Ағылшын тілі
Сатаева Фарида Камилжановна, Can i have some juice?

Can i have some juice?

Мақала авторы: Сатаева Фарида Камилжановна
Жұмыс орны: № 8 шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Лауазымы: Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 15.03.2017


The theme:

Can i have some juice

School: № 8
Date:

Күні:

Teacher: Sataeva Farida
Forms: 1

 

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар:
Aims:

Мақсаты:

To great an interest in studying in English language  
Aims of the lesson:

(for pupils)

Сабақтың мақсаттары:

(оқушыларға)

 

To enrich the pupils’ knowledge giving them

more information about food and drinks

• To develop pupils’ pronunciation in English. To develop communicative skills and abilities through different communicative activities, to widen pupil’s knowledge about food and drinks, to speak about it

 

Resources:

Ресурстар:

Smile 2016 year.
Aid:

Көрнекіліктер:

Cуреттер, стикерлер, оқулықтар, жұмыс дәптерлері.
Previous knowledge:

Алдыңғы білім:

Vegetables
Lesson procedure
Development Teacher’s action Pupils’ action Methods Time
Organization moment Greeting;

Setting the aims;

Reporting;

Greeting

  1 min
Brainstorming

 

  Task 1. Ask questions about the environment(Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында тақырыпты суреттер арқылы ашу):

 

 

 

 

 

 

Answer the questions   2 min
Main part Task 2.

А)  Divides class into three groups.(Оқушыларды тақырыпқа қатысты «vegetables,fruits » жаңа сөздер арқылы екі топқа бөлу)

 

Б) Gives posters to each group in order to paint ant to tell about environment.(Үш топқа жаңа тақырыпты қорғап шығу үшін постерлер тарату).

 

Gives mini texts to groups. «The world around us»

(Балалар мәтіндегі жаңа сөздермен жұмыс жасайды.)

Delicious-дәмді

Sweet- тәтті

Wonderful- керемет

Good —жақсы

Interesting- қызық

Sour- қышқыл

Terrible- дәмсіз

 

Divided into tree groups

 

 

 

 

Takes posters

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pupils tell about advantages and disadvantages

Топқа бөлу әдісі.

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

 

 

Сұрақжауап әдісі

2 min

 

 

 

 

 

15 min

 

 

 

 

10 min

 

 

 

 

 

 

10 min

Feedback Pupils must open cards and name them in English. They write their names of pictures on the blackboard.

1) milk, coffee, tea, bacon

2) honey, juice, marmalade, jam

3)hamburger, salad, sandwiches, spoon

4) table, chair, banana, door

5) coffee, water, coca-cola, orange

6) orange, apple, pine-apple, chocolate

 

 

 

 

 

 

5 min
Home task

 

Lean new words.      
Рефлексия.

 

 

 

 
Сабақ, оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?