Физика
Нургалиева Бибигуль Сейтжапаровна, Газ қысымы

Газ қысымы

Мақала авторы: Нургалиева Бибигуль Сейтжапаровна
Жұмыс орны: №12 орта мектебі КММ
Лауазымы: физика және математика пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 27.03.2017


САБАҚ: №41 Мектеп: «№12 орта  мектебі» КММ
Күні:02.02.2017 Мұғалімнің есімі:  Нургалиева Бибигуль
Сынып:7 Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы   Газ қысымы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Газдың ыдыс қабырғасына түсіретін қысым туралы түсінік алады, газдың қысымы температура мен көлемге тәуелді екенін түсінеді газ мазмұны  мен қасиеттерін   қолдана  біледі.
Сабақ мақсаттары барлық оқушылар:

газ   молекулаларының орналасуын біледі.

оқушылардың басым көпшілігі:

газдың барлық бағытта қысым түсіретінін түсінеді

кейбіроқушылар:

газдың қысымы сығылғанда , ұлғайғанда неліктен өзгеретінін бағалайды;

газдың қысымы температура мен көлемге тәуелді екенін ұғады

Алдыңғы оқу Гидравликалық машиналар
Пәнаралық байланыс химия
Жоспар
Жоспарланған уақыт жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз

 

ресурстар
Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті
Басталуы психологиялық ахуал туғызу   тілек білдіру  тренингі Оқушылар мұғалімнің  тренингісіне қатысады    компьютер, интерактивті тақта, слайд, флипчарт
Үй тапсырмасын  сұрау

   10 минут

 

 

1.16- тапсырма

2.16- жаттығу №3 есеп

3.35 тақырып бойынша физикалық диктант

 

Оқушылар  1- тапсырма бойынша тежегіш қалай жұмыс істейдітінін түсіндіреді

2- тапсырма есептің шығарылу жолын түсіндіреді,жауабын тексеріледі

3- тапсырма бойынша физикалық диктант орындалады,бір- бірін бағалайды

 

Физикалық диктант

А3 форматты ватман, маркерлер. Интербелсенді  әдістер  оқулығы.

 

 

 

 

Ортасы

  

17 мин

 

 

 

Проблемалық сұрақ:

Үйдегі газ боланы не үшін керек?

Неге сырты метал?

Ендеше биз бүгін не туралы өтпекпіз

Сендерге газ қысымы атты тәжірибе көрсетпекшімін

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

—          Газ туралы өтеміз

 

Оқушылар бейнежазбаны көреді тыңдайды

 Қолшапалақтау арқылы бағалау:дұрыс болса 1рет дұрыс емес болса 2 рет

 

Бейне жазба

Аяқталуы

  Тәжірибе жасату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия «ББҮ» кестесі

 А)99-100  суреттер  бойынша тәжірибеге керекті материалдарды береді

 

Ә)Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау  критерийлері  бойынша  бағалау  жүреді.

Қысым туралы тәжірибені жасайды  неге олай болатыны жайлы түсіндіреді бағалайды

Тест тапсырады Дәптерлерді ауыстырып бір-бірлерінің жұмыстарын тексеріп     бағалайды

«5» -0 қате

«4» – 1 қате

«3»- 2 қате

«2»- 3-тен көп қате болса.

Білемін, білгім келеді,үйрендім

  Поршені бар шыны ыдыс, шар

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер

Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтарға байланыс
  1.Формативті бағалау

(әр түрлі жұлдызшалармен)

2. колшапалақтау

3.Бағалау критерийлері

 
Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Физикалық диктант

1.Гидравликалық машиналар грек тілінен аударғанда гидро-………..,аулос -…….. дегенді білдіреді.

2.Гидравликалық машиналар ………………………………., ……………………………………, …………….., ………………………………………………………………………………………………………. қолданылады.

3.Егер кіші цидиндердегі поршенге Ғ1  күш әрекет етсе, онда сұйыққа …………… қысым түсіреді.

4.Гидравликалық машиналарды пайдаланып …………………………………… ұтуға болады.

5.Қазіргі қуатты гидравликалық престер ………………………. дейін күш өндіруе мүмкіндік береді.

6.Престің көмегімен күштен неше есе ұтыс алсақта, …………………………..ұту мүмкін емес.

  1. Поршенге түсіретін күшпен аудан арасындағы өрнек: …………………..

8.Поршень ығысқан немесе көтерілген биіктігі мен  түсірілген күш формуласы:……………..

9.Престің пайдасы, адам өзінің күші ………………………болас да. Көптеген нәрселерге ол арқылы  ………………. түсіре алады.

 

 

Тест сұрақтары

1.Газдың қысымы неден пайда болады?

А) молекулалардың бір-бірінен алшақтау орналасуынан

Ә) молекулалардың өлшемдері кіші болғандықтан

Б) молекулалардың ыдыс қабырғасына  соқтығысуынан

  1. Температура тұрақты болғанда газдың көлемін ұлғайтса, онда қысымы қалай өзгереді?

А) артады                               Ә) кемиді                          Б) өзгермейді

  1. Егер газдың температурасы жоғары болса, онда оның қысымы қандай болады

А) үлкен                                Ә) кіші                               Б) бірқалыпты

  1. Бөлмедегі қысым неге әсер етеді?

А) тек қана қабырғаға                                         Ә) тек қана еденге

Б) тек қана төбеге                                                В) барлығына

  1. Газ  молекулалары қалай қозғалады

А) секірмелі                                      Ә) тербеле                     Б) еркін, шапшаң

Дәптерлерді ауыстырып бір-бірлерінің жұмыстарын тексеріп баға қою.

 

Жауаптар:       1-Б        2-Ә           3-А            4-Б                  5-Б

«5» -0 қате               «4» – 1 қате        «3»- 2 қате       «2»- 2-ден көп қате болса.