалғанын анықтайды. Дескрипторлар арқылы бағалайды.

 

 

Критериий

лер

    Дескрипторлар
Формула
Мысалдар
Мат.тілде қорғау
«Критериалды»

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

«Смайликтер» арқылы бағалау

 

Ватман
Миға шабуыл

(5мин)

 

(5мин)

 

(3мин)

(5мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті(2мин)

 

 

 

Мағынаны тану

(7 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренажермен теңдеуді шешуге дайындық. (жұппен жұмыс)

 

Теңдеуді шеш.(Топпен жұмыс)

 

Рухани жаңғыру, бейнебаяннан үзінді,

Тест.(Өздік жұмыс)

Тест тапсырмалары

1) 7х2 – 31х – 6 = 0 теңдеуінің дискриминантын есептеңіз.

А. D=1129;   B. D=919;  C. D=793;    D. D=1003

2) Берілген теңдеулердің арасынан келтірілген квадрат теңдеуді көрсетіңдер.

А. 5x2 – 29=0;              В. –x2 + 2x – 4.8=0;

С. x3 + x2 + 12x=0;       D. x2 – 0.7x -0.75=0

3) х4 +8х2  – 9 = 0 теңдеуді шешіңіз.

А. -1; 1            В. -2; 5     С. -3/2;    D. -8/5.

Есептер шығаруда қолданылған әдістерін ауызша айтқызамын

 

 

 

 

Берілген тапсырмаларды жұппен орындайды.

 

 

 

 

Берілген тапсырмаларды жеке-жеке орындайды.

 

Тақтада  дұрыс жауаптар жазылады, оқушылар дәптерін ауыстырып тексереді.

 

 

 

 

Берілген тапсырмаларды жеке-жеке орындайды

 

«Бас бармақ»

формативті бағалауы

Интерактивті тақта

 

 

Таратпа қағаз

дар, смайликтер

Сандардың 10-нан 20-ға дейін квадраттарын атау, көбейту кестесін сұрау

 

Берілген тапсырмаларды жеке-жеке орындайды

 

 

 

Оқулықпен, тақтамен жұмыс

1. Деңгейлік тапсырмалар-5ұпай

«Кім жылдам?»

Оқушыларға карточкалар беремін.

Деңгейлік тапсырмалар берілген таратпа материалдарын таратамын.

А деңгейі тапсырмасы  -№128(1,2) ,61бет.

 

В деңгейі тапсырмасы-№134 (1),62бет.

 

С деңгейі тапсырмасы-№198(1),78бет

 

Берілген тапсырмаларды жеке-жеке орындайды.

 

Тақтада  дұрыс жауаптар жазылады, оқушылар дәптерін ауыстырып тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа қағаз

дар, смайликтер

3.Қорытынды

бөлім (3мин)

Бағалау

(1мин)

«Ақылды доп» стратегиясы

Бағалау критерилері:
« 5 » бағасы — 15-20 ұпай
« 4 » бағасы — 9-14 ұпай
« 3 » бағасы- 5-8 ұпай

Оқушылар бір-біріне допты ұсына отырып ашық, жабық сұрақтар қояды, келесісі жауап береді т.с.с «Жақсы» формативті бағалауы
Үйге тапсырма

(1мин)

  1. №190(2,4) №193(1) 71бет
  2. Квадрат теңдеу тақырыбына тарихи дерек жинау.
Үй тапсырмаларын күнделіктеріне жазады.
Рефлексия

(1мин)

«Алақан» кері байланысы. Оқушылар «алақан саусақтарына» сабақтан алған әсерлерін жазады Қағаздар