Дөңгелекке, шеңберге, көпбұрышқа тиісті және тиісті емес нүктелерді анықтау

Математика
Такен Кулиза, Дөңгелекке, шеңберге, көпбұрышқа тиісті және тиісті емес нүктелерді анықтау

Мақала авторы: Такен Кулиза
Жұмыс орны: Ақмола облысы Зеренді ауданы Садовый орта мектебі
Лауазымы: математика пәнінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 09.05.2017


Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Садовый ауылы
Садовый орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі
Такен Кулиза

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы Дөңгелекке, шеңберге, көпбұрышқа тиісті және тиісті емес нүктелерді анықтау
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығы қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі Мақсаты: оқушылардың геометриялық фигураларға тиісті және тиісті емес нүктелер туралы білімін нақтылау және жүйелеу; салыстыру, қорытынды жасай білуге, өй-өрісін, есте, сақтау қабілеттерін дамыту; ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау
Үй жұмысы дәптерлерін тексеру Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ №1 Логикалық жаттығу.№2 Сұрақтарға жауап бер: (ауызша) №3 Жұптық жұмыс
А) ауызша Ә) жазбаша ,өз беттерінше.
№4 30м=300дм 300х90=27000 (дм) 1м²=100дм² 27000:100=270 (дм²)
А) 270 ∙ 300=81000 Ә) 60 ∙ 46 = 2 760 2 760 : 2 = 1 380
№5 Есеп құрастыр және шығар №6 Ауызша жұптық жұмыс.
Сергіту сәті Сергіту сәті
«Көңілді қалпақ» ойыны

Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.

Бірінші байлық — денсаулық.
Екінші байлық — еркіндік
Үшінші байлық — тіл байлық
Төртінші байлық — қайрат-күш
Бесінші байлық — ақ жаулық
Алтыншы байлық — балаңыз
Жетінші байлық — жүз саулық
Ой толғаныс БББ кестесі Оқушылар толтырады
Сабақты бекіту № 7 бұрыштарды салып көрсет: №8 Амалдарды орында
Саған қайсы тапсырма қиын болды?

Үй тапсырмасы № 4 (б.в) №8 (2 қатары) 114- бет.
Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. Бағалау парақшасын толтырады