Animals (Жануарлар)

Ағылшын тілі
Найманбаева Жузим Абуовна, Animals (Жануарлар)

Мақала авторы: Найманбаева Жузим Абуовна
Жұмыс орны: «Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған Чкалов арнайы (түзету) мектеп – интернаты» КММ
Лауазымы: ағылшын тілі мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 22.02.2016


The theme of the lesson: Animals (Жануарлар)

The aims of the lesson:

  1. оқушылардың жануарлар, олардың атаулары жайында ағылшын тілінде алған білім, білік дағдыларын тереңдету.
  2. оқушылардың тыңдау, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін, коммуникативтік белсенділіктерін дамыту.
  3. оқушыларды жануарларды сүюге және оларды қорғауға, бір – бірін тыңдап құрметтеуге тәрбиелеу

The aids of the lesson: интерактивті тақта, доп.

The type of the lesson: ойын сабақ

The method of the lesson: жеілден – ауырға; сұрақ – жауап; ассоцияция құру  технологиясы.

 

Procedure of the lesson

 

Organization moment

Greeting:

T: Stand up! Good morning, children!

P: Good morning, good morning

Good morning, to you.

Good morning, good morning

I’m glad to see you!

T: I’m glad to see you too. You may sit! How are you?

T: We are fine, thank you.

 

  1. Warming up

Мұғалім Сабақтың тақырыбы мен оның мақсаттары жайлы таныстырып өтеді.

 

  • Vocabulary words

Мұғалім оқушыларды жаңа сөздермен таныстырады. Оқушылар жаңа сөздерді мұғалімнің артынан қайталап шығады.

STUDY NAMES OF ANIMALS

Cat  Dog
Bear  Horse 
Cow Pig 
Lion  Elephant 
Wolf  Fox 
Giraffe  Monkey 
Tiger  Sheep 

Оқушылар доптың көмегімен жануарлардың атауларын кезекпен оқып шығады.

 

  1. /Ойындар. Топтық жұмыс.

“What animal is absent?” / «Не жоғалды?» ойыны:  Тақтада жануарлардың суреттері беріледі, оқушылар оларды мұқият қарап естеріне сақтайды. “Sleep” деген каманда берілгенде оқушылар көздерін жабады, сол уақытта мұғалім бір жануардың суретін алып тастайды. “Wake up” деген каманда берілгенде оқушылар көздерін ашып жоғалған жануарды атаулары керек.  (слайд №3 — 6) (ат, қоян , түйе)

“Be attentive!” / «Мұқият бол» Тақтаға кез келген жануардың суреті шығады. Мұғалім ол жануардың атауын дұрыс атаса, оқушылар артынан қайталаулары керек. Ал егер дұрыс атамаса, оқушылар қолдарымен шапалақтайды. (слайд №7 — 12)

“To divided in to two groups” / «Топтастыру» ойыны: Оқушылар жануарларды үй жануарлары мен дала жануарларына таптастырулары керек.

  1. Physical minute

Мұғалім оқушыларға: «Are you tired, children? All together stands up! Let’s repeat and dance after animals and birds. Ok, let’s begin!» — деп, балаларға келесі презентация мен музыканы қосып, сергіту сәтін өткіздіреді.

( (презентация №2 «Boom-Boom»)

“The clever friends” / «Тапқыр достар» ойыны: Бір топ келесі топқа бір жануарды мимика арқылы түсіндіру керек. Ойын келесі топ жауап қайтарады.

“Match the words” / «Сәйкестіру» ойыны: Әрбір топқа жануарлардың суреті мен олардың міңездері, житін тамақтары, шығаратын өнімдері туралы сөздер беріледі. Оқушылар әрбір сөзді жануарға сәйкестіру керек. Мысалы, a sheep – silence (қой — момын);

“Which animal’s voice is it?” «ненің дауысы» ойыны: Мұғалім кез келген жануардың дауысын жібереді, ал оқушылар оның қай жануарға тиесілі екенің табуы керек.

“What animal is it?” / «Бұл қандай жануар?» ойыны: Мұғалім бір жануардың суретін төртбұрыштардың астына жасырады. Оқушылар кез келген төртбұрышты тандап ашып, астындағы жасырынған жануарды сүреттің бөлігінен тауып атауы керек.

(слайд № 13 – 14)

 

  1. The conclusion of the lesson

Т: Қазір біз сіздермен мына төртбұрыштардың астында қандай сөз жасырылғаның табамыз. Оны табу үшін төртбұрыштарда жазылған тапсырмаларды шешуіміз керек.

(слайд №16)

Мұғалім оқушыларға: «Енді балалар біз сіздермен жануарлар деген сөзді дөңгелектің ішіне алып, оның жан – жағына бағыттар жібереміз. Осы бағыттарға жануарлар туралы не білетінімізді жазайық. Блалар, қарандаршы бізде қандай сурет бейнеленіп шықты? (Балалар күнің суреті шыққанын айтады) Балалар, күн бізге не береді? Өзінің жылуын. Ендеше біз де жануарларға өзіміздің жылуымызды беріп, оларды аялап, қорғайық. Бүгінгі біздің сабағымыз сіздерге ұнаса үстел үстіндегі қызыл жұлдызшаны күлімдеген, ал ұнамаса жасыл жұлдызшаны алып көңілсіз тұрған самйликтерге жабыстырыңдар.» — деп, сабақты қорытады.

 

  • Putting marks

Т: You are hard-working children. Бүгін біз бәріміз жақсы жұмыс істедік. Ендеше, мына жануарлар салынған дәптерлерді бүгінгі сабағымыздан қабыл алыңдар!

Stand up, children!

The lesson is over.

Good bye, children.